Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 juni 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal. 

AL even op natuurlijk, maar beide kleintjes hebben keurig de hele nacht doorgetuft en werden vriendelijk keuvelend wakker. Niets mis mee dus. 

Baby ligt alweer te slapen na brood en spelen, oudste van bijna 4 is alleen op stap: zelf en alleen met emmertje en schepje op 't einde van dit veld een "zandkasteel maken". Heel blij mee want dit is een bangertje, en ze gaat....  Dat is nieuw. 

 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers 
Al uren op inmiddels maar had storing internet hier. 
Alle deuren, ramen en gordijnen  inmiddels weer dicht want buiten alweer warmer dan binnen.... 
Vandaag maar een heel rustig dagje van maken. 
Eerst nog even een bakje... 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

  Gerelateerde afbeelding  Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies Gerelateerde afbeelding

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Hier nog vandaag ook effe niksen. Ben nogal benauwd. Dus.... thuis en heel rustig aan.veel op bed. gelukkig heeft hondje ook niet echt puf voor wandelen. Vanavond gaat t afkoelen schijnt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Drink meer dan 10 maanden niet meer en voel me stevig.  Vanavond een situatie waarin ik in het verleden diverse keren voor de bijl ben gegaan, hoe idoot me dat vooraf ook leek. Ik realiseer me dat mijn gedachten soms zo sterk zijn dat het lijkt alsof  ik er geen weerstand aan kan bieden.  Toch is er altijd ruimte voor één gedachte naast al die andere: geeft niks mag best, laat mij maar even, ik drink niet. 

DAGPACT:

Kohtje

Nadia

Etty

Jane

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Alweer een dagtaak erop zitten :lol:
Was om 8.00 al op de tuin, om water te geven, dus zat kwart voor acht op de fiets

Vriend, zou dat eigenlijk gisterenavond doen, maar besloot in plaats daarvan een dagje je te gaan flierefluiten :o
Enfin, heb er vijftig minuten over gedaan, steeds met een gieter slootwater scheppen, en maar gaan met die banaan
Wordt geen tuindagje vandaag want het was daar om half negen al 24 graden
En dan zitten we nog wel aan de kust :rolleyes:

We gaan straks lekker even naar zee rijden, dakje open van de auto, en gewoon een lekker terrasje pakken
Zonder alcohol, maar wel met een lekkere salade :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei nancy:

Ik hou van dit weer! :D   Echt! Het lopen op blote voeten, bijna geen kleren aan (alleen bikini), zonder jas op de fiets kunnen (wél met kleren aan), 

helemaal goed!! Ik voel me er gelukkig door. 

Ik ook, een gelukzalig gevoel krijg ik er van. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat mijn wieg in de tropen heeft gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk dat er genoten wordt van dit weer.ik gun het ieder.

. Hier evrn afzien. Extreem moe en benauwd .met dit weer merk ik goed dat ik een stuk long nu mis en nog een slechte conditie heb na de operatie. Dus ik wacht met de boel potdicht lekker tot t vanavond gaat afkoelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei nancy:

Ik hou van dit weer! :D   Echt! Het lopen op blote voeten, bijna geen kleren aan (alleen bikini)

En dat enkele ding dat je aan hebt domweg even uitspoelen en op de lijn hangen.... 

.... Hier weer 2 in bed, na een heerlijke ochtend bij 't zwembad. Met t-shirtje  trouwens, een natte, witte, met lange mouwen, tegen verbranden.... 

We leven op fruit, groente, melk en water..... 

Ik kruip er even naast.... Oma wordt oud :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, 
Weer even kort moet ik het houden. Drukte na de show, maar toch is het belangrijk om me even droog te melden en dagelijks scherp te blijven. 
Ik ga toch een foto laten zien, je ziet niet echt mn gezicht en later vandaag haal ik de foto weer weg. 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...