Penny Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Goedemorgen! aangezien het “mijn” dagje is, dacht ik de dag maar even te openen en jullie een virtueel taartje bij de koffie aan te bieden. Vandaag 8 weken zonder drank! rapilos, Lonster, Vol en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 goedemorgen, wat een mooie dag! ik ga hard mijn best doen te relativeren, ik zag net bij het wakker worden dat mijn agenda vandaag ineens anders is tgv een zieke en ik nog voorbereidingen moet treffen en niet aan mijn eigen werk toe ga komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) Ah balen, dat lijkt me vreselijk irritant als je agenda door anderen bepaald wordt en je je eigen werk niet kan doen. Dan toch maar aan het eind vd dag tevreden zijn met wat je wel gedaan hebt. 23 oktober 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 (bewerkt) Toppie Penny op naar een half jaar Moghu mensen. Nadia, Hoi , het gaat hier belabberd. Sinds die vriend is overleden lijk ik niet meer op te kunnen staan. Werken, zuipen, slapen, liefst 12 uur. Erge twijfel over wel of niet dagpact, weet niet of ik het red. Zonder weet ik wel zeker dat het misgaat. Kan ook eigenlijk niks bedenken om te doen. Als ik niet werk, zit ik alleen maar voor me uit te staren, tot ik weer richting supermarkt ga. Niet twijfelen Nad. doen. En weer veel hier komen. Je bent welkom. 23 oktober 2019 bewerkt door bolletje Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Goedemorgen Gefeliciteerd Penny! Dagpact : Manou Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Moghu Cleo. Morgen is er open dag op de dagbesteding waar ik werk. Heb er zo'n zin in. Kreeg gisteren op de nieuwe dagbesteding waar ik ook werk, een groot compliment, ik ben een grote aanwinst voor hun. Nou mooi toch. Penny, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Goedemorgen, dag 9 vandaag, strakjes mag ik fijn 12 uur werken... Dagpact: Manou Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 goeiemorgen frummers intens gedroomd, heel vreemd ook tot ik op de WC ineens de link naar mijn echte situatie zag. ik kan weer bewuster verder met waar ik al mee bezig was. en meer gemotiveerd om ouwe troep los te laten en mijn lijstjes af te werken. zo fijn soms om dromen nog te weten bij het wakker worden, dat heb ik maar zelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Penny proficiat, da's weer een mooie mijlpaal En voor Ties ook een mooi, klein mijlpaaltje Bol, allemaal aanleidingen om lekker te drinken. Waarom zou je het niet doen.... En de rest, ook een fijne dag! Ik ben vrij vandaag, eerst rustig wakker worden, straks koffie in de stad. Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Oooooh, Jane, nu je over dromen begint....Ik zat met m'n moeder en m'n zus in het cafe, zij bestelden allebei iets alcoholvijs, ik bestelde rode wijn.... Ik kan me nog herinneren dat ik bedacht dat ik het niet hoefde op te drinken, daarna is ie weg, de droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Goedemorgen! Bor, ik denk dat Pelle niet door had dat Bol Nadia aan het quoten was... bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Hoe kan dit nou? Naarmate er meer scheuren in m'n tablet komen hoe minder ie het gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Goedemorgen Ik heb slecht geslapen. Last van nachtzweten. Maar goed als dat t enigste is waar ik last van krijg tijdens de overgang mag ik niet klagen zekers. Wel..bad luck..ik doe t toch. En dat kan nog vijf jaar duren. Dus hou je vast. It is going to be a ride Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Fleurie Kusje er op? fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Krijg ik waarschijnlijk een dikke kont ook nog. Wat lopen die mannen eigenlijk te klagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik ben viesgezind. Ik ga ff wat anders doen want daar komt nooit wat goeds van. Energie moet je wijs verspillen als je dan toch verspillen moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Goedemorgen. Viesgezind? Dat versta ik niet. Maar het klinkt niet goed. @Nadiahoe gaat het vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 En ik.moet even naar de tandarts. Aardige man, aardige assistente, maar toch.... aaaarrrrgggg, oude angst, blijft soms toch nog lastig. Nou, kom op, ik ga, ik durf dit . Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Pffff, goedemorgen frummers. Heel slecht geslapen, tegen de ochtend pas echt in slaap gesukkeld. Wat zonde van de dag. Maar goed. Ik stap maar gelijk over op de koffie... (voor de liefhebbers toch ook maar een bakje thee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 En weer terug. Fijn dat ie zo dichtbij zit. Pfff...wat maak ik toch een drukte om niks. Tot ziens, eind april. Nu eerst een bakkie van Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ik heb het er warm van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Hoi hoi. Zeg @Yvonne, ik weet niet of er nog meer mensen gebruik van maken, maar voor mij hoef je die boter niet meer bij de koffie en thee neer te zetten. Die fase ben ik voorbij. Het was twee pakjes boter leuk, nu weer gewoon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Oké, gaat de boter de koelkast weer in... En Nancy... pffff, ik moet nog steeds een nieuwe tandarts hier zoeken.... heb het na de verhuizing wat laten sloffen... ook zooooo bang voor die mensen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2019 Ja valt niet mee, he....angst is bij ontstaan door de schooltandarts vroeger en doordat ik me een keer vreselijk verslikt heb toen ik in de tandartsstoel lag. Dacht dat ik stikte...alsof ze je zomaar zouden laten stikken. Nou ja, ik ben er weer vanaf voor een half jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden