Spring naar bijdragen

40 dagen vasten


CoconutWoman

Aanbevolen berichten

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 13:          Totaal dagen gelukt:            Let op:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

hub                                                                  11                                  koekjes en snoep

hub                                                                  2,5                                 eten/meer sporten (max 38 dagen)

Rosa                                                               12                                  snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                

Etty                                                                 10                                   suiker

Etty                                                                   6                                   TV en netflix (max 42 dagen)

Coconutwoman                                            12                                  onnodig shoppen

Ietje                                                                 11                                  minder online, meer lezen

Ietje                                                                  8                                   gezond eten/niet snoepen/geen alcohol

Lika                                                                 11                                  onnodig shoppen

Moeps                                                              9                                   onnodig eten 

Rosee                                                               2                                  minder snoepen

Rosee                                                             volgt                              minder telefoonschermen

Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten.  Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt meedoen zolang de vasten duurt, je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

@Etty, jouw opgave voor dag 12 volgt nog, neem ik aan. Geniet eerst maar lekker van de zon.

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 14:      Totaal dagen gelukt:            Let op:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

hub                                                                     12                               koekjes en snoep

hub                                                                      3,5                              eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                                   13                               snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                

Etty                                                                      11                              suiker

Etty                                                                       7                               TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                                13                              bewust shoppen

Ietje                                                                     11                              minder online, meer lezen

Ietje                                                                      8                               gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                                     12                              onnodig shoppen

Moeps                                                                10                              onnodig eten 

Rosee                                                                  2                                minder snoepen

Rosee                                                                  --                               minder telefoonschermen

Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten.  

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt meedoen zolang de vasten duurt, je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

Die snoeppot gevuld met ongezonde rommel doet me niks. Koekjes vind ik pas echt vies, doe mij maar een glaasje water en lekkere rijstwafel na het sporten…… :D Nou ja, niet echt, maar dag toch gelukt.

Voor @Etty, @Ietje en Rosee heb ik voor dag 13 (nog) niets genoteerd. 

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 15:      Dagen gelukt:          Let op:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

hub                                                              13                           koekjes en snoep

hub                                                              3,5                          eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                            14                          snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                

Etty                                                               13                         suiker

Etty                                                                9                          TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                         14                          bewust shoppen

Ietje                                                              13                         minder online, meer lezen

Ietje                                                               8                          gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                              13                          onnodig shoppen

Moeps                                                         11                          onnodig eten 

Rosee                                                           2                           minder snoepen

Rosee                                                           --                           minder telefoonschermen

Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten.  

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

bewerkt door hub02
dag 14 compleet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook gelukt :D

Ik heb twee keer gevloekt vandaag dus dat lukt nog niet zo goed. Om te voorkomen dat ik in de financiele problemen kom moet ik deze actie even staken. 
Ik ga nadenken hoe ik dat in de toekomst beter kan invullen, bijvoorbeeld 10 minuten extra in de sportschool of iets dergelijks. 
Voor nu richt ik me liever op mn hoofddoel, bewust shoppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 16:      Dagen gelukt:          Let op:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

hub                                                       14                      koekjes en snoep

hub                                                         4                      eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                    15                      snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                

Etty                                                      14                      suiker

Etty                                                      10                      TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                 15                      bewust shoppen

Ietje                                                      13                      minder online, meer lezen

Ietje                                                       8                       gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                      14                      onnodig shoppen

Moeps                                                 11                      onnodig eten 

Rosee                                                   2                       minder snoepen

Rosee                                                   --                       minder telefoonschermen

Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten.  

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

@Ietje en Rosee, voor jullie heb ik voor dag 15 (nog) niets genoteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...