hetisgenoeg Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Goeie, morgen allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Goedemorgen. Vanuit een heel diepe slaap..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Goedemorgen frummers. Eerst even een bakje en dan.... lekker aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 goeiemorgen frummers nou heerlijk droog gisteravond zeiknat en koud geregend op 10 min. fietsen naar de volley ik moest met WC-papier mijn haar een beetje drogen en de hele avond koud gebleven, ondanks sporten Ik snak naar het voorjaar, strand en warmte, hitte desnoods☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 (bewerkt) Engels weer hier. Gewoon 9 graden en zo gauw je een stap buiten zet gaat het regenen haha echt niet het sterkste punt (pint schreef ik al haast) van dit land. Als ik een fiets had deed ik graag met jullie mee maar ik heb slechts een ridicule huurauto. 4 februari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 En rugby lukt ze ook al niet ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Ja de fransen zijn gelukkig weer goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Een hele goede morgen allemaal Lekker warm binnen Staat weer een straffe wind buiten, en warm is het ook al niet Verlang net als Jane, erg naar het voorjaar Geduld, geduld Eerste corona besmetting in Belgie Vraag me af hoe lang het duurt voordat het ook hier los barst Belg zat in hetzelfde vliegtuig als de Nederlanders die terug gebracht zijn uit Wuhan En daar je elkaar al kan besmetten zonder ziekte verschijnselen, houd ik mijn hart vast Maar goed, mocht het zover komen, dan hoop ik dat mijn weerstand sterk genoeg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Goed van je Etty, Ik doe nog steeds trouw elke ochtend de gym op T.V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 duimduim Bor en ja mijn zus knapte daar ook erg van op hopelijk komt het voor ons nooit zo ver al die hartproblemen, ik blijf het eng vinden. en die corona ook, heb er een heel slecht gevoel over eerlijk gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Al wat gehoord @Bor?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Zo, net geslaagd voor een tentamen in Amsterdam. Nu weer snel met de metro en bus naar huis. Yiehahhhh.....dit gaat dus wél goed. Helemaal opgelucht. Bor, ik hoop dat het goed gaat met je vader. Fijn dat jij er wél voor hem kunt zijn. Vol en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Jeeeeee, dat klinkt goed, Jopie, geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Wat goed van je @nancy, gefeliciteerd! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Wow @nancy! Goed zeg. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Moeilijk @Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 In bed alweer. Nog anderhalve week en dan in de zon. Dat is het gewoon mensen. Dat hebben we nodig. Weg met dat zompige. Op naar het voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 4 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2020 Heftig nieuws, @Bor. Sterkte voor jullie allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 februari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2020 Hoi, Klaar met de avonddienst, gedoucht en al mijn andere rituelen(opslomen) Voel berusting en toch wil ik mij verdoven. Voel mij zo naakt maar ook weer puur/echt. Ying en Yang zijn er niets bij. Is goed zo, gewoon slapen gaan zo. Morgen overleef ik ook wel. Daarna dat is andere koek. Maar goed, dat is het leven en hoort bij verdrietige/spannende/leuke dingen. Zal er toch eens aan moeten dat ik dat kan. Dat moeten moet weg, liever kunnen. Ik kan het! Zo. @nancy gefeliciteerd topper!!!!! Echt super knap van je @Bor sterkte! Als je het niet trekt, ben er he @Cleo66 komt goed, djw. Het is in de middag, voor mij beter na zo een late avonddienst. Heel klein gaat het worden, voel berusting maar ben ook verdrietig. 20 jaar elkaar kennen is niet niks. En dan zo eindigen. Heel triest, goede spiegel voor mij. Baal er nog het meeste van dat ik haar niet kon helpen, bijna redden. Maar de profs weerde ze ook af. Moet er niet teveel over na denken nu anders kan ik niet slapen. Komt nog wel. En natuurlijk was er politie bij, alles volgens protocol. Hoort ook zo. Maar dit was te verwachten en ik voelde het al aan. Kon haar de laatste 2 weken niet meer echt bereiken, de keuze was al gemaakt. Dan kan ik nog zoveel willen voor iemand. Uiteindelijk moest ik het ook laten gaan. Dit was niet de eerste keer dat het op zoiets zou kunnen uitmonden. Zelf ook in die situatie gezeten maar wel de hulp toen aan gegrepen. Voor nu slapen. En ja ik ben verdrietig en voel berusting, heel dubbel. Is nu eenmaal zo. Tot morgen hoop ik Welterusten. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden