Yvonne Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Regen, motregen, maar het ís regen, yesss. En binnen staat een bakje klaar 13 augustus 2019 bewerkt door Yvonne het bericht leek zichzelf al te plaatsen voor ik klaar was... Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Myle, ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen. Vandaag een nieuwe dag, nieuwe energie wens ik jou. Bor, niks niet raar dat er even doorheen zit nu. Rustig aan meis. Nadia, ik kan me zo goed voorstellen dat je ronduit radeloos bent... heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Goeiemorgen! vandaag weer werken. Lijkt vreselijk lang geleden fijn zo'n atv maandag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Sterkte dan Jim. Ik meen gelezen te hebben dat je je niet fijn voelt in jouw huidige functie. Dan wordt het tijd om te veranderen.... heeft je dat bezig gehouden tijdens jouw vakantie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Goedemorgen. Vandaag eens niet werken. Ik laat los. Zo fijn! Inpakken, wasje hier, wasje daar en naar de oude moeder. Morgen op pad. We hebben een soort puzzeltocht gemaild gekregen om de sleutel van het huis te vinden. Maar dat is later. Eerst drie nachten in hotels. Ik geloof dat ik nog nooit zo'n zin in de vakantie heb gehad. We gaan op avontuur! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Ik heb heel dapper het werk dat ik tijdens de vervanging deed volgehouden. Nu is collega terug en liep mijn ballonnetje leeg. Food tot thought. Als ik terugkom. Dat. En de angst door mand te vallen nu alles weer gewoon is. 13 augustus 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Eigenlijk bedenk ik me nu.... Heb ik wrs gewoon PMS. Emotionele achtbaan. Totaal hormonaal. Ik neem me voor dit het komende half jaar heel goed te monitoren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Goedemorgen! Dagpact: Pelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 en een hele goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Goedemorgen, eerst maar koffie en brinta en dan zien hoe de dag gaat lopen. In principe heb ik een afspraak met mijn dochter, afwachten of ze ook echt op komt dagen. @GewoonDoende dagdraad is voor alles wat je bezighoudt, er is ruimte voor alles, dus ook voor maat houden in drinken. Of wat je vanavond eet. Of persoonlijke verhalen. Dat is het mooie van de dagdraad wat mij betreft. Een eigen draad is echt geen verplichting. Dagpact: Pelle Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Dagpact: Pelle Quinn Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Gewoondoen, je kunt de dagdraad zien als een grote huiskamer. Daar kan iedereen die daar behoefte aan of zin in heeft binnenkomen. Er wordt onzin uitgekraamd, verteld over huisdieren en andere dierbaren, een vakantie besproken, overlegd over wel of niet drinken, gepraat over 'wat eten wij vandaag' , kortom: een ontmoetingsplek. Als er iemand binnenkomt die het heel moeilijk heeft zullen de 'ditjes en datjes' als het goed is even aan de kant gezet worden... Ja, je kunt er hulp krijgen om te stoppen of gestopt te blijven. Maar er is ook plek voor mensen die de alcohol op een andere manier de baas zijn of willen worden. Voorwaarde is wel dat er niet 'verheerlijkend' over drank wordt gesproken, dat is net even té veel de kat op het spek binden. Dat gematigd drinken wel aan de orde kan komen lijkt mij niet erg: ook in het gewone leven zul je constant drankgebruik tegenkomen, is het niet iemand die een glas tot zich neemt dan minstens in de vorm van reclame... Dagpact Pelle Quinn Lika Yvonne 13 augustus 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen, zowaar weer heerlijk zon hier na flinke regen en onweer gisteren. Het slapen begint beter te gaan en ik ben fit! Omdat de meiden nog vakantie hebben start ik iets later vandaag, zo dus eerst buiten koffie en lees-werk doen. Nadia, heel veel sterkte en voel je alsjeblieft welkom hier om te ventileren ! Jopie, goed tip; diagonaal lezen! Dagpact Pelle Quinn Lika Yvonn Vol 13 augustus 2019 bewerkt door Vol Dagpact vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Wat betreft diagonaal lezen of de kletsmajoors zelfs blokkeren: Ik heb de indruk dat de gewone huis-tuin- en keukenpraat voor diverse frummers ook helpend is. Even de aandacht van het niet-drinken afhalen. Soms ook even kunnen lezen dat het gras aan de andere kant niet altijd groener is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Goedemorgen. Dagpact Pelle Quinn Lika Yvonn Vol Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Dagpact Pelle Quinn Lika Yvonn Vol vernis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vernis Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Goede morgen, vanmiddag naar de kapper, lekker me verwennen daar kijk ik elke maand naar uit, maar eerst de buitenboel onkruid wieden terras schoonmaken en ramen wassen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Ik vind dat het praten over gematigd drinken/opnieuw gaan drinken beter op het minderen draadje (ook al heb je het in feite over meerderen) of het eigen draadje kan. Gewoon omdat er anderen zijn die de grootste moeite hebben om eraf te komen of die na x maanden of jaren vreselijk zitten te wiebelen. "Ja dat is hun probleem", ja tuurlijk maar maak het niet lastiger dan het is. My two cents. 13 augustus 2019 bewerkt door bumperjim IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Ik ben er af:dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Zo, ik heb me uit mijn bed naar de bank gesleept om even een bakje koffie te maken/drinken. Dankje Yvonne! Ik heb een beetje geslapen uiteindelijk. Wens iedereen vandaag goede moed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) Lieve Manou, wat is er gebeurd? Kun je stoppen? Edit: of bedoelde je dat je er even niet meer bijstond op het dagpact? Ik slaap nog half, sorry als ik je verkeerd heb gelezen.. 13 augustus 2019 bewerkt door Myle toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Dagpact Pelle Quinn Lika Yvonn Vol Manou Vernis Catoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 1 uur geleden zei catoo: Dagpact Pelle Quinn Lika Yvonn Vol Manou Vernis Catoo Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 Goedemorgen allemaal, Vanochtend al een uurtje gewerkt Later op de middag nog 2 uurtjes te gaan Tussen in lekker vrij Wasje draait al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2019 (bewerkt) . 13 augustus 2019 bewerkt door Bob Bericht weggehaald. Dagpact was al gerepareerd en zelfs uitgebreid zag ik. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden