Myle Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen ! Het is nog vroeg maar op tijd genoeg om iedereen een goede morgen te wensen en een fijne start van de dag! Liefs Dagact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen Vakantie is klaar. Dochter naar school en ik weer aan het werk. Thuis vandaag, dus lekker rustig opstarten na de vakantie. Heb er gewoon zin in, is dat raar En....van harte gefeliciteerd met je verjaardag bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen. Oppasdagje vandaag, ik ben al bij mijn kleinkinderen. Tja, de ouders moeten vroeg de deur uit, he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Bolletje gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Dank dank meiden. Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen op mijn favoriete dag, gefeliciteerd @bolletje ..we zijn ook dit jaar weer gezellig samen jarig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen frummers. Wat wás het gisteren een heerlijke dag, rond de 21 graden, heerlijk in de tuin kunnen zitten.... Vandaag een druk dagje, maar dat geeft niet. Slingers hangen al, Bol en Volvan harte gefelicieteerd, maak er een mooie dag van. Bakje nu eerst maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Vol van harte meis. Leuk dat je ook maagd bent van sterrenbeeld, dan weet je precies hoe ik in elkaar zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Haha, alsof ik mezelf al door heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 (bewerkt) van harte Bol! en jonge blom Vol een mooie dag meiden. 2 september 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 nou Bol, die ene krijg ik niet weg, mijn hersens werken nog niet helemaal goed zo vroeg goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen!! Nieuwe week, nieuwe kansen @bolletje & @Vol Bol en Vol allebei jarig wat een lol, ik doe voor jullie een koprol!!! DAGPACT: Myle Morgon Vol en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen, gisteren had ik een feest met vrienden. Hier word altijd veel gedronken. Ik heb me fijn vermaakt met alleen maar thee. Was erg trots op mezelf! fleurtje, Lonster, lady jane en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen mensen. Gefeliciteerd @bolletje en @Vol, schone maagden. Drukke dag vandaag? Hier vanmiddag wat werken, eerste keer in een nieuwe omgeving. Ik ben freelancer tegenwoordig ben benieuwd hoe dat gaat. DAGPACT: Myle Morgon Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Tijd om aan de slag te gaan. Mensen, maak er een mooie dag van.... DAGPACT: Myle Morgon Quinn Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Gefeliciteerd Bol en Vol!! Feestelijke dag voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 8 minuten geleden zei Yvonne: Tijd om aan de slag te gaan. Mensen, maak er een mooie dag van.... DAGPACT: Myle Morgon Quinn Yvonne Klein technisch kleurdetail veranderd haha Vandaag weer de hele dag training @ m'n nieuwe job! Ik heb er zowaar zin in ennnnnn ik ben erg dankbaar dat ik mezelf heb gegund fris en fruitig te zijn ook Good day y'all!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Vol, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Vol ook van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 DAGPACT: Myle Morgon Quinn Yvonne Catoo Gefeliciteerd Bolletje en Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 Goedemorgen allemaal, Bol, gefeliciteerd, en maak er een mooie dag van Vol, Ook een hele fijne verjaardag gewenst Maandag vandaag Sinds menen heugenis hoef ik nu niet te werken op maandag Wat een heerlijk gevoel is dat Volgende week wel, want om de 14 dagen toch nog een maandagochtend adresje aangehouden Maar ook dan hoef ik niet meer in de middag te werken, zoals normaal wel altijd Goh, wat voelt dit heerlijk luxe zeg Vol reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 8 minuten geleden zei catoo: DAGPACT: Myle Morgon Quinn Yvonne Catoo Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 En... Mezelf weer op het dagpact gezet, want ook de wijntjes gingen er wel weer in de laatste tijd Heb het gevoel, vanaf vandaag een nieuwe start te maken Een nieuw gezond begin Gezonde voeding, goed bewegen, op tijd ontspannen De vet-kilo's er nu eens af krijgen, door het stress-eten wat ik de laatste tijd erg heb gedaan Alsof er een last van me af is gevallen, nu ik niet meer hoef te werken Voelt nog steeds zo onwerkelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fiet Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 42 minuten geleden zei rapilos: DAGPACT: Myle Morgon Quinn Yvonne Catoo Rapilos Fiet. Proficiat Bol en Vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nondetju Geplaatst 2 september 2019 Rapport Share Geplaatst 2 september 2019 gefeliciteerd Bol en Vol! maak er een mooie dag van, het weer zit in ieder geval al mee! half 3 psycholoog voor de eerste keer pfoeee wat spannend, heb een overlijdenis weggestopt waar ik ban voor ben dat die weer opgehaald gaat worden.. achja misschien ook maar beter. dag 11 geen alcohol en daar ben ik stiekem wel een beetje trots op, vooral omdat ik samenwoon met iemand die nogwel netzoveel drinkt als ik deed Penny en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden