bumperjim Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Hoi! Goedemorgen. Dagpact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Dagpact: Myle Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geace Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen. Geniet van jullie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Moghu allemaal, Het wordt vandaag @#$weer maar daardoor laten we ons niet beïnvloeden. Leven het leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Mijn gordijnen zijn nog dicht want ik heb geen zin om naar dit @#$ weer te kijken. Nu een kop koffie. En ga eens een keer weer normaal ontbijten. Dag 2 helder/sober/nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen Drukke dagen gehad, vandaag vrij, zo naar de sportschool en vanmiddag een verjaardagslunch. Huis moet opgeruimd en vanavond met jongste uit eten. Maar nu eerst ff met koffie bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Ik heb behoefte om wat nieuws uit te proberen om 'dichter bij mezelf te komen'. Misschien een yogaweekend of stiltewandeling ofzo. Of meditatie. Ik kan natuurlijk ook gewoon zelf een stuk gaan lopen, is het ook stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen Ik heb een slechte droom gehad. Iets met moorden/vermoorden. Weet t niet helemaal meer maar werd wakker en was wat in de war. Daarna wel weer goed geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 De kalender voor vandaag zegt: 'Onmogelijk is geen feit maar een opinie. Het is tijdelijk en heeft potentie' (Muhammad Ali - Amerikaans bokser) Tip/opdracht: wat leek jou ooit onmogelijk? Welke kracht heb je ingezet om het toch mogelijk te maken? Waar zou je die kracht nog eens voor kunnen inzetten? ( Gelukspijler: veerkracht ) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Hmm ik denk niet snel dat iets onmogelijk is. Tenminste dat denk ik.. Wat leek mij ooit onmogelijk? Hmm.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 1 minuut geleden zei knakker: Oei, zo'n soort droom had ik ook. Ik droomde dat ik in een gekaapte bus zat en ik werd aangewezen om als eerste te worden doodgeschoten. Ik was verontwaardigd dat ze juist mij daarvoor uitkozen en niet een ander. Dat viel me wel een beetje tegen van mezelf. Miss was ik diegene die jou wou doodschieten Stel je voor. Dat ik een deel van jou droom zou dromen Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 En als iets me onmogelijk lijkt doe ik geen moeite peins ikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen frummers. Ik had me voorgenomen eindelijk weer eens normaal vroeg, zeg half zeven, op te staan, maar dat liep toch even anders, heerlijk uitgeslapen. De weersverwachting voor vandaag geeft regen aan. Halverwege de middag, dus nu nog even genieten van een zuinig zonnetje... en een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Je bent een ezel, wat wil je? Jouw drollen zijn zo groot dat ik een schep nodig heb. Weet je wat voor stank dat met zich meebrengt op zo een bus? Natuurlijk ga jij er als eerste aan. Ik ben een geit maar geen domme he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Geweldig...zit ik met een ezel opgeschept in mijn dromen. Vaarwel Brad Pitt, hello donkey Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 (bewerkt) @knakker en @fleurtjemijn jongste zoon en ik spreken af en toe voordat we gaan slapen af om te proberen of het ons lukt om allebei over hetzelfde te dromen. Bijv over een konijn. Maar t is nog nooit gelukt, jammer. 17 januari 2020 bewerkt door Rosee Typfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Goedemorgen allemaal, Weer een nieuwe dag vandaag Jammer dat het gaat regenen vandaag, was gisteren juist zo mooi Ochtendgym gedaan en was opgevouwen Misschien straks even naar het tuincentrum Kijk wel, alles staat nog open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2020 Morge Bor, Hoe gaat het vandaag ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden