Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Goedemorgen Het is nog vroeg, en ik kom er net achter dat mijn koffiepads op zijn. Weet iemand in welke thee de meeste cafeïne zit? De ochtend begint goed hoor. Weer niks geslapen. Ik sleur mezelf maar weer de douche in. Misschien dat ik daarna wel koffie ga bietsen bij de begeleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Hé Bor, goede dag Maak er iets van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Nieuwe week, nieuwe ballen, nieuwe kansen. Maar eerst een bakje natuurlijk. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Goedemorgen Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Moghu, Ik heb ook het gevoel niet geslapen te hebben raar hoor. Nou ja dadelijk weer werken dan gaat de dufheid wel over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) uit de douche en mezelf insmeren met cremepjes enzo heb ik toch altijd wel het idee: Wauw ik zorg voor mezelf. Is dat te optimistisch? (Ondanks dat ik zombie achtig ben en 4 etmalen niet heb geslapen ) 14 oktober 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Denk ineens aan een kamp-begeleider die destijds 24 was. Ze smeerde zich in met allerlei anti age poeder en zalf. Om maar te voorkomen dat ze "oud" werd. zei ze. Wij waren toen een jaar of 12/13 en lachten haar uit. Nu ben ik zelf wat ouder dan haar toen en snap ik haar. Haha. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Jonger willen zijn dan je bent, daar word je niet gelukkig van. Pluk de dag van vandaag, niet die van 10 jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Goedemorgen! Hier vieren we de herfstvakantie..fijn even afschakelen weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 15 minuten geleden zei bumperjim: Jonger willen zijn dan je bent, daar word je niet gelukkig van. Pluk de dag van vandaag, niet die van 10 jaar geleden. Als ik tien jaar jonger was, toen had ik nog net de drank niet ontdekt. En kreeg ik het ook niet legaal mee. Dus misschien wil ik wel terug naar die tijd. Alcohol betreft. Voor de rest, nee laat maar. Dan ben ik eigenlijk vooral blij dat ik voorbij al die jaren ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Inmiddels gezwommen en zalfje gesmeerd. Doe ik pas sinds kort.... ben bijna 50. Maar als ik eerder begonnen was met smeren had ik er vast niet anders uit gezien:-) Misschien wel als ik niet gerookt en gedronken had en wat.meer lichaamsbeweging eerder in mijn leven had gestopt. Maar ik ben prima tevreden hoe het nu is. Op de fiets en naar de zaak! Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Goedemorgen Vind het heftig voor je dat je niet slaapt @Myle je moet toch inmiddels doodmoe zijn. Hoop dat je vandaag nog wat rust kan pakken. Hier alweer uitgescholden door jongste zoon omdat ik hem zijn Engels niet goed overhoor (als hij een fout maakt en ik corrigeer hem is dat niet de bedoeling) Wel een oke weekend gehad met leuke afspraken. Vandaag werken, naar mondhygienist en afspraak op school over gedrag zoon wegens aanvaring met ander kind. Kortom normale dag vandaag Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ah @Rosee, ik hoop dat vandaag een beetje meevalt, positief uitvalt. Ik ga nu plat op de bank. Dokter/zustersadvies Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik heb ook geen moeite met de rimpels. Al heb ik wel weer verzorgingsproducten gekocht, jaren geen aandacht aan besteed en nu is het weer heerlijk om die tijd voor jezelf te nemen. Waar ik wel moeite mee heb is dat mijn benen stijf en pijnlijk zijn. Vooral na even zitten en dan in de benen komen. Ik moet dan echt even opgang komen en dan gaat het weer. Zal het de leeftijd zijn of toch bij de spataders wegkomen? Ik hik er een beetje tegenaan om de huisarts hiervoor te bezoeken. Wat als ze voorstelt iets aan de spataders te doen, hoe en wat is de beste optie? Goedemorgen trouwens! Heerlijk weertje vandaag. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Heel herkenbaar @Rosee, op het matje komen voor je zoon... Succes! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 46 minuten geleden zei Bor: Ik vind rimpeltjes en dingetjes veel aantrekkelijker dan zo"n opgelapte barbie. Zeker als er ook nog een gepimpte neus en opgebooste lippen aanzitten, dat is voor mij echt het meest onaantrekkelijk wat er is. Ga ik gewoon van over mn nek, ik kan het niet eens aanzien. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Als die gepimpt zijn (even op de rug leggen in geval van twijfel) dan hou ik daar ook niet van, nee. Smaragd en Sophie60 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Gedag allemaal. Het enige dat ik smeer zijn m'n boterhammetjes en piepende scharnieren. De eerste omdat ik 't lekker vind, de tweede omdat ik er niet tegen kan. Ik ben trouwens vóór rimpels. En cupmaat zegt me niets meer sinds ik niet meer drink. Toen ik nog dronk kon m'n cup niet groot genoeg zijn. Lika, Smaragd, Sophie60 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Mogguh... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Haha Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Nou ik ben weer wakker hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Een hele goede morgen allemaal Vandaag lekker vrij (ik werk nog om de 14 dagen een maandagochtend) Dus; ochtendgym al gedaan, bed afgehaald en ligt nu even buiten te luchten Wasmachine aan Op eco-programma Duurt 3.45 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Bor: Dit vind ik ook zo geniaal! Goedemorgen @Waldorff We hadden jaren geleden een collega waarover we dat soort twijfels hadden. Een Libanese, en daar is het kennelijk gebruikelijk. Maar hoe krijg je zo'n mens met een smoes op haar rug in een kantoor context zonder dat het louche overkomt? Is nooit gelukt, we hebben het nooit geweten 14 oktober 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Myle, heb met je te doen Wat rot, dat je toch steeds zo slecht slaapt Thee, met iets caffeine, is trouwens, groene thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden