Yvonne Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Goedemorgen frummers. de zon schijnt al gul, het is weekend, we gaan er er fijne dag van maken. Maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Goeiemorgen Ik alleen koffie, graag. Ik kom soms in hotels waar 's ochtends van alles ligt, taaie broodjes, keiharde boter in die kleine pakjes, scrumbled eggs uit een zakje en 3 soorten mierzoete 'fruit'drankjes uit een pak en een schaal oude appels met deuken. Eigenlijk helemaal niet lekker. Toch heb ik de neiging om alles op m'n bord te gooien, heel hebberig word ik daarvan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Moghu mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Goedemorgen Pelle en Bol. Klinkt niet echt uitnodigend Pelle... maar ja.... als je trek hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 En dan betaal je vaak iets van 29 Euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Goedemorgen Het ziet er al heerlijk uit buiten zeg. Ik ga maar starten met het opknappen van het balkon. Nog niks aan gedaan sinds ik hier woon (en de vorige huurders ook al even niet zo te zien). Aan de poets dus, eerst maar even paar flessen azijn inslaan zo. Ik wil eigenlijk wel al wat plantjes ook. Paar vaste plantjes misschien. Even uitvogelen wat nu buiten in bakken mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 goeiemorgen frummers wat een weelde weer die zon Bor delen is helen he, ik weet niet meer wie m introduceerde hier Rudy denk ik nu ik het opschrijf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Ik heb mezelf een extra saunadag kado gedaan krijg zoveel zegels en vouchers momenteel en tussen de rondjes even heerlijk dat zonnetje op mn blote bast, vast wat voorbruinen voordat straks het strand weer lonkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 maar eerst een grote bak havermout met kaneel en banaan en koffie natuurlijk mooie dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 (bewerkt) Goedemorgen. Zwemmen en wassen en boodschappen doen. Zin in ! en @Bor ik las je zojuist. lief mens. 30 maart 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Ik ga op pad met mijn vrijwillig iemand lijkt mooi weer ijsjestijd denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Even snel een goedemorgen wensen Bor, wat rot voor jou en je familie van je kleinkindje Hoop, dat de toekomst toch nog mee gaat vallen Hier weer een druk programma vandaag, maar zal jullie maar niet vervelen met mijn dagindeling Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Oh, en Lars ; Geniet van je ijsje vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Ijs!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Goedemorgen allemaal. Op de camping. Bus uitgeladen, caravan ingeladen.... moah.... in theorie dan. In de praktijk is het meer uitstappen en de vuilnisbak en waszak verhangen. De rest blijft t zelfde. Tja... Och @Bor..... wat naar toch.... inderdaad óók voor je kinderen, de ouders, maar ook voor jou, de oma die ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Bor X Ik heb het ook op mijn eigen draadje gezet maar wil het ook hier hebben. Voel mij opgelucht maar ook gefrustreerd. Hier gaat het goed, vanochtend afscheid genomen van een goede heel erg zieke vriendin (43) jonger dan ik. Vanavond de euthanasie. Zo blij voor haar dat het kan en ze bevrijd is van de pijn maar ik ga haar zo missen.Echt een zielsverwant, zo voelde het Heel stoer dit alles aan gegaan, hele proces en ook afscheid............en daarna toen ik haar huis uit was. Nu ga ik mij bezatten. Ik had daarna al meteen 8 halve liters bier gehaald bij appie. Voor de hele week zoals ik drink maar ik voelde en wist dat ik ga ik in een keer opzuipen. Walgelijk dat mechanisme, ik weet het maar moet het wel benoemen. Kan niet doen alsof het niet zo is. Eerlijk gezegd tegen partner en hij heeft in mijn bijzijn alles in de gootsteen gegooid. Was eerst kwaad maar was echt de beste reactie van hem voor mij en nu voel ik mij leeg. Is beter. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Zo herkenbaar @Bor er altijd maar staan voor de anderen, maar doen we zelf ook wel beetje.............Nog beter begrenzen al is dat idd soms echt onmogelijk. Je moet dan wel, herken het zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Och @Smaragd, wat goed dat je met je partner hebt gepraat! Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 @Lika Djw Lika, lief van je, blij dat ik het geuit heb. Had de helft bij thuiskomst al verstopt in de berging, toen dacht ik echt dit is oud gedrag........En dat wil ik absoluut niet meer. Ben een grote stoere vent die maar door gaat maar nu moest ik als een klein jochie het opbiechten(zo voel en interpreteer ik dat) aan mijn partner. En nu zo blij dat k dat gedaan heb want als ik eenmaal extreem ga drinken, is 8 echt niet genoeg en wil geen crisis opname. Nu lekker aan de gember thee. Hoop dat het met jou ook een beetje okay gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Sterkte @Bor en iedereen die het nodig heeft. @Smaragd gelukkig dat je het niet op een zuipen hebt gezet. Je moet er niet aan denken waar dat op uit zou draaien. voor jullie. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 Mooi weer. Man kwam thuis na terras. 3 bier, maar zo anders. Ik kan het slecht hebben. Vind de verandering niet leuk. Geen echt contact. Zoiets. Ik was veel erger. Even kwam er een achteraf schaamte en schuld opzetten. Morgen weer zwemmen. Vandaag een kilometer gezwommen. Rustig aan. En... eerste ijs van het seizoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2019 (bewerkt) slaapwel 30 maart 2019 bewerkt door lady jane Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden