Spring naar bijdragen

Zondag 3 maart 2019


Aanbevolen berichten

Overigens ben ik begonnen met zoeken naar wat anders. Me op Linkedin beschikbaar gemeld en zo, profiel geupdate en alles. Nu nog weten wat ik wil, das niet zo simpel. Achterin de 40 met gezin kan je je geen gekke experimenten meer veroorloven qua beroepskeuze. 

 

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het miezert hier, buiten dan natuurlijk hè?!
Binnen staat een bakje klaar. 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

@bumperjim, op de site van UWV vind je  'beroepenvinder' ....  ( https://beroepenvinder.nl/uwv_dmz/f?p=109:12:4902491972624:opnieuw:NO:12,13,4000,18::: ), bij die test zit ook een link naar een competentietest . 
UWV heeft overigens nog wel wat meer testjes: https://www.werk.nl/werk_nl/werknemer/solliciteren/test 
Succes... 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht vandaag eens een start te maken met het balkon opknappen. Maar dat was voordat ik het weerbericht zag en naar buiten keek. Ik moet dus maar iets anders gaan verzinnen. Misschien maar eens de rommelkast opruimen. Ben wel in een weggooibui dus daar maar eens gebruik van maken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Cleo66:

@bumperjim, jij woont toch in het "buitenland " ?( nog steeds geen idee waar) .  Ben je daar ook aan het solliciteren of hoe moet ik dat zien?

Wel een goede zet van je 

Nog niet, ik weet nog niet wat ik wil en waar, ik ben helemaal niet klaar om te solliciteren. Ik heb alleen onrust in de kont. De kids willen nu naar Canada. Dat kan in principe gewoon, als je 1x geemigreerd bent dan kan je het gewoon nog een keer doen, maar ik heb nog geen goed idee. Ik weet ünerhaupt niet of ik wel in Canada wil wonen. Ben er nooit geweest :) Zag alleen spookverhalen op fb van vrienden in Montréal, 6 maanden in de sneeuw :( 

Weet je vroeger had je gewoon tegen zo’n kind gezegd, Canada? Een draai om je oren kan je krijgen! :D Tegenwoordig nu alles met alles verbonden is, is het gewoon een optie en als je er niet over nadenkt dan krijg je FOMO :D 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoihoi goeiemiddag :) Het is wel even wennen ja aan dit februari-weer terwijl we het april-weer al in februari hebben gehad en het inmiddels maart is pfff. Mopperdemopper ;)

Ik wil ook graag op het dagpact :)

Dagpact

Lars

sonnetje

Morgon

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Briljant plan, rommelkast opruimen. Ik kan niet gewoon even één kastje doen. Halve huis lag dus overhoop. Want dan moet het ineens ook schoon bovenop de wasdroger en achter de badkamerkast. En ook alle kleedjes, dekentjes en matjes moeten dan in de wasmachine want die zijn dan plotseling vies (in mijn hoofd). Anyway...het is hier schoon en opgeruimd en fris nu. Doos voor de kringloop weer gevuld met allemaal spul wat mijn huis in is gekropen de laatste tijd en drie vuilniszakken rotzooi weg gegooid.

Straks eerst maar eens alles voor morgen klaar leggen, de douche in en daarna Levensweg opzetten. Spelletjestijd. En vanavond pizza:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei spirit:

Moet mezelf soms echt tegenhouden met mijn impulsieve ideeën :blush:

Hier nog één Spirit. Heb vandaag 3 tassen niet gekocht.

en @bumperjim ik vind zwemmen wel leuk. Me inspannen en moe worden niet....

maar het voelt goed. Rug voelt al beter, minder lwetsbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sober:

Drie tassen niet gekocht, lika:D

ik ben even net naar de super in de wijk gegaan. Deze saaie middag schreeuwde om iets leuks. Ik heb saai eten in huis, wat ik morgen wel maak. Nu lekker spulletjes gekocht voor hartige muffins ( op de gezonde en zeer lekkere toer). Had ik ineens zin in. En leuke afleiding om te maken!

 En mijn administratie ga ik morgen wel mee verder. Geen zin meer in^_^

 

Je klinkt goed sober dacht vorige week dat je zo het hoekje om zou gaan ook door de vraag of ik wel wist wat het betekent dat de huisarts elke dag langs komt en ja dat weet ik wat dat betekent. Heb je lekker gegeten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei bumperjim:

Overigens ben ik begonnen met zoeken naar wat anders. Me op Linkedin beschikbaar gemeld en zo, profiel geupdate en alles. Nu nog weten wat ik wil, das niet zo simpel. Achterin de 40 met gezin kan je je geen gekke experimenten meer veroorloven qua beroepskeuze. 

 

 

Hm. Beetje omgekeerde volgorde he? :D  waarom niet andersom? Gewoon keihard de eisen en wensen van je nieuwe te zoeken werk eerst eens bepalen? Wie weet rolt er iets uit waar je totaal niet aan gedacht had als je vanuit cv en bestaand zoekt cq beschikbaar bent?

Buschauffeur, bijvoorbeeld, grijns

Hoe dan ook: succes. En ook sterkte. Mijn ervaring is dat goede keuzes altijd goed uitpakken. Ook als ze risicovol zijn. Zélfs als het risico wat je wel onderkende zich voordoet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En gegroet allen. 

Lange dag hier. Weekendje "oppassen". Dat doen we met een stel om en om zolang dochter nog niet alleen is: er gewoon bij kruipen op de tijden dat ze samen in huis z ijn. 

Ik wil slapen. Ik wil stilte. Grijns. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...