Spring naar bijdragen

Maandag 1 april 2019

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen! Nou ik lees net dat het in België alweer foute boel is. Vlaanderen wil zomertijd en Wallonië wil wintertijd. En de federale regering kijkt wel uit om tussen die twee te gaan beslissen. Dus 1 land 2 tijdzones. Wat op zich niet vreemd is maar wel voor zo'n klein landje.

Dat zie ik in NL ook wel gebeuren. Limburg wintertijd, de Randstad zomertijd, Flevoland een half uur precies dasr tussenin want dat kan ook nog, halve uren, kijk maar naar India.

Ik vind het wel amusant zo.

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Nieuwe werkweek voor velen van ons,
nieuwe maand sowieso... en goed oppassen vandaag hè? 
Eerst maar een bakje

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Ik kan een goede grap trouwens best waarderen... 
Indertijd op mijn werk kon ik echt genieten van de verontwaardiging als er weer eens een
vergaande maatregel bekend werd gemaakt op 1 april.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

Mensen opletten  met 1 april.;)

Vandaag even wat in de tuin  doen, want woensdag komt hier de tuinman voor het eerst. Dat is hier zo goed geregeld. Je belt hier de vrijwilligerscentrale en vraagt om een tuinman. Nu heb ik iemand voor E5,-- p.u. en als ik 2,50 gezegd had was het ook goed. Ja  das zo toppie hier. En...… het is geen grap.

Vanmiddag weer dagbesteding. Jippie.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Vanochtend wakker door de zon op mijn gezicht. "O ja, dat was hier"...   zo lekker, vogels en zon. Daar heb ik geen wakeup-light voor nodig. 

Het is gewoon goed en fijn wakker worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardappelen boontjes en vlees en aarbeijoghurt na en jullie? Ze hadden hier ook een 1 april grap vanwege bezuinigingen kregen we geen thee vanmiddag iedereen boos sommige zeer dramatisch dat ze uit zouden drogen uiteindelijk kregen we thee en om het leed goed te maken kregen we een stuk vlaai bij de thee iedereen weer blij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL

tis haast niet grappig omdat het heel goed zou kunnen :D 

Wij eten pas over 2 uur. Er staat een tas vol verse doperwtjes in de keuken, yummie! Ik zal vast eens wat gaan doppen. Moet nog wat bij, ff overleggen met de minister of ze al een plan heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik was ooit op een nonnenschool
daar kreeg ik klappen met bamboe plumeau op mijn handen
anderen werden met een grote ring keihard tegen de slapen geslagen
EN VAN VERBALE MISHANDELING HOORDEN WE PAS JAREN LATER
WIJ DACHTEN DAT HET ZO HOORDE BIJ DIE ZUSTERS VAN LIEFDE
oeps caps lock aan, maar past eigenlijk wel
ben er nog boos om soms

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja zusters van liefde. 

Als ze t zo noemen dan moet je je eigenlijk al zorgen maken, net als in Orwell 1984.

Net als al die landen die "democratisch" in hun officiele naam hebben. Democratische volksrepubliek van Korea (Noord dus), ja ammehoela :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaap lekker allen. Ik kruip erin. Morgen vast weer vroeg wakker door zon op mijn snuit.

Lange heerlijke vrije dag. Veel in de zon en vooral veel zonder denken gewoon zijn en wat rommelen. Beetje maaien, beetje lezen, beetje koken, beetje eten. Beetje kletsen, beetje opruimen, beetje administratie, beetje lopen.... kortom....    was lekker.

Laat maar komen, die zomer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...