kruidenthee67 Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Hoi thee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Goedemorgen frummers. Bakje om de dag te beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Goedemorgen, ah heerlijk koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Goedemorgen! Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Gecondoleerd nog Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 (bewerkt) Moghu. Ja nou druk ik op plaatsen maar wilde nog iets schrijven, en dat ben ik nu vergeten, fijn hé ouder worden? 6 mei 2019 bewerkt door bolletje Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 goeiemorgen frummers ja Bol, hier nog zo'n ouwe met gebreken is mijn schouder geheeld, heb ik weer een ontsteking in mijn voet, zo maar uit t niets. en wat ik allemaal wel niet ben vergeten, dat weet ik zelf ook niet meer. best makkelijk eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 (bewerkt) Een notitie maken om te kunnen onthouden wat je wilde gaan opschrijven, dat is denk ik geen zinnig advies. Maar ja, ik herken het ook wel. Zolang je er maar om kunt lachen. 6 mei 2019 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Als t belangrijk was dan komt t wel weer bovendrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Dagpact Reacher Sonnetje Bor Erizo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 @Bob, mooie, goede reis weer. Ik hoop dat je been je dit keer wat minder parten speelt. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Ik ga morgen een paar dagen op pad met de jongste. Spannend wel. Leuk spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 6 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2019 Veel plezier Lika. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden