Yvonne Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Goede morgen frummers. Buiten is het grijs maar wel droog... Binnen staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Mogge! Grijs maar al wel prachtige bloesem buiten. Mooiste tijd vh jaar. Ik ga straks denk ik de tuin in. Alles wat er niet hoort eruit rossen. Ordnung und schnell! haha voordat hier ooit Ordnung in de tuin komt ben je maanden verder.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Goedemorgen Heel weinig op de planning vandaag. Boodschappen, was draaien. Even beetje kalm aan doen. Wordt druk genoeg aankomende week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Goedemorgen. Beetje zwemmen, beetje opruimen, misschien naar vader. Ik heb gisteren twee dieet broden gebakken. Fijn dat ik mijn vriezertje gevuld heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Moghu, Hier vandaag, bed en honden verschonen, was doen, beetje aanklooien en vooral rustig aan vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 goeie natte morgen frummers. net pas uit bed; na een dubbele filmdienst vannacht nog naar de finale van wie is de mol gekeken dus pas om half 3 gaan slapen. nou als ik nu naar buiten kijk heb ik niets gemist☺ gelukkig straks volleyen om wakker te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Gezwommen. Nu op de bank en dan eens kijken wat dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 3 uur geleden zei Cleo66: Goedemorgen allen, vriendin reageert heftig op immuun behandeling . Is doodziek. Wat voel ik me machteloos Dikke knuffel @Cleo66. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Sterkte @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 High tea in de regen! ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Heerlijk, regen! Jullie mogen onder de paraplu. Bloemetjes zijn voor @Jannigje Ga je nog zingen met Pasen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Die ga ik opzoeken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2019 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2019 19 uur geleden zei Reacher: Heerlijk, regen! Jullie mogen onder de paraplu. Bloemetjes zijn voor @Jannigje Ga je nog zingen met Pasen? Ze staan weer prachtig, lief van je, zo als altijd Een klein deel van ons koor zingt over twee weken een deel van de Johannes Passion, dat betekent een week om te repeteren (met 3 repetities) en dan gaat het gebeuren. Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis tijdens het concert, dus ik ga voor de herkansing. In april hebben we ons voorjaarsconcert, dus er is werk aan de zing-winkel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden