Penny Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 @fleurtje fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei bumperjim: 23 januari 2020 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Spareribs, geb.aardappels en sla. De ribbetjes sudderen al een hele tijd, straks nog even onder de gril. Heerlijk zo een vrije dag! De strijkbout staat ook al een tijd aan, gewoon geen motivatie om de zomerkleren vd vakantie te strijken, voorlopig toch niet nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 (bewerkt) Cha xiu staat in de koelkast te marineren al sinds gisteravond, voor vanavond dus. Een greep uit de groentela en dat dan in de wok. Dat doen dan mijn vrouw en pa zet de rijstkoker aan en dekt de tafel. Niet dat ik het niet kan maar ach... Het zou perfect zijn als mijn sriracha saus niet vrijwel op was en daarvoor moet ik naar de stad 23 januari 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 @Jopie, het doet me deugd te lezen dat ik niet de enige ben met die 'afwijking' van dat 'voorbereiden' wat jij hier beschrijft. Ik weet niet hoe vaak ik nieuwe bestemmingen van tevoren 'verkend' heb. Tot in het absurde toe, 100 km heen en 100 km terug om te kijken waar een meeting of vergadering zou gaan plaatsvinden... bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 @Kohtje ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen met je vraag over mijn kat. Of misschien wil ik het wel niet snappen. Ze ligt vandaag te snurken op een dekentje op de centrale verwarming. Ik eet bami, zelf opgebakken met wat kroepoek en pindasaus en geroosterde mini-paksoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 (bewerkt) Kijk, in Zuid-Europa is het volop lente, dat komt er bij jullie ook weer aan... 23 januari 2020 bewerkt door Yana Rosee, lady jane, Lika en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Oh wat heerlijk, zin in de lente... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Dank je wel, @Yana. Wat een prachtfoto! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjeng Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Iemand nog online? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjeng Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Gaat even moeilijk hier. Maar ga dan toch maar vriendin bellen, omdanks tijdstip, slaap goed allemaal en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geace Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 10 minuten geleden zei Sjeng: Gaat even moeilijk hier. Maar ga dan toch maar vriendin bellen, omdanks tijdstip, slaap goed allemaal en tot morgen Gaat het al wat beter? Hopelijk heeft je vriendin je wat kunnen opbeuren. Ken je gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 7 uur geleden zei Kohtje: @Jopie, het doet me deugd te lezen dat ik niet de enige ben met die 'afwijking' van dat 'voorbereiden' wat jij hier beschrijft. Ik weet niet hoe vaak ik nieuwe bestemmingen van tevoren 'verkend' heb. Tot in het absurde toe, 100 km heen en 100 km terug om te kijken waar een meeting of vergadering zou gaan plaatsvinden... bijvoorbeeld. Hier nog zo één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2020 Ha @Sjeng, ik ben ook nog online. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2020 13 uur geleden zei Kohtje: @Jopie, het doet me deugd te lezen dat ik niet de enige ben met die 'afwijking' van dat 'voorbereiden' wat jij hier beschrijft. Ik weet niet hoe vaak ik nieuwe bestemmingen van tevoren 'verkend' heb. Tot in het absurde toe, 100 km heen en 100 km terug om te kijken waar een meeting of vergadering zou gaan plaatsvinden... bijvoorbeeld. Geinig Maar wat gebeurt er als je het niet doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden