Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
Momentum

Zaterdag 17 augustus 2019

Aanbevolen berichten

Ik snap het ook niet @Cleo66, op kleinigheden wordt ingrepen, soms ook onterecht, raar of uit de context, maar dit mag volkomen uit de hand lopen. Tja, wellicht is er een reden, alles kan. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Straks doet hij het nog zelf, zoiets herinner ik me van de vorige keer..

Wil geen onrust stoken verder hoor maar dat herinner ik me zo ineens. 

@Smaragd Bemoei je er maar niet meer mee lieverd, hoe goed je het ook bedoeld maar ik vertrouw het zaakje niet..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Denk dat ie al verbannen is. 

We zijn hier geen psychiaters hè. 

Overigens weet je nooit of er geen heel studentenhuis achter zit te gieren van de lach, maar goed dat weet je uiteindelijk van niemand hier ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Myle:

Laten we gewoon de dag weer oppakken. Zoiets.

Goed idee.

Ik heb een vraag, aan de mensen die ervaring hebben met invloed alcohol op de bloeddruk.
Ik kan het moeilijk vinden, maar het lijkt er op dat na zo’n 3wkn ook je bloeddruk weer wat zakt. 
Herkennen mensen dat ook echt? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij helaas niet @Vol

Mijn bloeddruk blijft te hoog of ik nou rook en drink of niet het blijft hetzelfde. Het zakt niks. Die medicijnen die ik heb om m'n hart en bloedvaten te ontlasten zal ik de rest van me leven moeten slikken. En dan nog blijft het gevaarlijk hoog.

Maar ik heb wel veel positieve verhalen gehoord bij mensen dat dan de bloeddruk daalt bij stoppen, bij mij was het ooit eens veel te laag omdat ik stopte ( eerste serieuze poging om stoppen in een detox kliniek) maar nu dus beslist niet meer.

Weet niet. Misschien heb ik het kapot gerookt en gedronken. 

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Etty!  Super knap! 

DAGPACT

Momentum
Lika
Vernis
Myle
Vol
Yvonne
Fiet 
Quinn 
Morgon
Kohtje
Moeps
Pelle

Catoo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Vol:

Goed idee.

Ik heb een vraag, aan de mensen die ervaring hebben met invloed alcohol op de bloeddruk.
Ik kan het moeilijk vinden, maar het lijkt er op dat na zo’n 3wkn ook je bloeddruk weer wat zakt. 
Herkennen mensen dat ook echt? 

Ik. Ik kon geen operatie aan mijn gebit hebben vanwege te hoge bloeddruk. Naar de huisarts verwezen. Drankgebruik verteld. Twee weken niets. Daarna bloeddruk in orde. 'Als een jonge meid' Volgens de huisarts.

bewerkt door Lika

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei bolletje:

Als we nu eens proberen te kijken naar ons eigen aandeel in het geheel dan kunnen we er nog wat van leren i.p.v. te blijven schoppen naar die ander. Daar leren we niets van anders was het probleem op gelost. Je bent pas een echte kanjer als je het ook nog op durft te schrijven hier, dan heb je wat geleerd van de afgelopen periode.

Lieve @bolletje van mij mag iedereen welkom zijn en schrijven en aftikken wat die nodig acht, maar zodra iemand zich gaat gedragen als een soort van psychopaat met moordende verhalen, pure horror en lijken, gaat gedragen als een pedofiel ook...dan houden mijn bijdragen op. Ik hoef en wil daar niks van leren.

En als ik pas stoer ben als ik het hardop zeg...Ik wil dat @Steffen geband wordt, ja. He is scary.

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Lika:

Waar ik nu op zomervakantie ben is het herfst. @bumperjimVan mij mag je de temperatuur ietsje hoger zetten en de regen weer uitdoen.

32 morgen hier. Kom een beetje naar t zuiden afzakken ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Bor:

Lieve @bolletje van mij mag iedereen welkom zijn en schrijven en aftikken wat die nodig acht, maar zodra iemand zich gaat gedragen als een soort van psychopaat met moordende verhalen, pure horror en lijken, gaat gedragen als een pedofiel ook...dan houden mijn bijdragen op. Ik hoef en wil daar niks van leren.

En als ik pas stoer ben als ik het hardop zeg...Ik wil dat @Steffen geband wordt, ja. He is scary.

Maar t schiet zo weinig op als ie onder een andere naam net zo hard weer binnenkomt en iedereen duikt erop om m te helpen tot ie weer raar gaat doen. Etcetera ad infinitum met die terugkomers want er zijn er meerdere. 

Ik kijk eigenlijk uit naar een normaal persoon die teveel drinkt. Wil ik niets ten nadele van de anderen mee zeggen hè ;) dat spreekt voor zich. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Steffen heeft problemen genoeg, dat spreekt voor zich. Ik ben ook angstig voor hoe hij die problemen uit. Maar laten we hem niet allemaal uitkotsen. Daar heeft niemand iets aan lijkt me. Ik zie ook liever iemand die gewoon zijn problemen fatsoenlijk uitspreekt, maar daar is hij blijkbaar niet goed toe in staat. Mijn advies is dan ook om hem te laten voor het moment. 
De moderators lijken op vakantie, dus we moeten er zelf iets van maken. Laat het geen slachtpartij worden alsjeblieft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij zou eens een week gedropt moeten worden in de donker, de middle of no where in Polen.

Es kijken of er dan nog zo"n grote knaap achter zit..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@MyleJij staat aan de kant van de terugkomers, begrijpelijk :D

Ik wens Steffen een spoedig Herstel en een Sobere rest van zn leven maar dit forum kan niet toelaten met name wat hij aan Clare schreef. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben het ergens met je eens @Bor. Ik vind het lastig, dit. 
Ik heb ook gelezen wat er is geschreven aan Clare en ik vind dit buiten proportie en totaal niet kunnen. 
@bumperjim Ik weet al de hele dag niet of je me wel of niet serieus neemt. Ik ga er even vanuit dat je het wel doet.
Ik sta aan geen kant. Ik kies geen kant. Ik ga alleen in op het moment zelf.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb enkel begrip voor Steffen vanwege zijn psychiatrische achtergrond. Maar ik wil daarbij wel zeggen dat je zelfs dan kan kiezen en besluiten wat je wel of niet openbaar maakt. Misschien ben ik zelf niet het beste voorbeeld, daarvoor sorry Maar ik sta achter alles wat ik heb geschreven. 
@Steffen Je hebt het erg bont gemaakt met hoe en wat je hebt geschreven. Je doet het vast niet expres maar ik zou je adviseren een stap terug te doen. In je eigenbelang. 

bewerkt door Myle
tikfout

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eén van de wijsheden die vriendin uit al die mindfulness zooi haalt alles wat je aandacht geeft, groeit, dus, ik sla de verdere discussie over. Gewoon omdat ik er geen zin in heb. 

Ben vanmiddag twee uur (2 uur!!!) met vriend in een glaswinkel, pardon, tafelwerkatelier geweest en met één schaaltje weggekomen. Serieus. Vrouwen zijn raar, maar mannen kunnen er ook wat van. 

@bumperjim  normaal ben ik nooit geweest en drinken doe ik niet meer, laat staan teveel, maar volgens mij valt er best een interessant gesprek met me te voeren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lastig hoor. Ik ben moe en denk dat ik zo maar me in bed induik en intussen weet ik dat m"n zoon nu net pas ongeveer in de donkere bossen is aangekomen.
Die arme jongens...ik haal ze het liefst gelijk op. En toen ik dat net zei hier zegt husband ineens Denk je dat je ze, of iemand van de groep mee krijgt dan, denk het niet he, ze zijn er net en ze zijn op een missie, laat ze nou hun ding doen.

Nou ja...toch vind ik dit allemaal niet zo leuk....

Daarom zullen we ook wel geen contact mogen, zulke berichten van de moeders motiveert natuurlijk voor geen meter..:lol:

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...