Spring naar bijdragen

Dry Jan 2020


bumperjim

Aanbevolen berichten

Ok ik stap weer op de boot. Wat een fijne reacties. Op de een of andere manier voelt het onverdiend. Maar dat drinken is ook niks. 

Gisteren wilde ik afspreken met mijn ex-drinkmaatje, om er een paar te nemen want het maakte nou toch niet uit. Ik kreeg als antwoord foto van een kale tuin met een leeg bankje. Ze is een klooster :blink: zich aan het bezinnen. Dat is wel heel toevallig, ook omdat we het hier gisteren over kloosters hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Lonster:

Ok ik stap weer op de boot. Wat een fijne reacties. Op de een of andere manier voelt het onverdiend. Maar dat drinken is ook niks. 

Gisteren wilde ik afspreken met mijn ex-drinkmaatje, om er een paar te nemen want het maakte nou toch niet uit. Ik kreeg als antwoord foto van een kale tuin met een leeg bankje. Ze is een klooster :blink: zich aan het bezinnen. Dat is wel heel toevallig, ook omdat we het hier gisteren over kloosters hadden.

Wel verdiend want het maakt juist wel uit. Dry january is maar een verzinsel. Het gaat erom niet meer de slaaf te zijn van dat spul. Sterkte ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-1-2020 om 22:12 zei Moeps:

Karton, roestvrijstaal.... Ben benieuwd wat we nu verdiend hebben!

En yes de droogkloten hebben een nieuwe medaille! Japans porcelein met van die blauwe "waves", ben ff de naam kwijt. Ik vind m erg stijlvol vergeleken met de roestvrij stalen. Anderen zullen misschien zeggen tis een beetje Azië kitsch. Maar we zullen het ermee doen deze keer en wie weet wat er volgende week in zit!! Gefeliciteerd allemaal en succes weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes .. ik wil even heel voorzichtig hoopvol schrijven dat mijn bloeddruk lijkt te dalen..nu 123/83 terwijl meestal rond dit tijdstip zo 133/90 normaal was

Niet verder over nadenken, ik zie dit gewoon al goed teken en ga weer meten als ik sterretjes ga zien en mijn medicatie wil halveren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...