Spring naar bijdragen

40 dagen vasten


CoconutWoman

Aanbevolen berichten

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april (46 dagen incl. zondagen). 

Dag 11:                      Totaal dagen gelukt:                                  Let op:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

hub                                       9                                                          koekjes en snoep

hub                                       1                                                          eten/meer sporten (max 38 dagen)

Rosa                                    10                                                         --                

Etty                                      9                                                           suiker

Etty                                       6                                                          TV en netflix (max 42 dagen)

Klaartje                                9                                                          RRR

Coconutwoman                 10                                                        onnodig shoppen

Ietje                                       9                                                         minder online, meer lezen

Ietje                                       7                                                         Suikervrij/ketogeen eten/geen alcohol   

Lika                                        9                                                         onnodig shoppen

Moeps                                   7                                                         onnodig eten 

Rosee                                    2                                                        minder snoepen

Rosee                                   volgt                                                   minder telefoonschermen

Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten.  

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je moet alleen niet aan het eind van de vasten komen met “ik heb er 46” of zoiets. Zolang de vasten duurt mag je nog meespelen, alleen is je totaalscore dan maximaal 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen. Ik denk dat het nooit kwaad kan om goede voornemens in de praktijk te brengen, dus wat houdt je tegen om alsnog mee te doen? Als je niet voldoende hebt aan één aandachtspunt mag je er ook meerdere noteren of, als je al meespeelt, er eentje alsnog splitsen. 

Voor @Ietje en @Moeps is voor dag 10 (nog) niets genoteerd. @Rosee, van jou houd ik iets bij als je aangeeft dat te willen. Ok zo?

Zelf niet gesport, maar wel op water en brood geleefd (nou ja, zo leek het tenminste):), dus ik tel dat punt voor mij lekker volledig mee.

 

Trouwens, soms weet ik niet hoe anderen dingen ervaren m.b.t. wat/hoe ik hier bijhoud. Ik ben altijd blij met tips zoals die van Coconutwoman. Dus als je dingen graag anders ziet, voor mij is het geen moeite om iets veranderen hoor. Zo weet ik ook niet of ik moet vermelden dat iemand nog niets heeft gemeld m.b.t. een afgelopen dag. Dit is gewoon een herinnering voor hen die het misschien vergeten, meer niet. Dus echt niet opvatten in de zin van ik “moet” nog iets doorgeven als je dat niet wilt.

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Oh @hub02 ik ben streng, niet gelukt qua suiker.  Wel tv.  Kan me je vraag wel voorstellen,  alsof jij anders een oordeel moet vellen over mijn dag:) Ik zal wat duidelijker zijn,  en ik heb geen opmerkingen over hoe je het bijhoudt, dank!

Dankjewel Etty. En verder, ik ben eigenlijk ook wel streng voor mezelf. Misschien zijn wij soms zelfs wat te hard voor ons zelf, of we denken teveel over dingen na. Maar als ik ergens voor ga dan lukt het me ook het beste als ik heel consequent ben. Ik heb je score voor suiker aangepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vastentijd loopt van 26 februari tot en met zaterdag 11 april. 

Vandaag gaan we voor dag 12:          Totaal dagen gelukt:            Let op:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  

hub                                                                  10                                   koekjes en snoep

hub                                                                  1,5                                  eten/meer sporten (max 38 dagen)

Rosa                                                                11                                   snoep, koek, chocolademelk en zoutjes                

Etty                                                                   9                                    suiker

Etty                                                                   6                                    TV en netflix (max 42 dagen)

Coconutwoman                                             11                                  onnodig shoppen

Ietje                                                                 10                                   minder online, meer lezen

Ietje                                                                  7                                    gezond eten/niet snoepen/geen alcohol

Lika                                                                 10                                   onnodig shoppen

Moeps                                                              8                                    onnodig eten 

Rosee                                                               2                                    minder snoepen

Rosee                                                            volgt                                minder telefoonschermen

Moeps is 1 dag later gestart en mag een dag langer vasten.  

Voor wie de zondag wil meetellen telt de vastentijd 46 dagen. Als je de zondag niet wil meenemen als vastendag zijn het 40 dagen. Als ik iets vergeet of iets moet veranderen, gewoon even melden. Als ik een overzicht hier plaats, dan verwerk ik de daarna volgende berichtjes in de nieuwe tabel. Dus het tijdstip waarop je iets doorgeeft maakt niks uit. Je kunt meedoen zolang de vasten duurt, je totaalscore is 46 (of 40 als je de zondag niet wil meetellen) min het aantal reeds verstreken dagen.

@Klaartje, jammer dat je niet meer meedoet. Ik hoop dat je al de dingen bereikt die goed voor je zijn. Veel sterkte en succes met alles!

 @Etty, voor jou heb ik voor dag 11 (nog) niets genoteerd.

@mij, Ik heb iets meer gegeten (logisch na die hongerdag eergisteren), nog niet gesport, half punt. Snoepen gaat prima, pas 1 dag gezondigd tot nu toe.

bewerkt door hub02
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al twee kilo kwijt. Nog twee en dan zit ik op mijn streefgewicht. Nóg twee en dan heb ik een buffertje:)

@hub02 wil je bij mij toch maar wel invullen waar ik voor ga? Geen snoep, koek, chocolademelk en zoutjes. Ook geen gebak maar dat hoeft er niet bij, dat is de overtreffende trap van koek.  Zo'n streepje staat zo kaal:) Top dat je het allemaal voor ons bijhoudt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rosa45Dankjewel,, maar ik vind het bijhouden ook heel leuk, dus moeite kost het niet. Toevallig moet ik ook nog 2 kilo, en een buffertje voor de zomer kan geen kwaad, maar hoeft perse voor mij.

@Etty, kijk maar lekker TV in het vliegtuig. Weet niet eens waar je heengaat, maar ik wil mee!!! Ik hoop wel dat je de kans krijgt om je vorderingen hier te blijven doorgeven. Geniet er lekker van daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook nog iets meer afvallen. 
Als mn financiele zaken helemaal op orden zijn ga ik weer naar de sportschool. 

Dinsdag heb ik een afspraak bij vluchtelingenwerk. 
Ik wil gratis buikdansworkshops gaan geven voor goede doelen. 
Ik dans zo graag, ik wil elke dag wel dansen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag wel gelukt, denk ik. Niet gezond gegeten, maar ook niet onnodig.

Vanaf morgen wil ik wat 'strenger' worden. Het onnodige tussendoor eten gaat goed, maar vanaf morgen wil ik het 'nodige' eten wat gezonder hebben. Ik wil in de komende 30 dagen ook gewoon wat afvallen. Mijn telling gaat gewoon door (geen extra telling toevoegen), maar ik word wat strenger voor mezelf wil een dag geslaagd zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...