Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
hetisgenoeg

dinsdag 4 februari

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Het hagelt en waait en ik moet zo op de fiets.   Ff kijken of ik niet van suiker ben.  Ben heel erg verwend geweest met overal met de auto naar toe kunnen, maar dat is zo'n beetje voorbij voorlopig.    Ik denk dat het goed voor me is.  Beetje meer beweging en stoeien met de elementen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Eerst even een bakje en dan.... 
lekker aan de slag. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo weer mensen. Hadden jullie het weer al doorgenomen? Hier is de regen voorbij en begint warempel de zon lichtjes te schijnen. Het klopt dus toch. Kinderen uitbesteed vandaag, dus ik klim straks nog even op de racefiets. Maak er een Mooie Dag van enzo.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

nou heerlijk droog
gisteravond zeiknat en koud geregend
op 10 min. fietsen naar de volley
ik moest met WC-papier mijn haar een beetje drogen
en de hele avond koud gebleven, ondanks sporten
Ik snak naar het voorjaar, strand en warmte, hitte desnoods☺

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen allen. 

Hier begint, nadat het heeeeel even blauw werd boven me, toch de regen weer te tikken. 

Tip voor slecht inslapen: vlak voor je naar bed gaat snel nog even een grote, nog niet geheel uitgezwollen, bak brinta nemen. Tssss

Koffie, wassen, omkleden en hoppaaaaa..... Laat de dag maar komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Engels weer hier. Gewoon 9 graden en zo gauw je een stap buiten zet gaat het regenen :) haha echt niet het sterkste punt (pint schreef ik al haast) van dit land. 

Als ik een fiets had deed ik graag met jullie mee maar ik heb slechts een ridicule huurauto. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal

Lekker warm binnen
Staat weer een straffe wind buiten, en warm is het ook al niet
Verlang net als Jane, erg naar het voorjaar
Geduld, geduld

Eerste corona besmetting in Belgie
Vraag me af hoe lang het duurt voordat het ook hier los barst
Belg zat in hetzelfde vliegtuig als de Nederlanders die terug gebracht zijn uit Wuhan
En daar je elkaar al kan besmetten zonder ziekte verschijnselen, houd ik mijn hart vast
Maar goed, mocht het zover komen, dan hoop ik dat mijn weerstand sterk genoeg is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kwam uit het pand van de podotherapeut, overwon mijn drempelvrees en liep binnen bij het fitnesscentrum ernaast.  Heb me opgegeven voor een intake.   Ik weet uit eerdere ervaringen dat je na verloop van tijd (eigenlijk al best snel) zo lekker rechtop gaat lopen, makkelijker uit de bank komt enzo.  Dat je gaat voelen dat je spieren hebt die de boel bij elkaar houden.    Ik neem me nou al de hele tijd voor om thuis te gaan oefenen, maar ik hou ermee op om mezelf zo te kwellen.  En hee, aangemoedigd door een team van fitnessinstructeurs/fysiotherapeuten van rond de 27,  met ene overwegend ouder publiek, het kan slechter:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wacht bij de telefoon, heit wordt nu gekatheteriseerd. Ik hoop dat ze wat vinden zodat z"n klachten hopelijk verminderen.
Alhoewel het niet perse een zware ingreep hoeft te zijn kan je het maar beter alvast gehad hebben.:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

duimduim Bor
en ja mijn zus knapte daar ook erg van op
hopelijk komt het voor ons nooit zo ver
al die hartproblemen, ik blijf het eng vinden.

en die corona ook, heb er een heel slecht gevoel over
eerlijk gezegd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stoer, @Etty...  Gewoon lekker doen. Ben heel benieuwd... 

Doe ook voor de grap eens met zon groepsles mee. Leuker dan t lijkt. 

Sterkte @Bor. Blijft spannend. Catheterisatie is niet zon grote ingreep inderdaad, wat ze vinden aan vernauwingen bepaalt of het ballonnetje wel of niet afdoende is of dat er een operatie nodig is. Ik duim mee. 

bewerkt door Jopie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij is wel al vaker gekatheteriseerd @Jopie
Eigenlijk zou een operatie al lang nodig zijn geweest en de beste optie zijn, maar hij is zwaar hartpatiënt en een operatie/ narcose kan hij niet meer aan.
Durven ze niet te doen want waarschijnlijk komt hij er dan niet beter uit, als hij er al uit zou komen. Daarom heeft hij ook een ICD. Ze doen dit nog een keer maar het houdt een keer op met de optie"s zoeken zeggen de artsen heel duidelijk. Dat maakt het zo spannend.

Ik wou dat die telefoon eens ging maar ook weer niet want dat zou te vroeg zijn.:mellow: Even wachten nog maar. Koffie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah wat lief dat je vraagt @Yvonne

Nee nog steeds niks. Maar geen bericht is niet slecht in dit geval want het betekend dat ze in ieder geval iets gedaan hebben, al weet ik nog niet wat precies.
Hij krijgt nu zo bezoek, als diegene zich aan onze afspraak houdt tenminste. Die ga ik zo bellen om te vragen hoe en wat.
Als hij naar huis mag vang ik hem thuis op en anders ga ik straks nog ziekenhuis.

Aanvulling; Heit heeft husband ge- appt dat hij hem mag komen halen dus die neemt de rest vandaag vrij van werk en haalt hem. Dan fiets ik zo naar z"n huis om hem op te vangen. Of er wat er gebeurd is in ziekenhuis hoor ik straks wel. Het bezoek heeft het af laten weten. Leuke zussen heb ik he. Snappen jullie nu misschien waarom heit en ik in eerste instantie hun niet op de hoogte stellen of hun hulp niet in willen inschakelen? Ik heb het gedaan om mijn eigen geweten maar je hebt er werkelijk geen reet aan en ze doen heit alleen maar zeer.  Ze kijken niet naar hem om. Nou dan niet, wij wel. Heit is mijn kameraad.:heart:

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...