bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goeiemorgen! Voel me niet koortsig meer en hoesten wordt minder. Tis morgen waarschijnlijk over als ik weer aan t werk moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 (bewerkt) Overigens ben ik begonnen met zoeken naar wat anders. Me op Linkedin beschikbaar gemeld en zo, profiel geupdate en alles. Nu nog weten wat ik wil, das niet zo simpel. Achterin de 40 met gezin kan je je geen gekke experimenten meer veroorloven qua beroepskeuze. 3 maart 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goedemorgen Fijn BJ, je baas zal blij zijn met jeSucces met je zoektocht naar werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goedemorgen Goed bezig @bumperjim! Spannend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Tjee dat is schrikken! Waarvan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goedemorgen frummers. Het miezert hier, buiten dan natuurlijk hè?! Binnen staat een bakje klaar. @bumperjim, op de site van UWV vind je 'beroepenvinder' .... ( https://beroepenvinder.nl/uwv_dmz/f?p=109:12:4902491972624:opnieuw:NO:12,13,4000,18::: ), bij die test zit ook een link naar een competentietest . UWV heeft overigens nog wel wat meer testjes: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/solliciteren/test Succes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Pfffff, Gewoondoen...dat is heel naar om mee te maken lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 @Yvonne dank je! @NickyLJ80 nee blij niet maar ik ben niet onmisbaar hè, tis geen drama als ik er vandoor ga @GewoonDoen alcohol gerelateerd?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Ik bedoelde "blij" omdat je lekker in je eigen tijd ziek bent en niet in de baas zijn tijd BJ Wat eng GewoonDoen Dat lijkt me schrikken zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Ik dacht vandaag eens een start te maken met het balkon opknappen. Maar dat was voordat ik het weerbericht zag en naar buiten keek. Ik moet dus maar iets anders gaan verzinnen. Misschien maar eens de rommelkast opruimen. Ben wel in een weggooibui dus daar maar eens gebruik van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Hahaha! Heel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goedemorgen we gaan niet naar de optocht omdat het slecht weer is het is niet anders dan de verpleging maar plagen vandaag Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 23 minuten geleden zei Cleo66: @bumperjim, jij woont toch in het "buitenland " ?( nog steeds geen idee waar) . Ben je daar ook aan het solliciteren of hoe moet ik dat zien? Wel een goede zet van je Nog niet, ik weet nog niet wat ik wil en waar, ik ben helemaal niet klaar om te solliciteren. Ik heb alleen onrust in de kont. De kids willen nu naar Canada. Dat kan in principe gewoon, als je 1x geemigreerd bent dan kan je het gewoon nog een keer doen, maar ik heb nog geen goed idee. Ik weet ünerhaupt niet of ik wel in Canada wil wonen. Ben er nooit geweest Zag alleen spookverhalen op fb van vrienden in Montréal, 6 maanden in de sneeuw Weet je vroeger had je gewoon tegen zo’n kind gezegd, Canada? Een draai om je oren kan je krijgen! Tegenwoordig nu alles met alles verbonden is, is het gewoon een optie en als je er niet over nadenkt dan krijg je FOMO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 goeiemorgen frummers een paar keer nat gaan regenen vandaag wat een contrast met wat we kregen al nou ja, Hollands weer he lijkt mijn humeur wel nu☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 FUD ken ik wel maar FOMO moest ik even opzoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Hoihoi goeiemiddag Het is wel even wennen ja aan dit februari-weer terwijl we het april-weer al in februari hebben gehad en het inmiddels maart is pfff. Mopperdemopper Ik wil ook graag op het dagpact Dagpact Lars sonnetje Morgon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 (bewerkt) Zit ik me toch opeens weer in de sportschool. Enige doel. Beetje baantjes trekken. Beetje sauna. Ik ben er weer. Beetje slecht voor mezelf gezorgd de laatste tijd. 3 maart 2019 bewerkt door Lika bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goedemiddag. Heerlijk @Lika zet m op. Sterkte @GewoonDoen. @Sober ik hoor (lees) je regelmatig over je buren. Vind het niet normaal dat je zulke overlast hebt. Valt er niet met ze te praten? Dit aso gedrag moet je niet accepteren hoor, gewoon de politie bellen. Ik ga vanmiddag naar de film, zin in, wel ff stuk door de regen fietsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Goed bezig @Lika Vind je het ook een beetje leuk of is t alleen voor t goede doel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 Briljant plan, rommelkast opruimen. Ik kan niet gewoon even één kastje doen. Halve huis lag dus overhoop. Want dan moet het ineens ook schoon bovenop de wasdroger en achter de badkamerkast. En ook alle kleedjes, dekentjes en matjes moeten dan in de wasmachine want die zijn dan plotseling vies (in mijn hoofd). Anyway...het is hier schoon en opgeruimd en fris nu. Doos voor de kringloop weer gevuld met allemaal spul wat mijn huis in is gekropen de laatste tijd en drie vuilniszakken rotzooi weg gegooid. Straks eerst maar eens alles voor morgen klaar leggen, de douche in en daarna Levensweg opzetten. Spelletjestijd. En vanavond pizza nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 13 minuten geleden zei spirit: Moet mezelf soms echt tegenhouden met mijn impulsieve ideeën Hier nog één Spirit. Heb vandaag 3 tassen niet gekocht. en @bumperjim ik vind zwemmen wel leuk. Me inspannen en moe worden niet.... maar het voelt goed. Rug voelt al beter, minder lwetsbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 2 uur geleden zei Sober: Drie tassen niet gekocht, lika ik ben even net naar de super in de wijk gegaan. Deze saaie middag schreeuwde om iets leuks. Ik heb saai eten in huis, wat ik morgen wel maak. Nu lekker spulletjes gekocht voor hartige muffins ( op de gezonde en zeer lekkere toer). Had ik ineens zin in. En leuke afleiding om te maken! En mijn administratie ga ik morgen wel mee verder. Geen zin meer in Je klinkt goed sober dacht vorige week dat je zo het hoekje om zou gaan ook door de vraag of ik wel wist wat het betekent dat de huisarts elke dag langs komt en ja dat weet ik wat dat betekent. Heb je lekker gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 12 uur geleden zei bumperjim: Overigens ben ik begonnen met zoeken naar wat anders. Me op Linkedin beschikbaar gemeld en zo, profiel geupdate en alles. Nu nog weten wat ik wil, das niet zo simpel. Achterin de 40 met gezin kan je je geen gekke experimenten meer veroorloven qua beroepskeuze. Hm. Beetje omgekeerde volgorde he? waarom niet andersom? Gewoon keihard de eisen en wensen van je nieuwe te zoeken werk eerst eens bepalen? Wie weet rolt er iets uit waar je totaal niet aan gedacht had als je vanuit cv en bestaand zoekt cq beschikbaar bent? Buschauffeur, bijvoorbeeld, grijns Hoe dan ook: succes. En ook sterkte. Mijn ervaring is dat goede keuzes altijd goed uitpakken. Ook als ze risicovol zijn. Zélfs als het risico wat je wel onderkende zich voordoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2019 En gegroet allen. Lange dag hier. Weekendje "oppassen". Dat doen we met een stel om en om zolang dochter nog niet alleen is: er gewoon bij kruipen op de tijden dat ze samen in huis z ijn. Ik wil slapen. Ik wil stilte. Grijns. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden