Kohtje Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 53 minuten geleden zei Cleo66: Tja eerder de ouderdom koh. Ik moet mijn wenkbrauwen bij smeren en het bovenooglid lijntje blijft niet goed zitten omdat mijn huis eroverheen knippert . Voor een bovenooglidcorrectie vind ik nog te ingrijpend, al zijn er ook al enorm veel in mijn omgeving die dat hebben gedaan . ha, @Cleo66, ik zat je ook maar (alweer??) een beetje te plagen, hoor. Ik hoop dat alles mooi wordt en vooral dat je er zelf tevreden over ben. Moet je nog of is het al achter de rug? Ingeval het eerste, dan sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Hoe gaat het Koh, heb je een beetje een betere dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Gesprek was heftig. Ik was lang niet de enige. Er is gelukkig goed opgetreden en er zijn duidelijke vervolgstappen gemaakt. Cleo ik hoop dat je blij wordt/bent met het resultaat! Vind het best wel dapper om zoiets te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 26 minuten geleden zei nancy: Hoe gaat het Koh, heb je een beetje een betere dag? Ja, valt het te zien/lezen? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 (bewerkt) Ook niet huilen? Zonder gekheid, super fijn dat je er blij mee bent 30 september 2019 bewerkt door Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 @Bor Weet je inmiddels al meer? Ik heb aan je gedacht vandaag en voor je geduimd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Wat eten we vanavond? Hier spaghetti, lekker snel klaar en smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Ovenfrietjes met broccoli, salade met van alles erin: bietjes, avocado, tomaten, geitenkaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Mij hoor je niet klagen over het weer, ik ben fan van de herfst. Mijn werkplek is naast een raam, 7 hoog, waar ik vanmorgen de ene na de andere regenboog zag. Die erg dichtbij waren en helder. Cleo gelukkig is het goed uitgevallen. Best eng, zoiets. Maar als het betekent dat je nu dagelijks veel tijd wint omdat je niks meer met je wenkbrauwen en ooglid hoeft te doen, is dat wel prettig. Niet gaan huilen inderdaad. Myle goed dat je aangifte hebt gedaan. Bij mij staat de kip in de oven, met geroosterde groenten die ik ernaast heb gelegd. Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Mmmm, die salade klinkt lekker Rosee, ik ga het ff noteren! Trouwens, die patatjes ook Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Twee volkoren boterhammen met avocado, ui, citroen en peper Brood geroosterd Activia naturel plus blauwe bessen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Ha die Bor En .. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Heee Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 @Lonster De officiële aangifte komt nog. Maar inmiddels is er al wel genoeg om hem in de TBS te laten. Politie is volop bezig. Nu laat ik dat even voor wat het is. Ik had een halve bak huzarensalade. Wel wat aangekleed met ei, augurk, komkommer en tomaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 He gelukkig, goed nieuws! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Mooi Bor, Op tijd erbij zijn is heel belangrijk En joh, ze kunnen zoveel tegenwoordig Beetje opgelucht nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Ik ben ook opgelucht voor je Bor. Voel je het zelf een beetje 'echt' (al) zo of is het nog onwerkelijk? Veel liefs Gossie ik maakte me eigenlijk zo ongerust. Maar je wordt nu goed in de gaten gehouden toch? Dat is enorme winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Pfffffttt gelukkig Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Opluchting @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 30 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 gelukkig Bor Vielen de onderzoeken je tegen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Goddank @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Fijne avond mensen. Ben eigenlijk net een beetje "geland". Halve dag overleg op het werk en om 16 uur een document van 50 pagina's gemaild krijgen dat uiterlijk morgenochtend door mij en een collega beoordeeld moet zijn. Normaal zou ik mijn manager hier over willen spreken (al was het maar om mijn ongenoegen hierover te kunnen uitspreken), maar die is ziek. Maar komt goed hoor, ik laat me niet opnaaien. Als het in zo'n korte tijd moet dan focus ik me alleen op de belangrijkste dingen. En dat zal iedereen begrijpen. En zo niet, dan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Doe je goed @Sandro. Fijn van je te horen @Bor. Goed nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 Fijn te lezen Bor, wat een beproeving Lieve @nancy vroeg hoe het eigenlijk met mij ging. Heel goed, ik heb stiekem bier gehaald omdat ik wilde slapen, gelukkig maar 8 halve liters(dacht voor 4 dagen,. elke dag 2 haha). Hoe neem je jezelf in de maling. En heb ook nog oxycodon tegen de pijn, die combi is niet goed. Zie alles wazig en slaap nog niet. Morgen stop ik wel weer. Echt maar nu drink ik wel alles op, beter. Dan is het maar op nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 september 2019 Rapport Share Geplaatst 30 september 2019 @Smaragd ! En dan zeg je tegen mij dat de combi alcohol en benzo's niet goed is Lieverd maak nu alles op of gooi alles weg. Ik ben zelf zo weg dus ik kan je zo niks meer zeggen. Maar ik wens je wel alle goeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden