bumperjim Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Morgen! En veel plezier deze zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Goedemorgen deze hele natte zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Goedemorgen allemaal. Wow.... Wat een water...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Het is hier lekker weer, het gaat pas onweren en regenen straks als we met de hondenclub gaan bbq'en Dan staat iedereen lekker onder dak behalve ondergetekende die de worstjes moet omdraaien. Ff niet vergeten regenjas mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Goedemorgen. Nat idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Mogguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 goeiemorgen frummers BJ een grote parasol voor de BBQ misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Goedemorgen Gelukkkig heerlijk kunnen slapen. Werd wakker van de regen. Straks uit eten met vrienden. Ik drink niet omdat ik rij. Gelukkig kan ik dus ook zelf bepalen wanneer ik op stap. Thuis niet drinken vond / vind ik lastiger. Niks in huis en ook de eerste niet nemen. @Manou heb je goed kunnen slapen? @spirit succes met je optreden veel plezier op de bbq @bumperjim ik heb volgende week ook een op de agenda staan en dan voorspellen ze ook slecht weer. Ik denk dat Chinees dan alternatief wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Goedemorgen, Dagpact Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 12 minuten geleden zei Nadia: Goedemorgen, Dagpact Nadia Senna33 Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Hmpf, weeronline wil niet laden. Straks boodschappen doen met zoon, dat vindt hij gezellig (en voordelig, want ma betaalt ) en is voor mij een mooie stok achter de deur om geen drank in de kar te gooien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Hoi allen. Dagpact Nadia Senna33 Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Mogge. Krijg een logée dus tijd om het huis eens op te ruimen. Geen drank in huis maar we gaan wel uit eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 (bewerkt) Goedemiddag! Gisteravond heb ik slaapmuziek opgezet met een timer. Op you tube hebben ze zo veel keus. Ik (en 1 van mijn honden) ben gevoelig voor geluiden snachts, Vandaag verder met de voorbereidingen voor morgen. Kostuum passen en laatste aanpassingen. Het is een verrassingsshow op een feestje in een tuin.Niemand weet het. Dat zijn de leukste shows om te doen. Daarna blijf ik dan een drankje drinken. Ze weet dat ik geen alcohol drink en ik vind het ook echt beter. Ik ben dan veel aardiger en leuker. Werd wakker met pijnlijke plekken. Het wordt tijd voor een nieuw matras. Als ik weer goed in mijn financien zit dan schaf ik een nieuwe (hele grote, dikke) aan. 15 juni 2019 bewerkt door CoconutWoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Wat leuk zo'n verrassingsshow. Veel plezier. Hier nog even kalmpjes aan. Blij dat die oncologische reva zo snel start. Kan me veel brengen. Blij met t aanbod. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 (bewerkt) 5 uur geleden zei Senna33: Goedemorgen Gelukkkig heerlijk kunnen slapen. Werd wakker van de regen. Straks uit eten met vrienden. Ik drink niet omdat ik rij. Gelukkig kan ik dus ook zelf bepalen wanneer ik op stap. Thuis niet drinken vond / vind ik lastiger. Niks in huis en ook de eerste niet nemen. @Manou heb je goed kunnen slapen? @spirit succes met je optreden veel plezier op de bbq @bumperjim ik heb volgende week ook een op de agenda staan en dan voorspellen ze ook slecht weer. Ik denk dat Chinees dan alternatief wordt Tging heel goed eigenlijk. Leuke sfeer. Een beetje nat pas rond het dessert. Onweer stelde weinig voor. Bumperjimmelien (oudste dochter) was er ook. Inmiddels (15:00) breekt de pleuris uit, loodgrijze lucht, storm en het regent pijpestelen. Denk dak maar eens een welverdiend middagslaapje ga doen, heb net een ALV voorgezeten in het frans 15 juni 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 (bewerkt) @Reacher, waar ben je? Gaat het met je? Ik heb een bloemetje voor je. 15 juni 2019 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 15 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2019 Sssssst...ik kruip ook mijn mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden