Erizo Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Tja, maar het zijn wel haar woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Thuis, genoten van mijn weekend. Met mijn vader baantjes zwemmen in het buitenbad, daarna kop koffie. Koken met mijn moeder, gisteren barbecue aan. Veel lezen, ouderwets een spelletje doen. Wandeling maken met mijn vader. Het doet me zo goed. Geen veroordelingen, weinig vragen, kijk naar de toekomst en niet achterom. Ben zo vreselijk trots op mijn ouders! Jannigje, IJsvogel, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Oh @Moups wat een lief koppie, echt te schattig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 1 minuut geleden zei Etty: Wat een moppie @Moeps! @niks wat mooi om te lezen, fijn dat je het deelt. Ja val wel zo maar binnen, maar na jaren geen contact is het fijn dat het zo kan. Nu slapen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Hoe gaat het @Moups? Met het hondje bedoel ik? Soms is het ook flink wennen voor hondje (En baasje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Wat fijn @niks! @smart heb je nog helemaal geen gedag gezegd. Fijn je weer te zien!!! De zwaarte over het thuiskomen viel gelijk van me af toen ik thuiskwam. Mijn huis. Fijn. Wasje al gedraaid, vakantiefotoboek gemaakt en besteld en buurtfeesten bezocht. Dik tevreden. Nu mag ik slapen. Slaap lekker. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Prachtig beestje @Moeps. Om verliefd op te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Wat lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Niet verkeerd bedoeld. Maar ik heb nu echt enorme zucht. Ik Heb niks in huis en ook geen mogelijkheden verder. Die heb ik voor mezelf afgeschermd. Maar dit. Dit is de link naar andere problemen en dus ook naar hulpverlening. Ik schrijf nu van me af. niks meer. neem er alsjeblieft geen aanstoot aan. zo is het niet bedoeld. alleen als: Wat een rot alcohol. zacht uitgedrukt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ik luister naar je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 @Myle wat bedoel je met dit is de link naar andere problemen en hulpverlening? Kun je idd nu.bij hulpverlening langs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 ik kijk nu zomergasten, en ben verbaasd nog steeds weer nieuwe dingen te leren over verslavingen. over de politiek, gelobby daarin, de gevaren. het gaat vnl over roken, maar ook vergelikingen met drinken. voor iedereen die niet kijkt en hier leest: heel erg de moeite waard om het nog terug te kijken. net stukje over Ramses Shaffy met zijn Korsakov, en hoe belangrijk muziek nog werkt bij hem (en anderen, ook met dementie) en straks nog de film die ze ons aanraadt. dit wordt een latertje voor mij. nancy en Lika reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Dank @lady jane. Is het die longarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 ja, bevlogen mens, integer, en met hart en ziel gelooft ze ook in wat ze doet. Kien ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ja. Tof. Zij heeft me lang geleden al een geraakt. Dapper mens. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 slaapwel♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 3 minuten geleden zei Lika: @Myle wat bedoel je met dit is de link naar andere problemen en hulpverlening? Kun je idd nu.bij hulpverlening langs? Met die link bedoel ik eigenlijk de link tussen mij, hulpverlening, nachtdienst en de rest om mij heen. En daarnaast de connectie tussen verschillende problemen die zij zien. Ik heb net (weer) de nachtdienst gebeld. Het schijnt niet erg te zijn. Al voel ik me een last. Het schijnt enigszins normaal te zijn als je ineens probeert te stoppen.met drinken. Ik houd me er maar aan vast. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Goed gedaan. Het is niet erg hulp te vragen. Eigenlijk ook fijn voor de hulpverlener. Niemand kan weten hoe jij je voelt, wat jou beweegt, als je het niet zegt. Ook zij kunnen hun werk beter doen als jij duidelijk bent. Knapperik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ik blijf een poosje weg. Adios. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Hoop dat je toch een goede nacht hebt @Myle. Knap om hulp in te schakelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 @lady jane fijne avond nog dan. Ik begreep via Twitter dat Zomergasten inderdaad de moeite waard was om terug te kijken. Hoop dat dat lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 @CoconutWoman is er één speciale reden waarom.je wegblijft? Ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ogen vallen dicht. Slaap.lekker. Nu echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2019 Ik had een goed gesprek met de nachtdienst eerder. Nu probeer ik het voor een aantal uren op eigen kracht. fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden