Spring naar bijdragen

Woensdag 23 oktober


Penny

Aanbevolen berichten

Spirit, ik zag gisteren Dokters van morgen (NPO1 21.25u)
dat ging over wat muziek doet met het brein, bij babies en ook bij
mensen met dementie, en Parkinson enz enz
Als je ooit werk met passie/hobby wilt kombineren ligt hier voor
jou misschien wel een gouden kans.
Als je een smart TV hebt kun je daarop nakijken en anders op de pc
echt doen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja... nieuw is dat ik het niet zozeer jammer vind om thuis te komen, maar wel om dit land en deze stad te verlaten. Ik was nog niet klaar. Dus ik ga weer een nieuw spaarplan maken.... Voor mei ofzo of over een jaar of twee. Vind het altijd fijn 'iets in het vooruitzicht te hebben. Ik ben een goed verheuger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb iets helemaal gemist, geloof ik.... En heb 'm nog niet. 
Maar allee, gewoon weer verder.

Ook ff wat tranen weggeknipperd nav filmpje van Nancy van Smaragd. Stukje op m'n motor gereden, in de zon tussen de bladeren, ook iets om emotioneel van te worden. Ik denk door de nostalgie van de herfst, gecombineerd met dat gevoel van het rijden, de kou, de geur en de kleuren....dat het kan, dat ik het doe. Dat ik niet thuis met een fles wijn plannen zit te maken die ik nooit uit voer.

Ik ga eten maken. Geen idee nog wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Lika:

Ik ben een goed verheuger.

Ah, pik ik die ook nog even mee.
Ik heb vanmiddag over verlangen na zitten denken. Ik kan dat heel goed, ergens naar verlangen. Op de kermis eindeloos kijken. En als je dan eindelijk ergens in zit is het na 2 minuten klaar. Met een beetje pech viel het nog tegen ook. Maar ook met de grotere dingen in het leven altijd maar de keuze uitstellen. Ik vermoed dat er ergens een link ligt naar mijn overmatige drankgebruik, maar zover was ik nog niet met denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@CoconutWoman leuk dat je weer komt buurten.

Vanavond lekker Netflix, breaking bad. Vijf seizoenen, ik heb daar wel moeite mee om te doseren. Soms kies ik zo'n serie dan maar niet. 

34 minuten geleden zei Pelle2:

Op de kermis eindeloos kijken.

Maar dat is toch ook leuke voorpret? Dat zijn ook momenten om van te genieten. Net zoals Sinterklaas. De weken vóór pakjesdag, waren vaak veel leuker dan pakjesdag zelf.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Lonster:

Vanavond lekker Netflix, breaking bad. Vijf seizoenen, ik heb daar wel moeite mee om te doseren. Soms kies ik zo'n serie dan maar niet.

Succes dan maar Lonster. Die serie is zo verslavend als wat. Maar wel ontzettend goed.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poes heeft geen zin om te spelen. Dus ze ligt nu op mijn schoot. Superlief. Ik denk dat ze dingen wel aanvoelen. 

Ik heb nu cup a soup. Ik kon me nog herinneren van gisteren dat dat me wel rust gaf. Ondanks alle chaos die ik ook heb veroorzaakt. Ik was eigenlijk bang dat iemand me uit voorzorg maar vast zou verwijderen van het dagpact. 

En voor de verandering kijk ik nu geen walking dead of iets anders lugubers. Maar Gossip Girl. (Maar geen GTST. Dat stelde iemand voor maar please).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie, verdrietige, intense dagdraad. Van alles wat, echt compleet zoals ik het "echte " leven ook ervaar. Vaak heb ik daar nuchter best last van. Nu niet. Ben ook droog(alcohol) en er valt een soort rust over mij heen. Heb voor nu weer even een richting, die ik ben ingeslagen. Niet hyper gelukkig, ook niet hyper down. Gewoon een soort van rust, lastig uit te leggen, iets ertussen in. 

Mooie aan deze periode voor mij is, dat ik helder opsta morgen, geen hoofdpijn, geen schuldgevoel. Gewoon gedaan wat ik wilde doen, niet drinken voorlopig. 

@CoconutWoman :heart:

@nancy :heart:

@Nadia :heart:

@Myle:heart:

Voor iedereen een groot hart die deel neemt aan dit forum, maar dan gaat de lijst zo lang worden en zit ik hier tegen de ochtend nog :D

Welterusten en misschien tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor je zou eens bij koolhydkoolhyderaatarme of beperkte ideeën/ websites kunnen kijken. Ik weet dat bijv. het dieet Grip op Koolhydraten (GOK) ook voor diabetes wordt gebruikt. 

Tussendoor: plakjes komkommer met filet americain, paar ongezouten noten, gekookt ei...

Er zijn dietistes die met deze methode werken.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...