nancy Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goedemorgen allen. De zaterdag van de meeting! Veel plezier allen, ben nu al benieuwd naar jullie verhalen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goeiemorgen! Ik ben ook benieuwd, maar eerst een kop koffie. En even buiten de frisse lucht opsnuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 september 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goeiemorgen Pelle! Ikzelf ga vandaag met man, kinderen en kleinkinderen naar het Dolfinarium, ook leuk! . Maar ik blijf maar verkouden, nu al twee weken beroerd, hoe kom ik hier vanaf...doorzetten maar weer, pfff.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goedemorgen frummers. Jaaa, vandaag is het zover. Het belooft heerlijk weer te worden, dus dat valt al mee. Hier al een gulle zon. Allemaal een heel fijne dag daar. Maar eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 (bewerkt) Vroeger was een paar keer mijn neus snuiten voor mij een goede reden om een fles jenever te kopen. Want dáár zouden al die virussen en bacteriën wel van dood gaan. Ik denk dat je ook gewoon de citroen kan opeten. Of een sinaasappel. 21 september 2019 bewerkt door Pelle2 Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goedemorgen allemaal, Stralend weer vandaag, dus dat wordt weer een dagje naar de tuin Nog snel even stofzuigen, boodschappen doen en gaan met die banaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Dagpact; Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goedemorgen allemaal. 't Is nu echt zaterdag, toch? M'n vrouw werkt op vrijdag niet en ik heb daardoor elke vrijdag al het zaterdaggevoel. We gaan nu lekker met het hondje naar het bos. 't Is er nu nog prachtig weer voor. Fijne dag, fijne meeting voor de meetinggangers.. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 goeiemorgen frummers jaloers op de strandgangers ik heb dochter beloofd naar haar 1e wedstrijd in de 3e divisie te komen kijken, tegen haar oude club uit mijn woonplaats. Beetje spijt van, ware het niet dat ze niet lekker in haar vel zit en dan iets meer dan gewoonlijk naar mij trekt dan naar haar vader. Dus ook wel weer blij dat ik die rol mag spelen in haar leven. Desnoods een middag binnen nu Moet ze wel winnen natuurlijk, dat kan ze dan weer terug doen haha. En daarna meteen doorstomen naar het filmhuis, wéér binnen. Dus ik duim dat morgen de regen laat komt, dan kan ik alsnog wat strand opsnuiven en wat bijbruinen. Vorig jaar waren we (teveel?) verwend denk ik. Dus mensen, genieten jullie maar extra van elkaar en zon/zee/zaligheid, ook voor ons mee, dan genieten wij later wel van de eventuele verhalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goedemorgen. Ook jaloers. Ik ben ook op een bijzondere plek. Wij maken ons op voor de ontvangst van 6 pubers. Die blijven een nacht. Leuk en spannend (En druk....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 moghu en een fijne dag voor de meeters maar ook voor de niet meeters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Ben benieuwd hoe Smaragd de nacht is doorgekomen.... Kohtje, heerlijk je weer te lezen. Lekker genieten in het bos!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goedemorgen 6 pubers @Lika heerlijk @Smaragd sterkte en goed herstel. Jammer dat je er niet bij kan zijn op de meeting, next time. Fijne zonnige dag allemaal en voor wie naar de meeting gaat tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goeiemorgen @Smaragd wens ik ook heel veel sterkte en een voorspoedig herstel. Neem de tijd lieverd. Tot laters @Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Klinkt goed @Bor. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 (bewerkt) Stilletjes hier ... Voor de thuisblijvers: 21 september 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Zoiets Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Goedenavond of middag of wat t ook mag zijn. Ik had tot dusver een fijne dag! Ik wil niet te vroeg van den toren blazen maar dit mag zo blijven. Ik ben vandaag nr een kleine rommelmarkt geweest en vond exact dezelfde laarzen die ik onlangs heb moeten wegdoen omdat t leder stuk was voor 2 euro!! 2 euro...slaag mij nu maar neer. De ollander in mij ging uit de bol! Whoop whoop! lady jane en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 @Smaragd, zit alles nog aan je lijf? Al je tenen en vingers nog? Laat je maar goed verwennen! En niet te ongeduldig hoor. Alles op zijn tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Ah is t de meeting vandaag? Ik vind zulke dingen ook stresserend. Ik ben van nature eerder introvert en verlegen. Ik overmaskeer dat meestal. Hoop dat diegenen die nerveus waren nu heel relax zijn en genieten van t contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Ik ga ff naar mijn laarzen gapen Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 @fleurtje, ik kan me helemaal indenken hoe blij je van die laarzen wordt ! ik heb helaas maar kleine voeten, dus zodra ik leuke schoenen zie in maat 34 of 35 word ik zeer hebberig en koop ik ze 'voor het geval dat' Nu breekt het najaar en de winter weer aan, dan kan ik met zooltje of dikke sokken gelukkig ook een maat 36 aan fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Groot geluk voor een klein prijsje Fleurtje. Hier ook een blij mens. Dochter heeft ook gewonnen en keigoed gespeeld. fleurtje, rapilos en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 6 uur geleden zei Vol: @fleurtje, ik kan me helemaal indenken hoe blij je van die laarzen wordt ! ik heb helaas maar kleine voeten, dus zodra ik leuke schoenen zie in maat 34 of 35 word ik zeer hebberig en koop ik ze 'voor het geval dat' Nu breekt het najaar en de winter weer aan, dan kan ik met zooltje of dikke sokken gelukkig ook een maat 36 aan 'Koop ik ze voor t geval dat' Hilarisch!! Maar herkenbaar. Ik koop heel vaak tweedehands spullen en als ik dan in zo een winkel rondloop en ik zie plots iemand iets vasthebben dat me leuk lijkt, stalk ik die persoon geniepig als een irritante vlieg in de hoop dat hij of zij het weer weglegd. Als dat gebeurt vlieg ik er niet naartoe want ik wil t ook weer niet teveel laten opvallen (duh..t is complex mijn tactiek). Ik stap er naartoe, neem t nonchalant vast en dan wandel ik er eerst heel de winkel mee door zodat niemand anders t kan grijpen. Wandel eerst nog heel de winkel door, genietend van mijn prooi..ongeacht of ik t nu uiteindelijk koop of niet. Tja..ieder zijn pleziertje Bob en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 21 september 2019 Rapport Share Geplaatst 21 september 2019 Hahaha @fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden