Spring naar bijdragen

40 dagen vasten


CoconutWoman

Aanbevolen berichten

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 26:    Gelukt:    Let op:

 

hub                                                       23         koekjes en snoep

hub                                                      8,5         eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                    24          snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                

Etty                                                      20          suiker

Etty                                                      17          TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                23           bewust shoppen

Ietje                                                     23          minder online, meer lezen

Ietje                                                     14          gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                     23          onnodig shoppen 

Moeps                                                15          onnodig eten 

Rosee                                                   2          minder snoepen

Rosee                                                  --           minder telefoonschermen

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

Rosee en Coconutwoman: jullie geven wel even aan als ik iets moet noteren?

@Moepsvoor jou heb ik voor dag 25 (nog) niets genoteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 27:    Gelukt:    Let op:

hub                                                       24         koekjes en snoep

hub                                                      8,5         eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                    25          snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                      20          suiker

Etty                                                      17          TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                25           bewust shoppen

Ietje                                                     23           minder online, meer lezen

Ietje                                                     14          gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                     24          onnodig shoppen 

Moeps                                                17          onnodig eten 

Rosee                                                   2          minder snoepen

Rosee                                                  --           minder telefoonschermen

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

Wat zijn jullie lief vandaag. We zijn al helemaal compleet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, heb me hier al een tijdje niet gemeld hier. Op zich ben ik niet al te mateloos, maar toch nog meer gesnoept en social media dan ik van plan was. @hub02 wil je me van de lijst halen, want dit schiet niet op. Ben ook de tel kwijtgeraakt qua geslaagde dagen (drinken doe ik overigens niet) Ik probeer wel bewuster minder te snoepen en telefoonschermen.:)

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 28:    Gelukt:    Let op:

hub                                                       25         koekjes en snoep

hub                                                      9,5         eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                    26          snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                      21          suiker

Etty                                                      18          TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                25           bewust shoppen

Ietje                                                     23           minder online, meer lezen

Ietje                                                     14           gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                     25           onnodig shoppen 

Moeps                                                18           onnodig eten 

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

@Ietje Voor jou heb ik voor dag 27 (nog) niet genoteerd.             

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 29:    Gelukt:    Let op:

hub                                                       26          koekjes en snoep

hub                                                      10           eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                    27          snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                      22           suiker

Etty                                                      19           TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                26            bewust shoppen

Ietje                                                     23           minder online, meer lezen

Ietje                                                     14           gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                     26            onnodig shoppen 

Moeps                                                18            onnodig eten 

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

@Ietje: voor jou heb ik voor dag 27 en 28 nog niets genoteerd.

Hier fikse ruzie met dat schatje van me, meteen een kilo kwijt. Dus sporten was niet nodig.

bewerkt door hub02
ccnw verw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 30:    Gelukt:    Let op:

hub                                                       27         koekjes en snoep

hub                                                      10,5       eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                    28          snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                      22          suiker

Etty                                                      19          TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                27          bewust shoppen

Ietje                                                     26          minder online, meer lezen

Ietje                                                     17          gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                     27           onnodig shoppen 

Moeps                                                19           onnodig eten 

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt (nog) meedoen zolang de vasten duurt. Je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

 

bewerkt door hub02
ietje verw. tab compl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...