Lieke7777 Geplaatst 10 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 Daar heb je ook wel gelijk in hoor @Kohtje Tis idd beter om nuchter en weloverwogen verder in de stroming mee te gaan zoals je zegt . Maar het feit is dat ik het idd wel zal willen de gedachten er oplos kan laten en tot conclusie komen dat het niet hoeft eigenlijk. Is ook al gewonnen door deze girl En dat vandaag 150 dagen lang ben ik nu nuchter lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 10 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2020 You go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Gisteren bij Brijder geweest , gesprek liep niet zo vlot nog van mijn kant uit. pas te einde van het uurtje kom ik vaak wat losser , en dan is het opschieten want de volgende staat al weer klaar. Gelukkig mag ik dinsdag aanstaande al terugkomen weer. Mijn voornemen is gewoon gelijk mijzelf open te gaan stellen. Nou ja gewoon blijft lastig je innerlijke ik vrij te geven ondanks dat je al 1,5 jaar een therapeutisch contact hebt en je eigenlijk weet dat er nog veel te vertellen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 je mag selectief zijn Lieke, en ook blijven een goede therapeut hoort ook veel in de niet-verbale communicatie, lichaamstaal ook. veilig voelen is altijd prioriteit 1. En open zijn is niet altijd veel praten/vertellen. "het verhaal" is de buitenkant, wat jij aankunt om te delen, en het delen zelf, mag jouw leidraad zijn. Zo kostbaar deze fase. vertrouwen leren. dappere dodo ben je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Wat schrijf je dat mooi @lady jane herken het ook wel ' vaak vraagt ze nav hoe ik mij gedraag wat er met mij gebeurd met mij ' soms kan ik er antwoord op geven soms niet... gisteren ging ik weg en lag mijn houten roerstokje van de thee in veel stukjes op de grond.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 ik heb wel eens een heel telefoonboek aan flarden gescheurd☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 Is ook een optie ' geeft alleen zo'n rotzooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 ach de Grieken gooien hun servies op de grond☺ Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2020 (bewerkt) Ik zie het al voor mij binnen komen met een telefoon boek haha .. Gebruik het roerstokje wel .. 12 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 (bewerkt) Op het jaarpact stond het gisteren al ' maar vandaag voor het echie . 5 maanden nuchter De weg is nog lang naar de doelen die ik geschept heb. En dat is helaas voor mij een enorme valkuil om mijn allergie zone te laten prikken ( kernkwaliteiten ) Hier heb ik enorm veel moeite mee om mij daarmee in bedwang te houden . En dat vind ik zwaar ' want ook wordt ik voortdurende in therapie ook geprikkeld om hier en over andere dingen te praten en dat geeft veel emotionele issues. Gelukkig begint in juli de vers training. En voor ook vermoeidheid . Conflicten mijzelf maar ook ontwijkend gedrag wat mijn lichaam oproept heel erg eng vind in dat. Goed vanmiddag om 15.30 beginnen op mijn werk tot 23.00 en morgen ook . Groetjes. 13 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
maartje Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Jij mag heel vet trots zijn op jezelf! Van harte met je 5 maanden alcoholvrij! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marietjestopt Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Je bent een topper!!! Gefeliciteerd met je 5 maanden Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 13 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Gefeliciteerd @Lieke7777 met je 5 maanden! Herstellen van een verslaving is als het afpellen van een ui. Laagje voor laagje om bij de kern te komen. Maar zoals je weet van uien kan dat soms tranende ogen veroorzaken en dat kan best lastig zijn. Er doorheen ipv er omheen, dat is wat je nu doet en daar mag je trots op zijn! lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2020 Txs all net thuis van werken zo lekker slapen en op naar de 6 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 14 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 Super goed bezig, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2020 Ja, @Maverickbeschrijft het mooi. Houd vol lieve meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 (bewerkt) Morgen start de VERS training ' 10 weken lang 3 uur per week . Ivm corona regels een groep van 8 personen. Heb geluk dat ik er bij zit aanmeldingen waren meer dan de ruimte nu toe mag laten . Vorige aanmelding voor deze training was ik vanaf gehaald omdat ik niet 2.5 maand abstinentie had en dat is verplicht en ook abstinentie nastreven tijdens de training is een must. Ben heel benieuwd hoe ik deze training ga ervaren . 30 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 juni 2020 (bewerkt) Pieuw hoor net dat ik volgende week 5 dagen home alone ben ' mijn man gaat 5 dagen weg ... zie er wel tegen op kijk dat ik zeur dat hij continue thuis is ivm corona thuiswerken doet en ik geen moment alleen heb ik 5 dagen wel opeens te veel van het goede. Hij had deze trip al gepland in mei hele week weg maar kon niet doorgaan dus mu alternatief mannen dagen voor hem. Vooral omdat het ook normiter al jaren lang onze vertrek week is naar zuidelijke mediterrane oorden .. Kmw dan maar erbij halen . 30 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 2 juli 2020 Hoe is het gegaan gisteren Lieke? en ga je een beetje stevig de komende week in nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2020 @lady jane Had ik mij vergist stond ik een week te vroeg bij de training te wachten .. Dus volgende week pas. ! Heb daarna nog wel onverwacht nog even 20 minuten beeldbellen met behandelaar gehad dat was even een goed gesprek nog. Ja zal wel moeten de volgende week vanaf woensdagavond alleen tot maandag middag ! Donderdag heb ik een afspraak staan , en iig volg ik elke avond wo do en vrijdag avond de online meeting AA. Zaterdag en Zondag werken tot 23.00 zal best lastig zijn een leeg huis in te stappen daarna. Daar moet ik nog even wat op verzinnen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 4 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2020 Dat is wel een goede @Cleo66 een heerlijke ontspannende douche gel kopen een bijzondere en dan lekker douchen als ik thuiskom. En' idd hier even schrijven kan geen kwaad ook als nodig is .. drinken zal ik niet gaan doen . Maar de leegte in huis ' alleen zijn kan mij best emotioneel aanvliegen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 4 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden