Momentum Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Goedemorgen Hierbij verklaar ik het dagpact voor geopend. Dagpact: Momentum Fijne lange dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Dagpact: Momentum Lika Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Goeiemorgen! Laatste restje onweer en dan zou het om 9 uur lekker weer moeten worden. Want dat zegt mn telefoon Klopt vaak ook nog, althans hier thuis. Kennelijk hangt het ervan af want als we bij oma zijn (haar moeder) dan zit de telef er meestal wel 5 graden naast. Tzijn allemaal maar computermodellen hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Goedemorgen frummers. Een diepblauwe wolkeloze lucht, mooooi.... en een bakje, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Dagpact: Momentum Lika Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 12 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Momentum Lika Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 zonnige zomerse morgen frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 ha Nancy, nog ondeugende plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Goedemorgen allemaal Vandaag vrij Heerlijk, dus maar weer aan de poets en zo (lees bed verschonen,tuin,huis,boodschappen) fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Dagpact; Momentum Lika Yvonne Jane Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Lekker rommelen hier, en vooral ook de plantjes even wat extra aandacht. Zou toch jammer zijn als je 5 jaar bezig bent iets groot te krijgen en nu dat net wat lijkt te zijn het te laten verdrogen.... Kamperfoelie, vlinderstruik, rozen en zelfs de klimop..... ze hebben het een beetje moeilijk. Rondje rennen zo, en dan weer de bus op. Wat @Smaragd ook al zei: fijn ritme zo. Toch begin ik steeds meer te neigen naar "alleen camper". Ook in de zomer is dat fijn, blijkt dat fijn. Gelukkig hoef ik zelden meteen te besluiten, maar als puntje op de horizon is 't wel iets. Want ga ik hiermee door zo, dan moet of mijn bus grondig aangepakt worden om weer veilig en betrouwbaar te zijn zonder dat 't maandelijks klauwen vol geld kost (en over milieu-eisen heb ik 't dan nog niet eens) ...... of er moet een nieuwe komen. Rustig aan het oriënteren dus wat wijsheid is, wat voldoet aan wat ik zoek, zonder dat ik daarmee grote risocos loop, deuren sluit, of in een superdeluxe gelikte camper kom waar ik net niet vind wat ik in de mijne juist zo waardeer: functionele complete eenvoud en niet meer. Ik zet echt niet te wachten op satelliet-tv of dimbare verlichting binnen. Dat oriënteren zonder druk alleen al is leuk trouwens... Koffie. 22 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Maarten doet het goed. Mooi dat er zoveel aandacht voor is. Gisteren de langste dag; heerlijk hoor, nog lekker laat buiten gezeten met een vuurtje. Vandaag lekker weinig doen. Beetje schoonmaken. Kat ligt heerlijk tevreden te spinnen op schoot dus ik kan voorlopig niet opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Heel fijn bericht getypt, alles weg. Potverdorie. Geen tijd meer om het overnieuw te typen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 (bewerkt) nos.nl/livestream/2290153-live-verslag-elfstedenzwemtocht-honderden-mensen-zwemmen-mee-met-maarten.html ach hij wil niet een site worden om alleen aangeklikt te worden; vrouwtje v Stavoren wacht m op ju 22 juni 2019 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 (bewerkt) 29 minuten geleden zei Bor: https://www.11stedenzwemtocht.nl/livestream/ @lady jane Pfff die jonguh zwemt sneller dan ik loop, joh..... Ik stap maar op mijn fiets: bus rijden. Dat kan ik wél goed. 22 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 1 minuut geleden zei Bor: die armen gaan maar door, die willen oplaatst toch niet meer zou je denken? Hij doet het in een tempo dat hij lang vol kan houden. Maar daarvoor heeft hij natuurlijk ook veel getraind. Nee, dat doen niet veel mensen hem na, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 3 uur geleden zei rapilos: Dagpact; Momentum Lika Yvonne Jane Rapilos Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 En een heel goedemiddag uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 1 uur geleden zei Niels: De komkommertijd is vroeg dit jaar, met al die aandacht voor een zwemmer. Wat heb jij ermee voor om hier dit soort negativiteit te ventileren. ???? De man zet een pracht prestatie neer na zeer intensieve training voor een geweldig doel. Voor anderen . Ook dat dus !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Niet meteen gaan schelden en schreeuwen. Jullie kunnen toch wel tegen een grapje of een tegendraads geluid. Kom op, zeg. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Het verdriet overviel me. Gemis van vader komt soms opeens huizenhoog aanzetten en dan gaan de sluizen open. Niet erg. ‘Wil je valeriaan?’ vroeg mijn moeder gelijk. Nee dus. Ik ben gewoon verdrietig en dat mag. Zucht en weer door. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden