bumperjim Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Mogge! Yep tis dinsdag, dat voel ie direkt als je wakker wordt. Gisteren laat thuis van mn werk door uitgelopen vergadering. En als ik zeg laat dan was het half 8 (en ik woon op 4 minuten van mn werk, jawel). Normaal was ik dan zowel moe als geirriteerd maar gek genoeg hing er een totaal opgewonden vrolijk dolle sfeer in huis, zowel de 3 dames als de hond die ook een dame is. Hormonen of zo?? Toen was ik ineens toch niet moe en geirriteerd. Zie je wel weer het is allemaal maar een heel dun laagje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goedemorgen, wat vrouwen al niet teweeg brengen, weer aan de arbeid vandaag, hopelijk een niet al te lange dag zodat er nog even van het weer genoten kan worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Dagpact: Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goedemorgen! werk, werk, werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goedemorgen. Vandaag ga ik geen alcohol drinken. 3de dag nuchter en dan begint het altijd te kriebelen. Maar heb er nu wel vertrouwen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 goeie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Bakje om te beginnen maar. @Bor, klopt, heel drukke dagen hier achter de rug, lukte me niet om me even te melden. Maar verder alles oké hier gelukkig meis. 14 mei 2019 bewerkt door Yvonne 1 letter vergeten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 52 minuten geleden zei Sonnetje: Morgen!!! dagpact Ties Sonnetje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goedemorgen allemaal, Straks naar de tuin Moet heel veel gebeuren ! Vrienden komen ook nog langs, dus knibbelen meteen wat van mijn tijd af Dus snel koffie gezet in een thermoskan Zou er om 10.00 zijn Dus toedeloe dan maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Goedemorgen. Koffie inderdaad. En een lege dag vóór me, zelfs zonder "roepende klusjes". Werd ook wel even tijd weer. Ruimte komt terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Bah, zo'n derde dag is vervelend. Redelijke alcohol zucht. Zit hele tijd te denken "ik kan toch wel paar wijntjes pakken vanavond". Haha ja bilo , daar ben je ook zo goed in, . . Een paar. Irritant dit. Ik sta helemaal achter mijn keuze om voorlopig te stoppen. Maar dan toch een lichamelijke verslaving blijkbaar. Ook al dronk ik niet elke dag. Maar vermoeiend om hele tijd met jezelf in conclaaf gaan om toch niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Ik heb van mijn jongste zoon met moederdag zo'n boxje gekregen wat je aansluit op je pc, zodat je muziek mooier klinkt. Ik ben er erg blij mee. Echt. Want ik wil het weer kunnen, naar muziek luisteren. Wat hij niet weet, en niemand eigenlijk, is dat ik bijna NOOIT muziek draai, omdat het me zo raakt. Zo erg raakt, dat ik er melancholisch van word. Ik vind het te moeilijk. Ik kan er wel naar kijken, overigens. Dan word je minder op jezelf terug geworpen, of zoiets. Maar dit is zo'n dag, waarop ik al melancholisch en verdrietig begon. En meer en meer verdrietig werd. En dus muziek draai. En nu mezelf volledig verlies in die muziek....en ben ik blij met dat boxje, voor nu. Ergens voelt het namelijk ook wel goed. lady jane en Tine reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Lieve mensen, Lars heeft complicaties bij zijn longontsteking gekregen, het gaat niet goed met hem. Ik kan me voorstellen dat ook jullie duidelijkheid willen, hoewel ik het de afgelopen tijd niet gepast vond om er hier iets over te melden, omdat het toch prive is. Maar zijn dochters vinden het oke. Hij gaat vandaag vanuit het ziekenhuis terug naar zijn verblijf in het huis waar hij in zat, zijn dochters zijn bij hem, het ziet ernaar uit dat het niet lang meer gaat duren, misschien nog enkele dagen. Tine en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Dank je wel nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Dank, Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 (bewerkt) Dagpact: Ties Sonnetje Rapilos Bor Sober 14 mei 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 1 uur geleden zei Sober: Dagpact: Ties Sonnetje Rapilos Bor Sober Ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 @nancydank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 26 minuten geleden zei Bilo: Dagpact; Ties Sonnetje Rapilos Bor Sober Bilo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Heb je er even bij gezet Bilo Hoe gaat het nu ? Moeilijk he, zo,n derde dag Ik herken dat wel hoor Je moet maar zo denken; Hij gaat vanzelf weer om Goed hoor, dat je niet drinkt ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 Dank je wel @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 14 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2019 27 minuten geleden zei rapilos: Heb je er even bij gezet Bilo Hoe gaat het nu ? Moeilijk he, zo,n derde dag Ik herken dat wel hoor Je moet maar zo denken; Hij gaat vanzelf weer om Goed hoor, dat je niet drinkt ! Ja heb het echt even zwaar. Constant die zucht, en in tegenstelling tot wat je leest gaat hij niet na 15-30 minuten weer weg. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden