nancy Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Goedemorgen! Het ziet er somber uit buiten en het lijkt te gaan regenen, met harde wind, brrrr. Misschien vanmiddag het zonnetje weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Halo! Vanochtend langs de dokter, kijken of er een weekje burnout bij komt. Lijkt me wel een goed idee. Ben nog lang niet goed terug bij de mensen en moet nog leren mn stressniveau te managen. Ik voel me nog een kind dat rijles heeft. Intussen zit ik aan de pu erh (zwarte Chinese thee) waarvan ik nog niet besloten heb of ik het lekker vind Het ruikt naar vochtige aarde zegt de verpakking en dat is ook inderdaad zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Neem je tijd @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Goedemorgen Inderdaad BJ, neem je tijd zoals Lars zegt. Meestal duurt het wel even voor je lijf weer een beetje hersteld van zo'n burnout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Goedemorgen. Goed dat je naar de dokter gaat @bumperjim. Dit duurt alleen echt even. Je lijf moet weer leren ontspannen. Ben benieuwd wat ze zegt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Douchetijd voor mij heb een goede dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 goeiemorgen frummers. sterker nog BJ; als je weer aan het werk moet was het geen burn-out. Assertief zijn dus als het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Moghu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Goedemorgen Heerlijk zo n pup @Cleo66 @bumperjim laat je niet opjagen he. Mijn ervaring is dat zo n bedrijfarts alles doet om je weer zsm aan de slag te krijgen, dat kan veel stress opleveren terwijl je dat nu niet kan gebruiken. Neem je tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Goedemorgen. Ik zie zon. De rest (regen en.wind) sluit ik nog even af. Zon! Vandaag maar eens rustig rondje rennen. Mijn eigen leven weer terugvinden. Dat gaat niet vanzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 2 uur geleden zei Lika: Goedemorgen. Goed dat je naar de dokter gaat @bumperjim. Dit duurt alleen echt even. Je lijf moet weer leren ontspannen. Ben benieuwd wat ze zegt! Heb verteld van de episode met de rug en alles. Plus 2 weken ziekteverlof tot 8 april. Ben ook nog helemaal niet aan werken toe, voel ik ook wel. Dit is mn huisarts, niet de bedrijfsarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Hooi droogstoppels! Onze kleine Joep wordt langzaam groot, hij is vrij van diarree en bloedpoep, dus het gaat goed. Vandaag ongeveer is hij alweer een half jaar oud... Nietmeer, nancy en Lars reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Och Asterix, wat lief!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Wat een leuke hond @Asterix geniet je vrouw er ook van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Minky Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Knappe jongen die Joep . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2019 Mooi beest, asterix. ..en welterusten allemaal. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden