niks Geplaatst 21 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Ik heb een vraag, als het hier niet mag, dan zeg het maar. Ik heb hier 1 iemand waar ik wel mee op trek, alleen gaat zij hier binnenkort weg, en blijft ook niet in de buurt wonen. Ik zou zo graag mijn netwerk eens wat uit willen breiden, maar hoe? Alleen uitgaan durf ik niet. Ben ook niet op zoek naar een relatie, heb weinig vertrouwen meer, dat zal eerst moeten groeien. Ik wil gewoon eens samen wat leuks doen, zwemmen of naar de bioscoop. Samen winkelen, dat soort dingen. Maar hoe breid ik mijn netwerk nu uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 heb je hobbies niks? Misschien via een forum dan daarvan. Of eerst een maatje vinden bijv. via sportmaatjes-site buurthuizen zijn soms ontmoetingsplaatsen, sportclubs en eens googlen levert misschien nog meer op niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 @Cleo66 lees net het verdrietige nieuws, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 28 minuten geleden zei hub1: Natuurlijk mag je die hier noemen. Mijn zin t/m het einde was ".....maar ernstige (onnodige, onjuiste) zaken die iemand nopen hier weg te blijven". Ik bedoelde dus bedrog, leugens enz., in zo'n ernstige mate dat dat voor anderen aanleiding kan zijn om hier weg te blijven. Ik had het dus niet over (ernstige) problemen die door een oprecht iemand hier ter sprake worden gebracht. Bedankt voor je antwoord, ik begrijp het. Ik probeer zelf zo positief mogelijk te zijn. Ik kan mijn verleden niet veranderen, dus vooruit kijken maar. Met vallen en opstaan, het is zoals het is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 42 minuten geleden zei lady jane: heb je hobbies niks? Misschien via een forum dan daarvan. Of eerst een maatje vinden bijv. via sportmaatjes-site buurthuizen zijn soms ontmoetingsplaatsen, sportclubs en eens googlen levert misschien nog meer op Niet echt hobby's. Sporten al heel lang niet gedaan, zou misschien eens een idee zijn, thanks. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Wat een schok Cleo, sterkte voor jou en de andere nabestaanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Hier familiefeestje gehad, met uitgebreid dinerbuffet Er werd veel gedronken, maar heb het volledig droog gehouden Gelukkig..best wel trots nu en morgen weer fit lady jane en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 (bewerkt) Cleo, Nog gecondoleerd Schokkend zeg 21 juli 2019 bewerkt door rapilos Typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 Arme gezinsleden. Ik ben al dagen niet te harden. Moe, boos, verongelijkt. Brrrrrr..... Get yourself together woman! Ga ik nu doen of ik sluit mezelf op. Geen mensen om me heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 21 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2019 @Cleo66, gecondoleerd met het verlies, sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 @Cleo66 gecondoleerd en veel sterkte gewenst, wat een verschrikkelijk naar bericht. @Etty nee, vandaag drink ik niet, morgen weet ik nog niet. Veranderende situaties zijn nog steeds lastig, ook een reden om even m'n neus weer te showen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden