Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 maart 2019

Yvonne

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen :)

Ik alleen koffie, graag.
Ik kom soms in hotels waar 's ochtends van alles ligt, taaie broodjes, keiharde boter in die kleine pakjes, scrumbled eggs uit een zakje en 3 soorten mierzoete 'fruit'drankjes uit een pak en een schaal oude appels met deuken. Eigenlijk helemaal niet lekker. Toch heb ik de neiging om alles op m'n bord te gooien, heel hebberig word ik daarvan!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Het ziet er al heerlijk uit buiten zeg. Ik ga maar starten met het opknappen van het balkon. Nog niks aan gedaan sinds ik hier woon (en de vorige huurders ook al even niet zo te zien-_-). Aan de poets dus, eerst maar even paar flessen azijn inslaan zo. Ik wil eigenlijk wel al wat plantjes ook. Paar vaste plantjes misschien. Even uitvogelen wat nu  buiten in bakken mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel een goedemorgen wensen

Bor, wat rot voor jou en je familie van je kleinkindje
Hoop, dat de toekomst toch nog mee gaat vallen

Hier weer een druk programma vandaag, maar zal jullie maar niet vervelen met mijn dagindeling :)
Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 

Op de camping. Bus uitgeladen, caravan ingeladen....   moah.... in theorie dan. In de praktijk is het meer uitstappen en de vuilnisbak en waszak verhangen. De rest blijft t zelfde. Tja...

Och @Bor..... wat naar toch....   inderdaad óók  voor je kinderen, de ouders, maar ook voor jou, de oma die  ziet :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor X

Ik heb het ook op mijn eigen draadje gezet maar wil het ook hier hebben. Voel mij opgelucht maar ook gefrustreerd.

Hier gaat het goed, vanochtend afscheid genomen van een goede heel erg zieke  vriendin (43) jonger dan ik. Vanavond de euthanasie. Zo blij voor haar dat het kan en ze bevrijd is van de pijn  maar ik ga haar zo missen.Echt een zielsverwant, zo voelde het

Heel stoer dit alles aan gegaan, hele proces en ook afscheid............en daarna toen ik haar huis uit was. Nu ga ik mij bezatten. Ik had daarna al meteen 8 halve liters bier gehaald bij appie. Voor de hele week zoals ik drink maar ik voelde en wist dat ik ga ik in een keer opzuipen. Walgelijk dat mechanisme, ik weet het maar moet het wel benoemen. Kan niet doen alsof het niet zo is. 

Eerlijk gezegd tegen partner en hij heeft in mijn bijzijn alles in de gootsteen gegooid. Was eerst kwaad maar was echt de beste reactie van hem voor mij en nu voel ik mij leeg. Is beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika Djw Lika, lief van je, blij dat ik het geuit heb.

Had de helft bij thuiskomst al verstopt in de berging, toen dacht ik echt dit is oud gedrag........En dat wil ik absoluut niet meer. Ben een grote stoere vent die maar door gaat maar nu moest ik als een klein jochie het opbiechten(zo voel en interpreteer ik dat) aan mijn partner. En nu zo blij dat k dat gedaan heb want als ik eenmaal extreem ga drinken, is 8 echt niet genoeg en wil geen crisis opname.

Nu lekker aan de gember thee.

Hoop dat het met jou ook een beetje okay gaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi weer. Man kwam thuis na terras. 3 bier, maar zo anders. Ik kan het slecht hebben. Vind de verandering niet leuk. Geen echt contact. Zoiets. 

Ik was veel erger. Even kwam er een achteraf schaamte en schuld opzetten. 

Morgen weer zwemmen. Vandaag een kilometer gezwommen. Rustig aan. En... eerste ijs van het seizoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...