bumperjim Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 (bewerkt) En ja hoor, net toen het begon te bevallen, het niet-werken en het niet-verplichte genieten, daar istie weer, de helaas verplichte maandag. Maar zonder maandag bestond er geen lang weekend hè? Met frisse tegenzin 3 juni 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goedemorgen. Hier nog een frisse tegenzin, maar misschien kan het ook gewoon wel een aardige dag worden. We gaan het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goedemorgen frummers. En ja, het is weer maandag Alles hier staat tegen elkaar open... en hoop van harte dat het inderdaad niet meer zo warm als gisteren wordt. Nu eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 @Ties, hoe gaat het nu? Vandaag dag 2 en weer met een helder koppie opgestaan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goedemorgen weekend droog door gekomen. Vandaag gaan ze kijken waar ik heen kan, waar er plek is. Wil hier uit de buurt weg. Dagpact Niks bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 goedemorgen, ik sta 1 maand droog Bilo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Dat verdient een bloemetje Binsj , petje af hoor.......... binsj en Bilo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 4 minuten geleden zei Yvonne: Dat verdient een bloemetje Binsj , petje af hoor.......... dank je Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 En ik mis @Kohtje nu toch al wel een hele poos.... Koh, laat alsjeblieft even horen dat alles oké is met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 17 minuten geleden zei niks: Goedemorgen weekend droog door gekomen. Vandaag gaan ze kijken waar ik heen kan, waar er plek is. Wil hier uit de buurt weg. Dagpact Niks Geweldig, niks, nog droog gebleven ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goeie morgen, Fantastisch Binsj. Slof slof zucht, kreun. Moe. binsj reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
binsj Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 3 minuten geleden zei bolletje: Goeie morgen, Fantastisch Binsj. Slof slof zucht, kreun. Moe. bedankt Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Even snel goedemorgen wenden want ik ga er zo vandoor Nieuwe werkweek weer begonnen, dat weekje vrij is best bevallen ! Fijne dag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Haha bekend gevoel, ik heb ook zo'n paadje waar ik 10 jaar geleden wel langs fietste, maar nu met de leeftijd (wijsheid) doe ik het daar lopend al haast in mn broek Kano klinkt lekker joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goedemorgen, ben nuchter lady jane en Bilo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 goeiemorgen frummers enne Ties, dat we dit nog maar heel vaak mogen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Ja ben nog druk bezig met mijn knietjes schoonschrobben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 2 uur geleden zei Yvonne: En ik mis @Kohtje nu toch al wel een hele poos.... Koh, laat alsjeblieft even horen dat alles oké is met je? Yvonne, ik zit momenteel niet lekker in m'n vel door m'n schouders en armen en de medicatie, en mede daardoor matig tot niet geïntersseerd in het forum. Dat waar het op dit forum om gaat is niet aan de orde. Er is geen drankbehoefte en/of -gevaar. Af en toe lees ik hier een beetje mee en dat is het wel zo'n beetje. Ik hoop op betere tijden zodat ik me hier weer met van alles en nog wat kan en wil bemoeien. Want als ik dát wil en doe, betekent dat dat ik me door de bank genomen redelijk goed voel. Ik vind het wel lief dat je me mist. Ik ga maar uit van: tot later! lady jane, nancy en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Dank voor je bericht, @Kohtje, en beterschap gewenst met je schouders en zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Goedemiddag. Dagpact: Niks Sober Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 (bewerkt) Sterkte Kohtje. Fijn Ties Gaaf Binsj Hier nog aan het opknappen van laatste korte zkh opname vorige week. Nog veel aan huis ( en bed) gekluisterd , maar er is een stijgende lijn aan het komen gelukkig. Ik merk dat het niet alleen lichamelihk een knauw gaf en geeft. Ook geestelijk. Afspraken moeten afzeggen, telkens teruggefloten worden etc vind ik erg moeilijk. Ook het zeer geniepige stemmetje beide maar te verdoven heeft de laatste tijd nogal in mn kop gezeurd. Daarom maar weer dagelihks op het dagpact en op her forum. Bij de les blijven dus en genieten van elke vooruitgang. Hoe klein ook. 3 juni 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Ik weekje vrij dus vandaag klus dagje. Het is hier bewolkt maar redelijk benauwd. Wat mij betreft mag er wel een buitje vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 3 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2019 Ik weekje vrij dus vandaag klus dagje. Het is hier bewolkt maar redelijk benauwd. Wat mij betreft mag er wel een buitje vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden