Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Mijn gordijnen zijn nog dicht want ik heb geen zin om naar dit @#$ weer te kijken.:wacko:

Nu een kop koffie. En ga eens een keer weer normaal ontbijten. 

Dag 2 helder/sober/nuchter. 

Geplaatst

Goedemorgen

Drukke dagen gehad, vandaag vrij, zo naar de sportschool en vanmiddag een verjaardagslunch. Huis moet opgeruimd en vanavond met jongste uit eten. Maar nu eerst ff met koffie bijlezen. 

Geplaatst

Ik heb behoefte om wat nieuws uit te proberen om 'dichter bij mezelf te komen'. Misschien een yogaweekend of stiltewandeling ofzo. Of meditatie.  Ik kan natuurlijk ook gewoon zelf een stuk gaan lopen, is het ook stil:D

Geplaatst

De kalender voor vandaag zegt:

'Onmogelijk is geen feit maar een opinie. Het is tijdelijk en heeft potentie' (Muhammad Ali - Amerikaans bokser)

Tip/opdracht: wat leek jou ooit onmogelijk? Welke kracht heb je ingezet om het toch mogelijk te maken? Waar zou je die kracht nog eens voor kunnen inzetten? 

( Gelukspijler: veerkracht )

Geplaatst
1 minuut geleden zei knakker:

Oei, zo'n soort droom had ik ook. Ik droomde dat ik in een gekaapte bus zat en ik werd aangewezen om als eerste te worden doodgeschoten. Ik was verontwaardigd dat ze juist mij daarvoor uitkozen en niet een ander. Dat viel me wel een beetje tegen van mezelf.

Miss was ik diegene die jou wou doodschieten :wacko: :face-icon-small-shocked:

Stel je voor. Dat ik een deel van jou droom zou dromen

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Ik had me voorgenomen eindelijk weer eens normaal vroeg, zeg half zeven, 
op te staan, maar dat liep toch even anders, heerlijk uitgeslapen. 
De weersverwachting voor vandaag geeft regen aan. 
Halverwege de middag, dus nu nog even genieten van een zuinig zonnetje... 
en een bakje. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Geplaatst

Je bent een ezel, wat wil je? Jouw drollen zijn zo groot dat ik een schep nodig heb. Weet je wat voor stank dat met zich meebrengt op zo een bus? 

Natuurlijk ga jij er als eerste aan.

Ik ben een geit maar geen domme he. 

Geplaatst (bewerkt)

@knakker en @fleurtjemijn jongste zoon en ik spreken af en toe voordat we gaan slapen af om te proberen of het ons lukt om allebei over hetzelfde te dromen. Bijv over een konijn. Maar t is nog nooit gelukt, jammer.

bewerkt door Rosee
Typfout
Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Weer een nieuwe dag vandaag

Jammer dat het gaat regenen vandaag, was gisteren juist zo mooi
Ochtendgym gedaan en was opgevouwen
Misschien straks even naar het tuincentrum
Kijk wel, alles staat nog open

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...