Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 En op mijn 'flikker' kwam geen enkele reactie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Wat een fijne hoger opgeleidde begeleiding! Schept wel vertrouwen gelukkig Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 2 uur geleden zei Nadia: Het lukt me toch nauwelijks om hier te komen. Dus misschien kan die moderator eens zijn vingers uit zijn lamlendige oren rukken. Geen flikker doen in deze verdomde kwestie is te erg. Ik ben er niet zó goed in. Nee, is lastig hè blijf oefenen, ze lezen het toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dat gaat mij toch alle logica en verstand te boven @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zoooo Nadia, niet goed in??? hahahaha, ik lig hier in een stuip.... je bent keigoed. Tering hee, zulke shittaal krijg ik er niet uit hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Oe, dat was een aardige tirade anders @Nadia Beste @moderator misschien kun je even goed de dagdraden lezen waarin mensen aangeven zich onveilig te voelen en overwegen weg te gaan door één persoon en z'n psychopatische gedrag. Plus dat ie mensen bedreigt, stookt, weet ik wat allemaal. En wat open communicatie vanuit jullie naar de leden is van harte welkom. Nee @Yvonne geen gedoe over flikkers. Misschien mag ik nu zelfs wel vloeken! *** nog aan toe. Ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Goedemorgen allen. Dagpact Lika Fiet Quinn Myle Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ben nu aan het bellen met Tactus,,,, nancy en Nadia reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Shit @Yvonne daar was ik niet eens opgekomen in al mijn opgekropte, niet constructieve woede. Ik houd een beetje van je, mag dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 (bewerkt) Hoi allen...... Ja, zo te zien heeft hij echt de moderator rechten.. Goed. Niks aan te doen behalve wat @Yvonne doet. Dagpact Lika Fiet Quinn Myle Kohtje Morgon 19 augustus 2019 bewerkt door Morgon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Dit doet Steffen, is ook heel eng. Hij doet zich voor als mod, kan in de scripts en zegt dat hij alles over heeft genomen. Ben bang voor hem maar sla wel van mij af. Hoe kan dit nou??? Kan er niet iemand bellen naar tactive? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Morgon: Hoi allen...... Ja, zo te zien heeft hij echt de moderator rechten.. hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ja grappig, maar het lijkt me toch geen goed idee hoor om hier nu allemaal met schuttingtaal te beginnen. Binnen onze mogelijkheden kunnen we beter de sfeer bewaken? De moderators zijn ook niet de vijand hè (ook al zijn 'ze' raar bezig op het moment). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Smaragd: Dit doet Steffen, is ook heel eng. Hij doet zich voor als mod, kan in de scripts en zegt dat hij alles over heeft genomen. Ben bang voor hem maar sla wel van mij af. Hoe kan dit nou??? Kan er niet iemand bellen naar tactive? ben al aan het bellen Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 2 minuten geleden zei Yvonne: Ben nu aan het bellen met Tactus,,,, Ik was ook al op de site aan het kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik moet alles doen wat hij wil omdat ik tegen hem inging. Hij kan mij zelfs verwijderen zegt hij. Moet doen wat hij wil, nou kan echt niet. Voel me niet veilig zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 11 minuten geleden zei Lika: Moet de hele tijd lachen als ik onze hond zie. Een heel klein meisje zei hier: ' mama, un petit loup!' (Een kleine wolf) Tis wel een heeeeel kleintje en een bange, maar gedraagt zich af en toe alsof hij niet bang is. Grappig. Onze kleine wolf. Onze jongste hond, een Basset Fauve de Bretagne, Franse roots ergens ver weg dus, heet Phelan. Keltisch voor 'als een wolf' of 'kleine wolf'.. Uiterlijk heeft ie niet veel van een wolf en qua karakter eigenlijk ook niet zo.. ook een klein schijtluisje, maar super macho heel hoog tegen bomen aanplassen. Lika en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Yana je hebt wel gelijk ja maar er moet wel snel wat gebeuren nu, want blijkbaar lukt negeren met een nuchtere positieve dagpact ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 2 minuten geleden zei Yvonne: hoezo? De moderator bekijkt bijvoorbeeld Steffen zijn draad. Zonder er iets mee te doen. En de draad van @Clare etc. Kun je zien bij wie er nu online is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 @Smaragd, zou jij niet gaan slapen? onze hond kon heel stoer terugdeinzend grommen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik heb mij vannacht op aanraden van @Smaragd uit de discussie (of hoe je het noemt) gehouden. Maar jeetje wat vond ik het eng om te lezen allemaal. En erg. Fijn dat er gebeld wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Zojuist zei Vol: @Smaragd, zou jij niet gaan slapen? onze hond kon heel stoer terugdeinzend grommen Lukt niet want hij komt mij opzoeken, sta paraat. Kan niet tegen dit, is een hacker idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 O, deed ik het weer. 'Jongste hond' moet nu gewoon 'hondje' zijn. Hij krijgt sinds gisteravond ineens pas echt door dat z'n ouwe maatje niet meer komt opdagen.. steeds naar de deur kijken, niet naar z'n plaats willen, steeds als ik binnenkom aan me snuffelen... en de bibbers. Vandaag ook het vrouwtje nog weer naar haar werk. Ik blijf maar heel veel in z'n buurt de komende dagen. Nu slaapt ie gelukkig gewoon z'n ochtend/schoonheidsslaapje... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik heb het gevoel dat je doordraaft, en hoop zelfs dat ik gelijk heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2019 Ik ga maar even wat anders doen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden