NickyLJ80 Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Goodmorning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 15 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Ik heb hem héél even gezien, maar inmiddels ook regen hier. Het is een waterige week. Bijna weekend, dus wel een zonnig humeur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Goedemorgen. De 100% aanwezigheid bij dochter is voorlopig klaar: echtgenoot is vertrokken. Lang leve de voorlopige voorzieningen. "Het" is natuurlijk nog niet klaar, maar deze hele directe druk en dreiging is nu achter de rug. Vier maanden verder... Even wat meer ruimte voor mijn eigen leven. Blij mee. Is nodig. Een lege huls met automatische piloot is t geworden. Gaan we weer: volgende fase. Douche, koffie, bus schoonmaken. Nest maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Goeie morgen strijders, Hier ook veel regen maar na een nacht van 11 uur heerlijk slapen kan mijn dag niet meer verregenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 goeie natte morgen frummers. elke vrijdag hordelopen om op tijd in de gymzaal te zijn. eenmaal daar weet ik dat ik geniet, dus het moet maar weer even gelukkig bestaat er koffie. en in het kader van NL doet gaan wat maatjes en ik vanmiddag naar een muziek (en dansjes?) middag om te begeleiden bij de generatie boven ons. Ons voorland zogezegd. Nee, ik denk, dan liever zoals de eenzame man van 102 die niet door het raam verdween. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 en dit was gisteravond dus. Spanning met de oefeningen en totale ontspanning op t eind, kompleet met heerlijke rugmassage dwars door die hangmat heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Het is je van harte gegund Jopske. Lief wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Stapje voor stapje Jopie, maar dit is wel al heel fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 goedemorgen allelmaal. zoals sneeuw heerlijk is voor echte wintersporters, zo zal al de regen van deze week wel heel welkom zijn voor echee watersporters. ik ben noch winter- noch watersporter, sterker ik bn helemaal niet zo'n sporter, dus ik mag klagen over dit weer. maar doe het niet omdat ik een ander ookwel wat gun. naar omstandigeheden gaat het iier wel redelijk. lichte vooruitgang in bewegen vn vooral rechterhand. jammergenoeg wel wer pijnstillers nodig voor die vlammende zenuwpijnen, was net stabiel op minimale hoeveelheid maar nu weer meer dan verdubbeld. maar goed, het is zoals het is. zoals ik laatst zei dat m'n aandoenin mede oorzaak wwas van het versneld ontwikkelen van m'n alcoholisme zo niet heb ik nu de neiging om naar de fles te grijpen, om te 'ontkennen'.. tien jaar droog staan heft me in dat opzicht wel wat 'wijzer' gemaakr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Goedemorgen frummers. Hoogste tijd voor een bakje... Koh, fijn dat het bewegen weer wat beter gaat, jammer dat je meer medicatie nodig hebt nu, maar ik hoop voor jou dat dit ook weer bij zal trekken. Ik ben ook geen fan van watersport en ook geen fan van de winter.... Laat het nu maar weer even stoppen met al die nattigheid. Zag daarnet dat de vijver even verderop al aardig buiten zijn oevers is getreden .... Ach, het is maar goed dat we niet echt directe invloed kunnen uitoefenen op het weer, zou ongetwijfeld weer leiden tot ruzies en zo. Wow Jane, pittig hoor die manier van yoga... Jopie, wat fijn dat jullie nu even wat meer ademruimte krijgen... wat een heftige tijd voor jullie Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 3 uur geleden zei lady jane: en dit was gisteravond dus. Spanning met de oefeningen en totale ontspanning op t eind, kompleet met heerlijke rugmassage dwars door die hangmat heen. Oh wow wat een circus joh!! Lijkt me ook heerlijk om te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Goedemiddag beetje laat vandaag was aan oefenen met yoga en kwam niet meer overeind bumperjim, lady jane, NickyLJ80 en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Weekend dank god het is vrijdag al kun je ook vragen waarom god niet elke dag weekend toen je de wereld maakte. Niet dat ik daar in geloof of zo als er een god is is het een dikke lul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Gelukkig niet @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Ben een beetje aan het spijbelen van mijn gezin. Zo voelt het. Me-time. op weg naar yoga en daarna ga ik zwemmen. Lekker voor mezelf. en daarvan gaat mijn gezin weer profiteren;-) Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 t lijkt moeilijker dan het is Cleo. Via Groupon kan ik 5 x goedkoop meedoen, daarna is het denk ik te duur. Misschien is er bij jou in de buurt ook zoiets? Of via een veilingsite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Lady Jane: wat fantastisch . Ik vind zelf yoga en mediteren erg fijn, maar dit lijkt een beetje op ‘cirque de soleil’ . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Dit is idd anders dan yoga gewoon en mediteren, maar anders is ook goed he Ik denk dat het minder spannend wordt en dan waarschijnlijk ook rustiger binnenin mij. En het eind-deel was net als bij gewone yoga heel meditatief en ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Mooi Bor. Fijn voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Aerial Yoga en google wijst de weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Welterusten allemaal Mijn nest hervonden, maar meer dan dat is t ook niet geworden..veel geslapen vandaag, en veel onzinnig en wat afwezig met een schoonmaakdoekje lopen zwaaien. Geeft niets. Morgen verder. Morgen werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2019 Zoenen voor jullie. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden