bumperjim Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Kloop al weer een uur te drentelen maar nog geen dagdraad gestart. Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Voel me brak vanochtend maar niet gezopen gisteren. Gewoon een good old vochtgebrek denk ik. Gemountainbiked en nogal vroeg naar bed gegaan, mn thee niet gehad na het eten. Suf hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 IIII'm still standing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Moghu mensen. Tja Bummie dummie je moet alleen geen alc. meer drinken hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Goedemorgen. Een boel geregeld hier. Een brief geschreven aan mijn ouders, waar ik al jaren geen contact meer mee heb. Ze wonen nu niet zover van mij af. Verder veel contact met een andere vrouw. Het is fijn om dingen te kunnen delen, had geen vriendinnen. Nog steeds niet gedronken, begin me wat beter te voelen. Fijne dag allemaal. lady jane, kruidenthee67 en Bilo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Goedemorgen, wat een mooie stappen @niks Dagpact: IJsvogel niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Goedemorgen frummers. Bakje om te beginnen maar, en inderdaad: veel drinken, veel water, is zooo belangrijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 mooie zonnige morgen weer frummers er schijnt weer onweer in de lucht te zitten voor vanmiddag de klap die ik vd week hoorde was de inslag in de kerktoren van onze beroemde St.Janskerk gelukkig had die excellente bliksemafleiding dus de schade bleef beperkt de tijd heeft er even stil gestaan niks, ik vind je een dappere dodo en een topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Klinkt allemaal goed Niks. En kan me indenken dat het ook fijn voor jou zou zijn weer contact met jouw ouders te kunnen hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Moguh! Fijne dag allemaal! Ik mag vandaag weer heel lang werken, maar goed daarna lang weekend! Goed weeks @niks, ik ben ook nog steeds alcoholvrij, voelt wel goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Ik ben ook nog steeds alcoholvrij Maar voel me 'gammel' vandaag en dat wil ik ff ventileren. Dus jullie zijn de sjors BLEH! licht slapen en korte nachten hakken erin...ik voel me beroerd! Zo, dat is eruit. En dan nog iets met KMW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 29 minuten geleden zei Etty: dank je voor dat lied in mijn hoofd de rest van de dag:-) Looking like a true survivor, feeling like a little kid Als je dag blijft herhalen dan voel je je na 10 minuten zo sterk als een bruine beer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Goedemorgen. Vandaag weer 'onnadenkend' (als vanzelfsprekend) maar toch maar weer eens zichtbaar meedoen aan: Dagpact: IJsvogel Kohtje Ook erg brak, vanmorgen voor het eerst sinds tijden tot nu toe zonder pijnstiller. Pijn is uit te houden, de uitwerking van morfine-vrij is raar maar nog te doen... Wil zo graag van die zooi af, maar de pijn drijft me er steeds weer toe. Nu eens even proberen 'door te bijten".. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Brak boeltje hier en hier bij mij niet anders. Moet begin v d middag voor t eerst weer zelf naar fysio dus kan geen tramadol nemen vanwege t rijden. Dat valt vies tegen zonder die troep. Hopelihk in de loop v d dag wat beter. Das vaak zo bij mij. Maar ik drink niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Goedemorgen allemaal. Na een vreselijke verdrietige dag gisteren heb ik 9 uur achter elkaar geslapen en voel mij weer stukken beter. De zon schijnt dus zo lekker wandelen en genieten rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 (bewerkt) Goedemorgen allemaal. Ik ben weer thuis. De tent en slaapzak hangen uit uit te waaien, tassen meteen maar netjes uitgepakt. Experiment geslaagd, uitkomst niet helemaal wat ik hoopte. Wat ik vind bij het rennen in de natuur, het dwalen, me overgeven aan juist mijn omgeving, de rust, ook in mijn hoofd, vind ik op de fiets totaal niet: ik voel me vast zitten, op zijn minst aan een fietspad. Jammer, want binnenkort zal dat rennen op deze manier niet meer kunnen. Te oud, het lichaam herstelt te langzaam. Ik zoek rustig door.... het zal toch wel wandelen worden dan... Maar lekker en fijn was het. Dat zeker. En, mooie bijkomstigheid: van alle stukken Rijn die ik zag vind ik de Nederlandse delta met al zijn grote en kleine riviertjes en dijkjes, sluisje, stuwen en bruggetjes, toch wel echt het mooist..... we doen het toch maar even, dat waterbeheer! Thuiskomen is fijn. 7 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 binnenkort???? jopie toch, jij en ik weten dat je helemaal niet oud bent en je levensstijl er een is van een hele gezonde geest die ook jouw lijf jong houdt. soms voel het echt zo dat ik denk; meis stel je niet aan, de duvel is oud! Misschien ben je ergens deep down te streng voor jezelf? Ik weet het niet, maar ik ben meer dan 10 jaar ouder en soms voel ik me 40 en soms 80, en vaker gewoon 65, maar wel een oudere jongere dus. en ik zie jou zeker niet als anders. doe jezelf niet tekort en geniet van wat je allemaal kunt en doet. dat doe je ook, dat lees ik ook hoor, maar je gaat nog heel lang mee volgens mij en dan graag wat realistischer dan ik meen te lezen. en als het mis heb, dan sorry. maar heb grote bewondering voor hoe jij het doet en je leven leeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 (bewerkt) Goedemidddag, Goed geslapen met heldere dromen over mijn ex. Toen werd ik even wakker en sliep door met dezelfde droom. Vanmiddag wil ik naar de sportschool, maar als dat niet lekker voelt ga ik niet hoor. Maar ik wil er wel routine in brengen. Elke vrijdag, dan ga ik wat fijner het weekend in. Ik heb verlatingsangst gekregen door het verlies van een aantal dierbaren kort achter elkaar. Ik had het al een beetje door mn jeugd en dat is nu getriggerd. Er schijnen zelfhulp/online programma's te zijn, eens uitzoeken of dat wat is. Een onverwacht persoon heeft me afgelopen dagen geholpen met het loslaten van de rouw. Dat voelt als een bevrijding. Ik ben een erge kluizenaar geworden. Tja, als je je niet hecht kan je ook niemand verliezen, right? 7 juni 2019 bewerkt door CoconutWoman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Zojuist zei spirit: Vergeten doe ik jullie hoor! Haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 2 uur geleden zei CoconutWoman: Goedemidddag, Goed geslapen met heldere dromen over mijn ex. Toen werd ik even wakker en sliep door met dezelfde droom. Vanmiddag wil ik naar de sportschool, maar als dat niet lekker voelt ga ik niet hoor. Maar ik wil er wel routine in brengen. Elke vrijdag, dan ga ik wat fijner het weekend in. Ik heb verlatingsangst gekregen door het verlies van een aantal dierbaren kort achter elkaar. Ik had het al een beetje door mn jeugd en dat is nu getriggerd. Er schijnen zelfhulp/online programma's te zijn, eens uitzoeken of dat wat is. Een onverwacht persoon heeft me afgelopen dagen geholpen met het loslaten van de rouw. Dat voelt als een bevrijding. Ik ben een erge kluizenaar geworden. Tja, als je je niet hecht kan je ook niemand verliezen, right? Dit boek ben ik nu aan het lezen. Echt aanrader voor verlatingsangst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Bedankt Bilo, ik ga info over het boek opzoeken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 8 minuten geleden zei CoconutWoman: Bedankt Bilo, ik ga info over het boek opzoeken!! Ik heb hem bijna uit. Je kan hem altijd lenen van mij als je wilt. Scheelt weer geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 7 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2019 Leven in je leven Recensie(s) Als mensen steeds met dezelfde persoonlijke problemen te maken krijgen in hun leven, is er sprake van een chronisch patroon. Vanuit de cognitieve therapie bezien gaat het daarbij om 'schema's' die in dit boek valkuilen worden genoemd. Elf van deze valkuilen worden door de auteurs behandeld door middel van inzichten en technieken uit verschillende psychotherapeutische disciplines. Na liefst vier voorwoorden opent het boek met een overzicht van de elf valkuilen (onder andere verlatingsangst, extreme aanpassing en emotionele verwaarlozing). Er zijn drie inleidende hoofdstukken over het ontstaan, de stijlen en de veranderbaarheid van valkuilen. Dan volgen elf hoofdstukken over even zovele valkuilen. Per hoofdstuk wordt beschreven hoe je uit een valkuil kunt komen en wat de obstakels kunnen zijn. Het boek sluit af met een korte beschouwing over hoe lastig het kan zijn voor mensen om te veranderen en hoe je een en ander kunt aanpakken. Een frisse, niet-dogmatische kijk op therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden