Lika Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Goed morgen @Lika en @Harp dagpact; Clean66 fijne droge dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Moghu mensen, Kijken jullie uit met het naar buiten gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Ik ben buiten, maar het is gewoon. Gewoon zoals buiten vaak is. Ik wacht af ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Goedemorgen frummers. Ook al even buiten geweest, maar niets om voor uit te kijken gelukkig. Eerst nu maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Goedemorgen. dagpact; Clean66 sonnetje Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 goeie sneeuwvrije morgen frummers, fietsmaatje voor het eerst in 7 jaar ziek dus gauw de boodschappen gedaan en de rest van de dag vrij, dat wordt heerlijk lezen vooral. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 luxe keuzes! lekker hoor zal ik de keuze voor je maken? Moet ik wel mee mogen☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Ik zou voor Lesbos gaan, maar alleen omdat een oud kollega daar al jarenlang heen gaat en het een geweldig eiland vindt. Zelf ken ik alleen Kreta. Meer een Turkije ganger geweest jarenlang. Misschien maakt het niet veel uit en moet je maar tossen? Of de rest die mee gaat ook laten meebeslissen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 (bewerkt) goedemorgen allemaal, bijna middag @Cleo66 klinkt allemaal prima en volgens mij is het ook allemaal meer van hetzelfde. Lekker op die knop drukken, joh. Hier al een ochtend bezig, met gereken, mijn min of meer autistische manier om 'grip' te krijgen, scenario's door te rekenen. "follow the money", waarbij het natuurlijk niet om het geld gaat, maar om (beperkingen in ) keuzes. Ik hou niet zo van fantasieën, als ze als fantasie zelf al niet voldoende vreugde opleveren. De meest aantrekkelijke variant voor mij persoonlijk is op dit moment al mijn geld in contanten opnemen, lenen wat nog ik lenen kan, verkopen wat ik verkopen kan, en hop, wég, met of zonder het eerst nog even elimineren van die aap. En, hoewel dat qua mijn "follow the money-strategie" goed haalbaar is komt dat toch ook wel weer akelig dicht bij een fantasie ...om maar even aan te geven hoe t ongeveer gaat Komt goed....hoort erbij... 30 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 1 uur geleden zei Bor: Ik zou er bijna bijzetten "onder voorbehoudt" maar ik hoor zelf hoe stom dat klinkt, dus dat zeg ik maar niet maar ik heb het nu toch maar gezegd. - Psycho Killer! Mijn vrouw zegt net: "Rare jongens, die Friezen.." n.a.v. iets wat hier helemaal niet ter zake doende is. Kan wel zijn, maar deze hierboven die snap ik wel. Een beetje mijn manier van denken ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Ik zie het al wel weer... We nemen ook maar geen kleinkinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 (bewerkt) 21 minuten geleden zei spirit: Ze Word als het ware in de watten gelegd volgen de week zal hij weer gewoon aan het werk moeten. Volgens mij heette dat vroeger gewoon "vakantie". Of "lekker weekje samen bijtanken". Kindjes naar de oma en samen zelf vrij zijn en niets doen. Maar, ik kan me vergissen, heb er niet zoveel ervaring mee maar voor jou lekker, spirit. Geniet ervan. 30 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Dank je @Bor het gaat vandaag gelukkig redelijk. Hij doet thuis schoolwerk en morgen gesprek op school. Soms gaat het een tijdje heel goed met hem en van het een op het andere moment kan dat omslaan. Nu ook pubergedrag erbij. Het moeilijkste vind ik dat ik er totaal geen invloed op heb lijkt het wel. Streng zijn, begripvol, structuur, het maakt allemaal niks uit. Ik vind het zo jammer dat hij alles zo moeilijk maakt voor zichzelf, zo onnodig. Wat jij schrijft over instanties die door school kunnen worden ingeschakeld vind ik doodeng, ik moet er niet aan denken... maar goed ik hoop er allemaal maar het beste van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 1 uur geleden zei Kohtje: Ik zie het al wel weer... We nemen ook maar geen kleinkinderen. Jullie hebben ook geen kinderen toch? Dan krijg je ook geen kleinkinderen of je moet ze adopteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Goedemiddag trouwens. Zo nog 1 dag te gaan op revalidatie. Morgen ga ik een cake bakken voor afscheid vrijdag. Wat heb je geleerd hier vroegen ze vandaag. Geen idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Wij eten zuurkool vandaag en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Als je zoon zorg verlof heeft waarom moeten de kinderen dan weg @spirit nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Nu we het over kleinkinderen hebben mijn kleinzoon loopt nog steeds niet is niet snelle jelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Mijn kleindochter heeft een groot bed niet echt een grote maar een peuterbed klein groot bed maar ze is er blij mee en daar gaat het om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Ik ga dit weekend bij mijn jongste logeren en dan gaan we ook naar mijn kleinkinderen heb er zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Nou weer wat te lezen voor jullie vermaak je ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Ja...Dit is toch echt griep Net afspraken tot het weekend afgezegd...wat vind ik dat moeilijk! En ook opgelucht...zo weer onder m n dekentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 beterschap @kruidenthee67 kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Ik las net op mijn omdenkkalender: 'Waarom je hoofd laten zaken als je ook je schouders kunt ophalen?' Die vind ik wel heeeeeel mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden