bumperjim Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goeiemorgen, de ochtendshift stommelt binnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemorgen..maandagochtend is minst fijne moment van de week vind ik. Maar snel starten, dan is de kop er snel af. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemorgen @Vol wat leuk om je weer eens te zien. @Lika gecondoleerd enn sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemorgen! Lekker thuis aan het werk voor de baas vandaag. Geen file en geen reistijd. Heerlijk. Sta dan toch een stuk relaxter op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 2 minuten geleden zei Sonnetje: Goedemorgen dagpact sonnetje Nog mensen zin om erbij te komen vandaag?! Sta er bijna elke dag alleen op... Ik drink vandaag niet :)! Goedemorgen dagpact sonnetje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Nou Sonnetje, goed idee, ik doe ook weer eens mee dagpact sonnetje Lars Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goeie morgen beste frummels, Even wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemooiemaandagmorgen frummers. Bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 goeiemorgen frummers. wie een La Place op korte afstand heeft: koffie/thee met heerlijke taart 1 eurootje slechts de hele maand april ik ga vanmiddag met volleyvriendinnen een bakkie troost doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemorgen allemaal. @Lika ach.... wat verdrietig.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 (bewerkt) Lieve @Lika, wat verdrietig nieuws . Ik wens je veel sterkte en liefde . 8 april 2019 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 1 uur geleden zei Bor: Husband is vandaag sinds een jaar weer werken. Het gaat goed zoals ik net gehoord heb en hij is blij en opgewekt. Dat is mooi. Ik zeg het maar even niet tegen hem maar ik weet niet waar ik het zoeken moet eerlijk gezegd. Fijn voor hem, uitermate lastig voor jou. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Wat verdrietig @Lika, heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Veel sterkte @Lika in deze verdrietige tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Lieverds, wat fijn jullie! Ik huil me suf. Wel alles geregeld. Wat gaan we hem missen. Sigaretten: 0 , iets van de alcoholhoudende : 0 . Ijsjes: 3. Morgen weer een dag. Het leven is plat, maar ook oneindig veel dieper dan wat ook. Mooi. Liefhebben met alles erop en eraan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Lieve @Lika weet je het klinkt misschien simpel zeker uit mijn mond. Maar wat is het fijn om straks terug te kijken op deze periode dat je nuchter was. Verdriet dat er is maar vast ook wel een lach herinneringen maken en ik hoop op een mooi en waardevol afscheid. Nuchter beleven dat is voelen niet altijd fijn. Maar je kunt straks trots op jezelf zijn beleef deze periode samen met je moeder en man en kinderen en andere familie. verdamme ben altijd zo slecht in dit soort dingen maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel Niet verdoven en nuchter zijn kan ook heel waardevol zijn dat! Lika, Yvonne en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden