Lika Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen vanuit Italië! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen frummers. En goedemorgen Lika.... stond Italië op de planning, of ben je er 'zomaar opeens' terecht gekomen??? Hier in Nederland wordt het al licht, het is droog buiten, binnen staat een bakje klaar. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Von. ik denk dat Lika een eindje ging wandelen. Goeie morgen allebei. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen! Fijne vakantie @Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen Niks en Bolletje. @niks gefeliciteerd met jou woning, dagen aftellen inderdaad. Heerlijk hoor een plekje voor jezelf straks. @Bor, wat verschrikkelijk moeilijk, als het niet goed gaat met je kinderen... dan kun je nóg zo sterk zijn ... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goeiemorgen frummers gefeliciteerd niks, das nie niks! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen allen. Lika, fijne vakantie! Niks, gefeliciteerd met je woning! Wat een mooie stappen zet jij niks en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen, Dagpact Nadia nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen, en weer een drank droom vannacht, het wordt vaste prik zo'n beetje... Dagpact: Nadia Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen. Die dromen herken ik. Heel vaag en niet fijn. Maar ik ben telkens maar blij dat het niet 'echt was'. Er zijn nu hier van die soort bouwvakkers mijn ramen aan het lappen. Nice. Ik voel me aangetast in mijn privacy. Ze zijn enkel nog buiten langs geweest. Zometeen ergens komen ze ook binnen walsen. Compleet vreemden. Nouja. Ik neem maar even een bakkie en wat yoghurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Hoi Nadia, hoe gaat het nu met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact: Nadia Ties Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Hoi @nancy, het gaat hier belabberd. Sinds die vriend is overleden lijk ik niet meer op te kunnen staan. Werken, zuipen, slapen, liefst 12 uur. Erge twijfel over wel of niet dagpact, weet niet of ik het red. Zonder weet ik wel zeker dat het misgaat. Kan ook eigenlijk niks bedenken om te doen. Als ik niet werk, zit ik alleen maar voor me uit te staren, tot ik weer richting supermarkt ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 25 minuten geleden zei Manou: Dagpact: Nadia Ties Manou Myle @Nadia, is er iets wat je leuk vind om te doen? Waar je je volledig op kan storten? Alles is beter dan wachten tot je je (weer) goed genoeg voelt om naar die supermarkt te gaan. Ik begrijp dat je in een hele nare situatie zit. Maar alcohol zorgt ervoor dat je het niet echt meemaakt, maar enkel verdooft en misschien wel uitstelt om alles te bevatten. Toch op het dagpact misschien? Als het je enige houvast kan geven zou ik het doen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Oh sorry. Ik ben nog niet helemaal wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 43 minuten geleden zei Manou: Goedemorgen. Dagpact: Nadia Ties Manou Myle Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Goedemorgen allemaal De ochtend heel relaxed begonnen Uitgeslapen, gedoucht , en alles op het uiterste gemak Vanmiddag komt mijn relax stoel Spannend ! Sinds gisteren weer aan dieet begonnen Lastig als je weg gaat, of bij iemand moet koken wil me strikt aan het boek houden, maar niet iedereen lust alles natuurlijk Enfin, komt zeker goed Als dit al wereldse problemen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 18 minuten geleden zei Myle: Maar alcohol zorgt ervoor dat je het niet echt meemaakt, maar enkel verdooft en misschien wel uitstelt om alles te bevatten. En dat is dus exact waarvoor ik het gebruik (misbruik). Ik wil het niet weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Snap ik Nadia. Maar op een moment zal je niet verder kunnen drinken lijkt me. En dat bedoel ik eigenlijk met uitstellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Nadia nare tijd voor je. Heb je geen bezigheden vandaag? Misschien kun je een stukje gaan lopen, als je je ertoe kan zetten. Beetje frisse lucht. Of één nuttige taak uitvoeren, oud papier of glas wegbrengen bijvoorbeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Is er iemand in de buurt die ervoor kan zorgen dat je niet gaat drinken @Nadia? Ik ben uit mijn laatste binge gekomen doordat mijn man mijn sleutels en pasjes had afgepakt. Beetje middeleeuwse oplossing maar het hielp wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ach @Nadia, wat ellendig allemaal! Je klinkt behoorlijk depressief. En niet gek, je hebt nogal wat meegemaakt! Ik snap dat je je gevoelens nu verdoven wilt. Ik denk dat je zelf ook wel weet dat het je uiteindelijk niet gaat helpen, maar wat dan wel? Zie jij zelf nog ergens een lichtpuntje? Ik vind het fijn om te lezen dat je je tóch op het dagpact zet, je probéért het in ieder geval wél. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Op zich is het een goed teken dat ik uit die bubbel probeer te krabbelen. Dat ik hier kom en contact maak. Tja, drie weken lang, elke dag @Bor, soms al om 12.00 uur. Niet normaal voor mij, drink meestal eens in de 2 of 3 dagen vanaf een uur of 4. Beperkt drinken lukt zelden, meestal moet de fles (wijn) wel leeg. Gisteren wijn met een laag percentage gekocht en tweede fles leeggekieperd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Inderdaad een goed teken dat je hier schrijft, jezelf op het dagpact plaatst én dat je gisteren drank weg goot. Wakker worden uit de bubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Mooi Nadia, het begin is er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden