bumperjim Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Zo, vandaag is er weinig kans dat iemand anders tegelijkertijd een dagdraadje plaatst GOEDEMORGEN! zei hij veel te hard terwijl iedereen nog sliep. Het is hier kwart over tien. Ik heb m ontbijt al lang op. Het is 28 graden en ik heb mn zwembroek vergeten, suffie. Maar ik moet straks sowieso aan het werk. En als ik nu in de zon zou gaan met mn winterse witte weekdierenlichaam dan was ik in 20 minuten zo rood als een kreeft Ik gaat maar eens ff een groene thee zetten. Slapen jullie maar lekker uit, luilakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 @bumperjimIn welk land zit jij Of zit je in Limburg.. daar kan het nogal ander weer zijn heb ik gehoord. Maandag en waar is luilak @Lars ? ik ga naar het werk! Jubel en ook juich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Goedemorgen frummers. Het is al helemaal licht en ik zie zowaar wat blauw in de lucht. Bakje nog even voor ik aan d Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 29 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen frummers. Het is al helemaal licht en ik zie zowaar wat blauw in de lucht. Bakje nog even voor ik aan d ...e slag ga ???? @Yvonne? Niks voor jou om er zo onafgewerkt vandoor te gaan. DAGPACT: Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 @Lars, heel, heel, heel veel sterkte vandaag. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 1 minuut geleden zei Kohtje: ...e slag ga ???? @Yvonne? Niks voor jou om er zo onafgewerkt vandoor te gaan. Huh????? Inderdaad, je hebt helemaal gelijk Koh... niks voor mij, ik hád de zin écht afgemaakt... heel vreemd weer. Goedemorgen overigens Kohtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Jij ook goedemorgen, Yvonne. En alle anderen ook natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Goedemorgen sorry @Reacher maar ben thuis vanmorgen dus wat langer geslapen. Dank je @Kohtje DAGPACT: Kohtje sonnetje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Ik heb de afgelopen weken niet of nauwelijks meegelezen, neem me telkens voor even alles weer 'bij te lezen' , maar het komt er gewoon niet van. Nu lees ik Kohtje die Lars sterkte wenst.. en heb even gezocht. Ik werd er stil van, brok in de keel. Ja, heel veel sterkte straks bij de huisarts Lars. Fijn dat jouw dochter mee gaat. En verder heb ik alleen maar heel heel veel respect voor jou en jouw dochters. Wat een liefde spreekt er uit jouw en hun houding. lady jane, Lika en Lars reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Goedemorgen allemaal. Zo, dat was slapen zoals slapen bedoeld is volgens mij: weg, korte onderbreking voor plas en boterham, weg, en fris wakker met zin in de dag. Niet meer, niet minder. Even bijlezen. Met koffie. Mijn eigen koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Goeiemorgen frummers ook uitgeslapen, was nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Goed zo, Moos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Sterkte @Lars . Ik hoop dat je gehoord en gezien wordt door je huisarts. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Ssst.... waar zijn jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Vandaag leek het bijna of de spanning er nooit was. Heel vreemd. Slaap lekker. Er zit lente in de lucht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Ssssst..slapen....Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 18 minuten geleden zei Sober: Sttstt . slaap. lekker, Lars. Niet niks man raar he. . Ik wil door en jij, ??? Ik bid voor jou. nee ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Fijn dat er vandaag naar je geluisterd werd, Lars. Slaap lekker voor straks Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 33 minuten geleden zei Sober: Sttstt . slaap. lekker, Lars. Niet niks man raar he. . Ik wil door en jij, ??? Ik bid voor jou. Doe dat maar niet bidden voor mij liever niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Ik ga slapen welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2019 (bewerkt) Welterusten allemaal De dagen hier hebben me goed gedaan. Warm en lief, stabiel, maar ook vooral met veel "knuffeldieren", zowel de kleinkinderen zelf als zeker ook de poes en de hond. Ik dacht vandaag in dat kader even terug aan de meest zwarte periode in mijn leven, zon 15 jaar terug. Ik ging toen af en toe naar de buren, alleen maar om hun pasgeboren baby'tje even lekker vast te houden. Magisch, hoe dat hielp. Bijzonder ook, hoe zij (die buren) dat verstonden, hoe dat bespreekbaar was. t Kleintje vond t heerlijk. En is nu groot 11 februari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden