Spring naar bijdragen

Dinsdag 20 augustus 2019


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja, ziet er goed uit buiten Vol. 
Fijne werkdag jij. 
Ik heb de krant al uit, nog even een bakje thee en dan aan de slag. 
Wat betreft de hectiek van de afgelopen dag / dagen: een nieuwe account is zomaar aangemaakt, 
waar je in het verleden een eeuwige ban kreeg voor een dubbele account wordt daar nu niet meer op gecontroleerd blijkt. 
Dat geeft de mens met minder goede bedoelingen alle vrijheid. 
Het blijft dus oppassen geblazen, heel goed oppassen. 

Dagpact:
Morgon 
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol.. Ik bedenk me net, bij het tegenkomen van frisse @Vol op de digitale snelweg deze ochtend, dat het misschien wat dubbelop is mezelf ook op het dagpact te zetten aangezien ik ook op het weekpact sta! Een beetje alsof je bij de uitgang van de supermarkt jouw kassabon nog een keer laat zien aan de beveiliger, ofzo :P Maar toch voelt het fijn ook op het dagpact te staan dus ik hou het zo  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Niks, ja, hopelijk wordt het weer een beetje rustig. 

@spirit sterkte vanavond. 
Ik las nog even over de dierenarts die jou de vorige keer met een zak pilletjes wegstuurde... 
als poes tóen al zo slecht er aan toe was... zou ik nú naar een andere dierenarts gaan. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen. Dank voor de koffie @Yvonne super ook met die brownies! Altijd voorzichtig zijn met je gegevens @niks, er hoeft niet eens kwade opzet achter ellende te zitten. @spirit sterkte met de poes, doorzetten hoor.

En aangezien gisteren geen reden was om te drinken, is vandaag dat ook niet. Misschien morgen. 

Dagpact:
Morgon 
Yvonne

Fiet

Quinn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Morgon:

Lol.. Ik bedenk me net, bij het tegenkomen van frisse @Vol op de digitale snelweg deze ochtend, dat het misschien wat dubbelop is mezelf ook op het dagpact te zetten aangezien ik ook op het weekpact sta! Een beetje alsof je bij de uitgang van de supermarkt jouw kassabon nog een keer laat zien aan de beveiliger, ofzo :P Maar toch voelt het fijn ook op het dagpact te staan dus ik hou het zo  

Daar zat ik ook over te twijfelen, maar ik wil er niet teveel mee bezig zijn en hou me maar bij het weekpact.
Ik vier nu gewoon de frisse energie en het feit dat ik lekker 30min. te vroeg op de locatie ben en dus nog parkeerplek had..nu thee halen met mijn zelf meegebrachte lekkere lavendel-thee en rustig opstarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Denise79:

Haha. Nou ik moet zeggen ik was ook nooit een ochtend mens. Moe. Meer t type laat opblijven, je moet t vd avond hebben? Maar betrap me er steeds meer op om vroeg op te staan en savonds vroeger naar bed te gaan. Het hoeft niet meer persee 1 uur snachts omdat het zaterdag is. Maar ik ben 40 geworden misschien word ik gewoon ouder  ;)

Ik neem je even mee naar vandaag @Denise79. Ik kom meestal pas laat op gang, tot een uur of drie 's middags vind ik het vroeg. 1 uuur vind ik vroeg naar bed gaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei jopie:

Dan vooral zorgen dat de persoonsgegevensgegevens die jij zelf bij de profiel hebt staan in ieder geval onjuist zijn, @niks en dat je door je postings of pb's niet interessant wordt voor wie kwaad wil, en wees voorzichtig met pb 's. Blijft je emailadres over.

Een hacker prikt rechtstreeks in op de server, heeft dus geen account nodig om alle gegevens te hebben en te kunnen doen of hij de beheerder of de moderator is.

Daar staat tegenover dat die gegevens los niet zo bijzonder zijn en wij daar dus niet extreem angstig voor hoeven te zijn. 

Tactus wel, overigens. :) 

Goedemorgen allen. 

 

 

En ik gok dat dit ook de reden is waarom Tactus er precies niks met ons over zal delen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het liefst zou ik gaan slapen zo'n uurtje nadat het donker werd en wakker worden zo'n uurtje nadat het licht werd.
Maar dan zouden de 'dagen' me 's zomers te lang en 's winters te kort worden.
't Is dus een beetje schipperen en baggeren.
Ik merk dat ik in vakanties, als we 's morgens wat langer blijven liggen, de dagen moeiteloos vol kan maken zonder tukkie 'gaande de dag'.
Maar zodra de wekker weer op kwart over zes staat lukt me dat niet meer.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...