Myle Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Zullen we dan afspreken samen dat we morgen overleven? Misschien kunnen we steun hebben aan elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 21 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Deal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 21 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2019 Oké afgesproken. Slaapze voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 28 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2019 Op 21-10-2019 om 20:49 zei Ties: Ja dat is wel het voordeel van veel werken en zware diensten, geen alcohol. Als ik morgen overleef (en daar gaan we voor) zonder alcohol hoef ik me er geen zorgen meer over te maken tot volgende week maandag want dan heb ik het te druk en ben ik te moe... Hoi @Ties, begrijp ik het nou goed dat je eigenlijk vorige week al met het drinkmoment van vandaag bezig was? Heb je er onbewust eigenlijk een week naar toegeleefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 29 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2019 Op 21-10-2019 om 20:49 zei Ties: Ja dat is wel het voordeel van veel werken en zware diensten, geen alcohol. Als ik morgen overleef (en daar gaan we voor) zonder alcohol hoef ik me er geen zorgen meer over te maken tot volgende week maandag want dan heb ik het te druk en ben ik te moe... Dit is zo herkenbaar voor mij!!! Tot je bv na heel veel lang werken uit een nachtdienst komt. En dan vrij bent. Denk dat je idd daar echt iets mee kunt/moet doen. Dat is ook mijn probleem. We kunnen natuurlijk niet continue werken. Leef met je mee, dit is echt heel lastig. Sterkte! Goed dat je dit wel aangeeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 30 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 Ja het is inderdaad een moeilijk moment... Volgende keer moet ik het toch anders aanpakken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 Je bent aan het leren. Dit is heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 30 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 Ja en ik schuw geen kinderachtige oplossingen meer, als ik een risico moment aan voel komen lever ik mijn pasjes in bij mijn man en de huissleutel ook. Nuchter zijn is veel te fijn om te laten verzieken door mijn verslaafde brein... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 Doe maar wat nodig is om door de moeilijkste periode heen te komen en vervolgens ga je leren om ook met pasje op zak geen drank te kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 30 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 Ja inderdaad vanavond had ik ook drank kunnen kopen, niet gedaan terwijl ik heb geoefend met een band die wel aan het bier zat. Maar ik had niet eens trek, snap mijn hoofd niet hoor, ik heb soms enorme behoefte maar als ik die behoefte niet heb kan het me ook niet schelen als de rest van de wereld zuipt... Anyway ik ben droog bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 30 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2019 Herkenbaar hoor. Al heb ik geen band. Het is je eigen moeilijke momenten uitzitten. En die komen misschien niet logisch of op de momenten dat je ze verwacht. Ik heb vertrouwen in je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 Je doet het zo goed! Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 31 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 Ik heb een trek moment. Ik zou drank kunnen halen nu, maar ik ga het niet doen. En dat vind ik best moeilijk. Maar ik hou vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 Goed dat je het opschrijft Ties. Afleiding zoeken? Wat eten of drinken? Met iemand praten? Inderdaad, hou vol..trek gaat voorbij. Oja, met schoenen aan onder de douche gaan staan schijnt ook te helpen..ik heb het nog nooit geprobeerd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 31 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 Hoi @Ties, hou vol! Trek gaat gek genoeg echt weer over. Bij mij helpt tandenpoetsen. Probeer het eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 31 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 Trek moment overleefd en ik leef nog, heb een dutje gedaan op de bank en net heerlijk gegeten! bumperjim en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 En nou voel je je de queen en je weet dat je het kan. En bij de volgende trek weet je dat je het weer kan. Je moet er wel elke keer weer doorheen maar je weet dat je het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2019 power woman Ties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 1 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 Vandaag belangrijk optreden met de band... Voorheen ging dat met veel drank gepaard... Vandaag gaan we het nuchter doen maar dat zal ook wel gepaard gaan met een hoop moeilijke momenten. Maar we gaan voor een strakke show! lady jane, bumperjim en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2019 Rapport Share Geplaatst 1 november 2019 als de knop om blijkt, zijn er steeds minder moeilijke momenten Ties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Maar die knop moet nog om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Is aan het om gaan, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 10 november 2019 Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Of is ie al dolgedraaid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 10 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2019 Hahaha ha goede, ik heb vandaag in ieder geval weer volgehouden... Erizo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 11 november 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 november 2019 Ben bang, waarvoor weet ik niet. En ik voel me schuldig reden genoeg om vandaag weer droog te blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden