gelukkigzonder Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goeiemorgen, ik heb redelijk goed geslapen. Erg fijn, nadat ik wekenlang amper of slecht sliep. Ik zet mezelf op het dagpact vandaag Dagpact; gezond2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Dagpact ; gezond 2019 Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goedemorgen. Fijn @Gezond2019 Ik ben te laat gaan slapen. Moe. Maar helemaal niet erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goedemorgen lieve mensen, ik wens jullie een mooie dag. Een extra voor @Myle als ik een toverstokje had dan toverde ik je blij en gelukkig en dat je danst voor de spiegel en lacht tegen je spiegelbeeld. Hopelijk kun je vandaag van de drank afblijven en weer opkrabbelen. Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goeie morgen mensen, Hier ook goed geslapen maar blijf zo'n 4-5 keer per nacht wakker worden. Ach er zijn ergere dingen dan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Lief, dankjewel @Yana . Hopelijk is dat spiegelbeeld wat vrolijker vandaag Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goeiemorgen iedereen trouwens. En ik zet mezelf ook op het dagpact. 32 minuten geleden zei Yana: Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) DAGPACT gezond 2019 Lika Yana Myle Jane 31 augustus 2019 bewerkt door lady jane Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) even geleend van Amethist (thnx) het gezegde hierboven na gisteren lijkt het me fijn om met een schone lei te beginnen en de zomer waardig af te sluiten. met een hele lange lijst als dat kan. 31 augustus 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 De laatste dag van augustus, lijkt me een mooie dag om niet te drinken! En om dat hier te bevestigen: Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Myle Jane Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 (bewerkt) Il doe gezellig mee! Goedemorgen! Dagpact: gezond 2019 Lika Yana Myle Jane Pelle Moeps Ik heb ook zin in de herfst! Heerlijk seizoen vind ik met al die mooie kleuren. 31 augustus 2019 bewerkt door Moeps Automatische (non)correcteur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 24 minuten geleden zei Denise79: Goedemorgen allemaal. De laatste zomerse dag, morgen alweer september. Ik hou wel van de herfst als 1 vd weinige denk ik? Heb je wel geslapen Myle? Ik heb wel iets geslapen;) En trouwens, ik vind de herfst ook mooi. Ik ben inmiddels wel klaar met de zomer en de hitte die die met zich meebrengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 nou ik maak er nog lekker een stranddag van nu het nog kan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 een hele goede morgen allemaal Ja, nu is het echt zo ver Het werkzame leven is zo goed als voorbij (op 1.5 adresje na) Het moet echt nog landen hoor Zo raar dit.. Ook al heel lang geen vakantie meer gehad, dus zo gek Gisterenavond bij mijn laatste client, was er zelfs een soort supriseparty georganiseerd er waren ook 2 collega's gekomen, ik hoefde niets te doen, kreeg hapjes en drankjes en er hoefde niet gekookt te worden Prachtig kado gehad ook En van al mijn andere clienten ; lieve kaartjes, bergen bonbons en chocola Zo leuk allemaal lady jane, nancy en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Veel plezier Jane Ja, laatste warme dag volgens de berichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Wat leuk, Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Vanavond uit eten met vriendje om het te vieren morgenmiddag naar Woodstock (De film/documentaire ) Het leven is zo slecht nog niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Raps mooi he, om zo te genieten van de laatste loodjes☺ Je hebt een mooi en werkzaam leven, gehad vnl, maar nòg. Je bent niet iemand om stil te zitten. En genieten is ook een werkwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ja he Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 oh wat leuk! Waar draait Woodstock? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Genieten ga ik hoor Jane Heb een hele lijst met to do dingen Maar niets moet meer, alles mag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Zojuist zei lady jane: oh wat leuk! Waar draait Woodstock? Leiden heb ik begrepen Vriend zou reserveren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2019 Ik zocht m net op, eind oktober draait ie ook in ons filmhuis. Ik had m al aangestreept. nog meer genieten dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden