Lika Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Goedemorgen Saya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Goedemorgen! Ik zit al op mijn werk. Eerst koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Goedemorgen Lika en Nancy. Jeetje wat ben jij vroeg op jouw werk Nancy... Loopt het nu wat soepeler dan die eerste heel zware week? Bakje om de dag te beginnen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Moghu, Al op je werk Nanc????? Harde werkster. Hé Lika en Vonneke. Koffie graag zonder melk en suiker, ik moet afvallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saya Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 (bewerkt) Goedemorgen! Hoe gaat het met jou? Met mij redelijk. Ben de avond en nacht door gekomen. Heb me weer kapot liggen zweten maar volgens mij wel veel beter geslapen. Mijn buik maakt veel herrie nu en ik heb een beetje hoofdpijn. Oh en rillerig van binnen.. Maar ik voel me sterk. Vandaag dag 2!!! 1 oktober 2019 bewerkt door Saya Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 12 minuten geleden zei bolletje: Koffie graag zonder melk en suiker, ik moet afvallen hahaha, ja, dat geloof ik direct met als die slagroom van de afgelopen tijd. Goedemorgen Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 (bewerkt) Vannacht veel Bossche bollen gegeten. Jammer dat het een droom was. Moghu Bor en Saya. 1 oktober 2019 bewerkt door bolletje Saya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Welkom Saya! Yvonne, ik hoop op een goede week. Maar het is zwaar, pffff. Hopelijk gaat het me allemaal deze week wat beter af. Bedankt voor de koffie. Saya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 @Bor net gelezen over gisteren. Wat fijn dat er geen acute ellende is nu. Wel de spanning of het bolletje vanzelf weg gaat de komende weken, maar dat is natuurlijk heel wat anders dan..... Mooi, ben blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Goedemorgen. @nancy Is de verkoudheid inmiddels op zijn retour? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saya Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 10 minuten geleden zei nancy: Welkom Saya! Yvonne, ik hoop op een goede week. Maar het is zwaar, pffff. Hopelijk gaat het me allemaal deze week wat beter af. Bedankt voor de koffie. We gaan er voor nancy!! Samen hebben we t zwaar maar ook gedeelde smart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saya Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 3 minuten geleden zei Bor: Opgelucht ben ik pas als het weg is @Yvonne Echt waar, ik wil het uit me hebben. Zul je net zien dat het nu nog even foute boel gaat worden, eruit met dat monster. Ik hen dat even gemist bor. Waar zit het bolletje en hoe groot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Lieve Bor, ik kan me heel goed indenken dat je het 'weg' wilt hebben.. Maar de uitslagen van gisteren geven in ieder geval een beetje hoop op.... En ik ben heel blij voor je dat gisteren in ieder geval geen slecht nieuws gaf. Ik hoop zo dat je iets meer vertrouwen gaat krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 2 dagen Cleo... en dan mag je weer aan het sporten. Moet te overkomen zijn toch? Lekker volplannen met andere dingen deze twee dagen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Ook goedemorgen allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Net met de hond uit geweest, t was gelukkig even droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Jij ook een goedemorgen Adrian, hier is het inmiddels al een uurtje weer droog, maar ik heb zo het gevoel dat we nog wel een buitje krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Gedag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Saya Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 55 minuten geleden zei Bor: Wat dan, ben je alvast de messen slijpen? Nu snap ik t... suf Je bent wel een gekkerd hoor! Grappenmaker. Humor er 8n8hnpuden is goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Goedemorgen. En aan het werk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 24 minuten geleden zei knakker: Voor de zekerheid vind ik 8n8hnpuden ook heel erg goed. Maar wat is het? Ik gok op 'moed er in houden' .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact : Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Ik heb ook even zitten puzzelen op 8n8hnpuden maar ik kom er ook niet uit. Even nog aan @Smaragd: ik heb er even voor nodig gehad om je te gaan waarderen maar dat doe ik nu wel. Toch even het volgende: als je teveel gedronken hebt als verslaafde zijnde, moet je niet ineens gaan zeggen dat je misschien te verslaafd bent voor dit forum. Je bent precies genoeg verslaafd voor dit forum. Hoewel een beetje minder best mag.. Verder ook nog even over die 8 halve liters die je in huis hebt gehaald plus oxycodon als pijnstiller... je wéét het, slechte combi. En tóch doen, hè ?.. Mag ik zeggen: ik waardeer je, Smaragd. Maar ook: je bent een oen, Smaragd. M.a.w. Goed dat je hier schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 17 minuten geleden zei Manou: Goedemorgen. Dagpact : Manou Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2019 Een hele goede morgen allemaal, Nog wat druilerig deze morgen Vanmiddag misschien iets beter, dan kan ik alsnog naar de tuin Ochtendgym zit er alweer op Wasje weg gestreken Wat heb ik toch een heerlijk relaxed leventje nu Smaragd, Zucht... Wat moeten we toch met jou ? Wel dapper, dat je dan toch op het forum komt, en eerlijk ook Hoop, dat je niet al te beroerd bent vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden