Waldorff Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goedemorgen allemaal, Trainen, bakkie en an die arbeit. Fijne dag! (10) Dagpact: Waldorff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goedemorgen allen. Wat is het nog vroeeeeeg....gaap.....koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Hoera! Zie net dat Chateau Meiland heeft gewonnen, hilarisch programma! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Precies tegelijk een donderdag geplaatst haha, goedemorgen @nancyIk zal die van mij proberen te verwijderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goeie morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goedemorgen frummers. Sombertjes buiten, maar binnen brandt gezellig de lamp en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 goeiemorgen frummers saunadagje vandaag, heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact: Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goedemorgen. Opgestaan met een hele stijve nek/spierpijn daar. Leuk. Het resultaat van een nacht slapen. Dat is dan wel echt fijn. Dagpact: Manou Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Je hebt de hele nacht geslapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Haha ja is het waard. De truc? Behalve hiervoor 4 nachten niets slapen gisteren wel een best goede dag gehad. En honing in de (brandnetel) thee gedaan. Zou dat het kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Dagpact; Manou Myle Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Goedemorgen allemaal, Klein beetje huis soppen zo, en misschien naar de tuin Moet later deze middag werken, dus kijk nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Lekker hoor: stamppot andijvie. Heb ik gisteren en eergisteren ook gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Ik dacht dat jij een poosje terug ook een soort begeleiding kreeg @spirit? Hoe is het daarmee afgelopen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Stamppot andijvie. Heerlijk. Het liefst met rauwe andijvie. Ik ga liever niet eens naar de dokter, bang voor allerlei kwalen die ze kunnen ontdekken. Ik hoop maar dat de multivitamine-pil alles oplost. Maarja, dat 'hopen' is gekkenwerk. 53 minuten geleden zei spirit: Buurvrouw had het over een maatschappelijk werker. Die heeft zij dan. @spirit Is een maatschappelijk werker of iets in die richting ook niet iets voor jou? En ken je FACTteams? Die kunnen zo weinig of zoveel als nodig langskomen bijvoorbeeld. Een keer in 2 weken of zonodig elke dag. Afhankelijk van hoe het met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 6 uur geleden zei Myle: Goedemorgen. Opgestaan met een hele stijve nek/spierpijn daar. Leuk. Het resultaat van een nacht slapen. Dat is dan wel echt fijn. Dagpact: Manou Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Hectische dag op het werk geweest, nu lekker naar huis en koken. Moot gebakken zalm, verse spinazie en pommes duchesse. (beetje goede mayonaise er bij, moet kunnen) heb echt trek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 @Waldorff Wil je op jet dagpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 16 minuten geleden zei Myle: @Waldorff Wil je op jet dagpact? Ja ben er nou toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Dagpact: Waldorff Manou Myle Rapilos Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 Sorry @Waldorff, ik zie net dat je je vanmorgen al hebt opgegeven voor het dagpact, maar ik heb je er per ongeluk afgegooid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldorff Geplaatst 10 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 1 uur geleden zei Myle: Sorry @Waldorff, ik zie net dat je je vanmorgen al hebt opgegeven voor het dagpact, maar ik heb je er per ongeluk afgegooid. Geen probleem, we hebben de dag weer gerockt morgen weer een dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 10 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2019 1 uur geleden zei Waldorff: Geen probleem, we hebben de dag weer gerockt morgen weer een dag! thats the spirit! Waldorff reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden