vallendester Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goededag allemaal. Weet verder even niet veel te zeggen, alleen dat ik hier nieuw ben (wil je meer weten, ik heb net in het "Wie is wie" forum gepost) en nuchter wil blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 1 minuut geleden zei Bor: Ik dacht Nou ja @fleurtje is lekker met vakantie dan mag ik best een snicker. Prachtig hoe zo iets in je hoofd door kan werken inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Welkom Vallende ster.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Zeg maar wat u wilt. Hoe jong bent u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Verder nog iemand hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Bor. hoe is het nu met je knobbel, of heb ik daar overheen gelezen? Goeie moddag hahaha Welkom nieuwelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 @Adrian , we plaatsen hier berichten (of elders op dit forum) en soms kan het heel lang duren voordat daar op gereageerd wordt, dit forum is namelijk geen chatbox! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Ik ben weer terug. Ik mocht de hond 'lenen' en heb een behoorlijke wandeling gemaakt. Volgens mij had ik er zelf op het eind meer lol in dan de hond zelf. Die had het wel een beetje gehad leek het. Nu bedenken of ik zo sperziebonen of bloemkool ga maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Goed bezig, Myle! Hier gebakken aardappelen, sperziebonen en een hamburger voor de heren, ik hoef geen vlees vandaag. Lekker makkelijk na dit oppasdagje. Gelukkig was schoondochter vroeger thuis dan anders, nu kan ik op tijd eten en dan RUST... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Ik zie wel wat op tegen de komende drie werkdagen, het was afgelopen week letterlijk zo'n gevecht....op beide scheenbenen blauwe plekken en mijn pols deed zeer. Ik hoop dat dit snel beter gaat, anders vraag ik me af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt door voor een pi- school te kiezen..... in mijn hoofd heb ik het moeilijk met deze grote verandering. Ik weet ook eigenlijk dat ik daar slecht tegen kan. Maar goed, misschien valt het mee. Scheenbeschermers aan en spierballen kweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 18 minuten geleden zei nancy: Ik zie wel wat op tegen de komende drie werkdagen, het was afgelopen week letterlijk zo'n gevecht....op beide scheenbenen blauwe plekken en mijn pols deed zeer. Ik hoop dat dit snel beter gaat, anders vraag ik me af of ik wel de juiste keuze heb gemaakt door voor een pi- school te kiezen..... in mijn hoofd heb ik het moeilijk met deze grote verandering. Ik weet ook eigenlijk dat ik daar slecht tegen kan. Maar goed, misschien valt het mee. Scheenbeschermers aan en spierballen kweken. @nancy ik weet dat je sinds kort een nieuwe baan hebt, maar even gemist wat je dan precies doet. Pi is pedagogisch instituut, of wat anders? En wat doe je daar dan, en is dat heel iets anders dan je vorige baan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) @Sandro pedologisch instituutschool waar kinderen met zware psychiatrische problematiek heen gaan. * 23 september 2019 bewerkt door nancy * weggehaald wegens herkenbaarheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Wow Nancy. Klinkt wel enorm uitdagend. Ik hoop dat het komende dagen wat mee zal vallen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Spannend Bor. Ben heel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Weet iemand trouwens een leuke/goede Netflix film of serie? Een beetje een psychologische thriller idee. Ik ben steeds bang iets op te zetten en dat het dan enorm tegenvalt. Super nep enzo, en een overload aan nepwapens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) Ik heb mijn eigen hond geleend. Lekker grote ronde gelopen net. Oudste ging opeens mee. Ook gezellig. 23 september 2019 bewerkt door Lika Ik was nog niet klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) Vertel! ----- Oh, mijn reactie is dus ook erg incompleet. 23 september 2019 bewerkt door Myle Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Fijn @Lika. Ik zou nu nog wel even met die geleende hond van buuf willen uitgaan. Maar zij slaapt inmiddels. Nu dan maar mijn eigen kat vervelen. (Nouja, met haar spelen dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Wil je eigenlijk niet zelf een hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 (bewerkt) 10.000 stappen vandaag. Hoe ik eraan kom mag Joost weten. Doodnormale achter mijn buro zit kantoorbaan. Toch mooi. Ben jaloers op @fleurtje. Sicilië....zucht 23 september 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 15 minuten geleden zei Lika: Wil je eigenlijk niet zelf een hond? Hmm, ja, eigenlijk wel. Maar het is hier niet de omgeving voor om meerdere huisdieren te hebben. Ik geniet echt ontzettend van mijn kat. Een hond erbij zou geweldig zijn, maar niet mogelijk. Dus ik geniet van de border collie van de buurvrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Gelijk heb je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Dat is goed nieuws, hoop gauw wat van hemzelf te horen @Smaragd sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Haha @Smaragd Hopenlijk hebben ze alles weer goed aan elkaar geplakt en gelijmd. Met Superpower. Ik mis je hier zeg. Neem de tijd die je nodig hebt. Herstel. Maar kom vooral terug daarna. Je bent veel te geliefd hier zo Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 september 2019 Rapport Share Geplaatst 23 september 2019 Op NPO3 was de thriller serie: The killer by the Lake. Misschien ook op netflix te zien? Erg spannend. Gelukkig steeds 2 afleveringen. Afgelopen zaterdagavond de laatste 2. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden