Spring naar bijdragen

40 dagen vasten


CoconutWoman

Aanbevolen berichten

Ik lees toch ...zo'n rustige taartdag heeft ook wel wat...'

Vandaag gelukt Hub. Gisteren geen mooi beddengoed gekocht, maar liggende reserve aangesproken.

Vandaag geen snoeischaar. Oude opgezocht en volgens man doet ie het nog...dat ga ik eerst bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 35:        Gelukt:    Let op:

hub                                                            32         koekjes en snoep

hub                                                          11,5        eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                          31        snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                            22         suiker

Etty                                                            19         TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                      31          bewust shoppen

Ietje                                                           26          minder online, meer lezen

Ietje                                                           17          gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                            31         onnodig shoppen 

Moeps                                                       21         onnodig eten 

Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen.

@Etty, dankjewel. Je berichtje is niet alleen leuk om te lezen maar zeker ook motiverend. Moet ik nog wat noteren voor de afgelopen dagen? @Ietje: even niets meer gehoord van je (en dus ook niets genoteerd). Alles goed met je? Voor mij, Lika en Rosa (geen punt, maar wel taart :D ) is de tabel tot en met gisteren bijgewerkt. Ik denk dat @Moeps en @CoconutWoman ook nog wel iets doorgeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-3-2020 om 09:05 zei Etty:

@hub02wat je schrijft is motiverend. Ik zat een beetje met:  wat maak ik me druk over onbelangrijke zaken als suiker en tv.  Maar ik heb gisteren met mijn volwassen kinderen en echtgenoot niet genetflixt maar aan een legpuzzel gewerkt van 2000 stukjes,  wat vooral de mannen een suf idee leek, maar ze blijken er fanatiek in te zijn.  De keukentafel is in gebruik, en we eten op de bank totdat ie af is.  Zonder tv erbij.   En ik stond zo fris op vanochtend,  voel me licht.  Energiek. Veel eten zorgt ook voor katers.   Ik wandel elke dag, gisteren in het bos met vriend, vandaag zal het de duinen wel worden.    

@CoconutWoman, van mij mag het draadje ook blijven bestaan,  ik denk ook dat de verslavingsneiging zich aan veel dingen kan vastplakken, en het is zo fijn om daar los van te komen, zo bevrijdend.   

 

Ik kijk zelf eigenlijk nooit TV, dus ook gepuzzeld hier met een paar van mijn huisdieren. 

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 36:     Gelukt:    Let op:

hub                                                            33      koekjes en snoep

hub                                                          11,5      eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                          32      snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                            22      suiker

Etty                                                            19      TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                      32      bewust shoppen

Ietje                                                           26      minder online, meer lezen

Ietje                                                           17      gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                            32     onnodig shoppen 

Moeps                                                       21     onnodig eten 

Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen.

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 37:     Gelukt:    Let op:

hub                                                            34      koekjes en snoep

hub                                                            12      eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                          33      snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                            22      suiker

Etty                                                            19      TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                      34       bewust shoppen

Ietje                                                           26       minder online, meer lezen

Ietje                                                           17       gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                            33      onnodig shoppen 

Moeps                                                       23      onnodig eten 

Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen.

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 38:     Gelukt:    Let op:

hub                                                          35       koekjes en snoep

hub                                                          12       eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                        33       snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                          22       suiker

Etty                                                          26      TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                    33       bewust shoppen

Ietje                                                         35       minder online, meer lezen

Ietje                                                         22       gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                         34       onnodig shoppen 

Moeps                                                    23       onnodig eten 

Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen.

Zo, nu hoop ik dat ik ze allemaal op een rijtje heb.

@Etty: De suiker heb ik vanaf je laatste wijziging (dag 29) niet aangepast. Voor de TV heb ik de volgende formule toegepast inzake de wijzigingen vanaf dag 29:   29 :=19 -> 37 -/- 29 :=8 min 2 (mislukt) _>  +6 dgn, incl. gisteren dus +7. Snap het zelf ook niet meer, maar denk dat het wel klopt zo ? :D

@Ietje Internet: dag 31 := 29 met in totaal 2 mislukte dagen inc. gisteren. (dus 37 inc. gisteren min 2).  Eten  37-31-2 (mislukt):= 17+4+1 inc. gisteren=22. Goed zo?

Voor @MoepsMoeps en @CoconutWoman heb ik voor dag 37 (nog) niks genoteerd.

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 39:     Gelukt:     Let op:

hub                                                          36        koekjes en snoep

hub                                                        12,5       eten/meer sporten (38 dagen)

Rosa                                                        34         snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                        

Etty                                                          22         suiker

Etty                                                          26         TV en netflix (42 dagen)

Coconutwoman                                    33          bewust shoppen

Ietje                                                         35          minder online, meer lezen

Ietje                                                         22         gezond eten/niet snoepen/geen alcohol (42 dgn)

Lika                                                         34          onnodig shoppen 

Moeps                                                    24          onnodig eten 

Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je totaalscore is maximaal 46 (we hebben allemaal de zondag meegeteld tot nu toe, dan zijn het 46 en geen 40 dagen) min het aantal reeds verstreken dagen vanaf het moment dat je bent begonnen. Tussen haakjes staat het maximaal aantal te bereiken dagen.

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...