Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Sombertjes buiten, 
maar binnen brandt gezellig de lamp 
en staat een bakje klaar. 

Afbeeldingsresultaat voor boter in bakje    1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding         Afbeeldingsresultaat voor smoothie        Gerelateerde afbeelding

Geplaatst

Goedemorgen.

Opgestaan met een hele stijve nek/spierpijn daar. Leuk. Het resultaat van een nacht slapen. Dat is dan wel echt fijn.

Dagpact:

Manou

Myle

Geplaatst

Haha ja is het waard. De truc? Behalve hiervoor 4 nachten niets slapen gisteren wel een best goede dag gehad. En honing in de (brandnetel) thee gedaan. Zou dat het kunnen zijn? 

Geplaatst

Stamppot andijvie. Heerlijk. Het liefst met rauwe andijvie.

Ik ga liever niet eens naar de dokter, bang voor allerlei kwalen die ze kunnen ontdekken. Ik hoop maar dat de multivitamine-pil alles oplost. Maarja, dat 'hopen' is gekkenwerk. 

53 minuten geleden zei spirit:

Buurvrouw had het over een maatschappelijk werker. Die heeft zij dan.

@spirit Is een maatschappelijk werker of iets in die richting ook niet iets voor jou? En ken je FACTteams? Die kunnen zo weinig of zoveel als nodig langskomen bijvoorbeeld. Een keer in 2 weken of zonodig elke dag. Afhankelijk van hoe het met je gaat. 

Geplaatst
6 uur geleden zei Myle:

Goedemorgen.

Opgestaan met een hele stijve nek/spierpijn daar. Leuk. Het resultaat van een nacht slapen. Dat is dan wel echt fijn.

Dagpact:

Manou

Myle

Geplaatst

Hectische dag op het werk geweest, nu lekker naar huis en koken. Moot gebakken zalm, verse spinazie en pommes duchesse. (beetje goede mayonaise er bij, moet kunnen) heb echt trek! :P

Geplaatst
1 uur geleden zei Myle:

Sorry @Waldorff, ik zie net dat je je vanmorgen al hebt opgegeven voor het dagpact, maar ik heb je er per ongeluk afgegooid. 

Geen probleem, we hebben de dag weer gerockt :) morgen weer een dag!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...