Yana Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 2 uur geleden zei bumperjim: Op het journaal hier zeiden ze dat een glas rode wijn het equivalent van 8 suikerklontjes aan calorieën bevat. Aaarggggghhh dan kan je net zo goed cola gaan drinken Ik kan het nauwelijks geloven, dan zouden wij toch allemaal al lang uit elkaar geploft zijn. chrisjelief reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 18 uur geleden zei Vol: Hoi allemaal! Ik doe ook mee bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Lonster Lidia Maja Woodie Smaragd Vol Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 3 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2020 Wijn en suiker... En alcohol. Er wordt heel wat over geschreven. Volgens Google gaat die 8 klontjes over zoete witte wijn (liquoreux). Rode en andere droge wijnen zouden wat minder zijn. Evengoed ongeveer 90 kcal. per glas nog.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Iedereen nog aan boord? Voor mij is het niet moeilijk, ik ben snipverkouden en nauwelijks buiten geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Dat kan juist een trigger zijn... jägermeister... (gaat haast over zn nek ) Ja hoor, zonder moeite. Tea time weer straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Ja, als ik over boord val geef ik wel een gil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Beterschap @Lonster! Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2020 Nog aan boord! Wacht es ff...zitten we op een boot? Ik moet ff teruglezen. Als we op een boot zitten moek mijn badpak wel mee he bumperjim, Smaragd en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 De ene dag is het een boot, vandaag zijn we een vliegtuig. Tuintje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 ik dobber gestaag mee op mijn vlot(je) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Ik kan niet meer citeren. Maar ik doe ook nog steeds mee. Sta alleen niet op de lijst. Kan iemand mij toevoegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Tuurlijk kun jij wel citeren. En kopiëren kan je ook. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Normaliter deed ie het ook altijd. Maar als ik nu wil citeren krijg ik een leeg veld te zien..... Maar ik zal vanavond eens checken hoe ik dit hersteld krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Woodie Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 @Lonster beterschap! Ik zit ook nog steeds braaf aan de thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Ja ook nog droog, kan ook niet anders met refusal. Dus blijven door slikken. @Kyon heb dat ook ooit gehad, toen lukte dat copy/paste ook niet meer. Probeer je erbij te zetten. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 bumperjim (nooit beginnen bij jezelf ) fleurtje Moosje rapilos Ties lady jane Rosee nancy Moeps spirit Geace Grumpie Puma Cleo66 Quera Reboot Erizo Sophie Lonster Lidia Maja Woodie Smaragd Vol Jannigje Kyon Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Wat n lange lijst!! Gezellig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 6 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2020 Dank je wel Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Tis de 7e nog eerst ff hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Hier gaat ook alles prima Ben trouwens 28-12 al gestopt, maar dat doet er niet toe Ik vind dit echt een mooie stok achter de deur Krijg van IkPas ook iedere dag een motiverend mailtje Al 40.000 deelnemers las ik vandaag Dat is heel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 januari 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Ik ben pas gestopt op 1 jan (dwz na middernacht) dus mijn dochter heeft me al gewaarschuwd dat 1 feb ook nog droog moet zijn Ik hou me daar niet mee bezig en ik blijf voor t zelfde geld de hele eerste week van februari droog, ligt er maar net aan. Voor t zelfde geld eet ik ook de hele eerste week van feb geen kip, kan maar zo gebeuren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Op de sportschool hadden we het over dry januari, wie doet er aan mee werd er gevraagd? Een paar mensen wilden het wel proberen, een paar aarzelden. Ik doe ook mee zei ik. Ja zei een vriendin, dat is lekker gemakkelijk, jij drinkt niet. bumperjim, fleurtje, chrisjelief en 5 anderen reageerden hierop 3 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 (bewerkt) Ik vroeg vorig jaar aaaaofn mijn dochter of ze wou meedoen aan tournee minerale (zo noemt t hier-start februari) Ze keek naar me alsof ik op mijn hoofd was gevallen. Ze drinkt niet vaak en ziet er dus de zin niet van in. Nu ja, ik rijd evengoed solo 7 januari 2020 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 13 uur geleden zei rapilos: Ben trouwens 28-12 al gestopt, Volgens mij zijn sommige deelnemers al jaren gestopt ik herken er een paar van de jaarpacten. Leuk dat die ook meedoen! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 7 januari 2020 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2020 Voor de extra prijzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden