Spring naar bijdragen

30 januari 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Ik zou voor Lesbos gaan, maar alleen omdat een oud kollega daar al
jarenlang heen gaat en het een geweldig eiland vindt. Zelf ken ik alleen Kreta.

Meer een Turkije ganger geweest jarenlang.
Misschien maakt het niet veel uit en moet je maar tossen?
Of de rest die mee gaat ook laten meebeslissen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen allemaal, bijna middag

@Cleo66 klinkt allemaal prima en volgens mij  is het ook allemaal meer van hetzelfde. Lekker op die knop drukken, joh. 

Hier al een ochtend bezig, met gereken, mijn min of meer autistische manier om 'grip' te krijgen, scenario's door te rekenen. "follow the money", waarbij het natuurlijk niet om het geld gaat, maar om (beperkingen in ) keuzes. Ik hou niet zo van fantasieën, als ze als fantasie zelf al niet voldoende vreugde opleveren. 

De meest aantrekkelijke variant voor mij persoonlijk is op dit moment al mijn geld in contanten opnemen, lenen wat nog ik lenen kan, verkopen wat ik verkopen kan, en hop, wég, met of zonder het eerst nog even elimineren van die aap. En, hoewel dat qua mijn "follow the money-strategie" goed haalbaar is komt dat toch ook wel weer akelig dicht bij een fantasie :)  ...om maar even aan te geven hoe t ongeveer gaat :)

Komt goed....hoort erbij...

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik zou er bijna bijzetten "onder voorbehoudt" maar ik hoor zelf hoe stom dat klinkt, dus dat zeg ik maar niet maar ik heb het nu toch maar gezegd.

:wacko:

- Psycho Killer!

Mijn vrouw zegt net: "Rare jongens, die Friezen.." n.a.v. iets wat hier helemaal niet ter zake doende is.
Kan wel zijn, maar deze hierboven die snap ik wel. Een beetje mijn manier van denken ook... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei spirit:

Ze Word als het ware in de watten gelegd volgen de week zal hij weer gewoon aan het werk moeten.

Volgens mij heette dat vroeger gewoon "vakantie". Of "lekker weekje samen bijtanken". Kindjes naar de oma en samen zelf vrij zijn en niets doen. Maar, ik kan me vergissen, heb er niet zoveel ervaring mee :)

 

maar voor jou lekker,  spirit. Geniet ervan. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @Bor het gaat vandaag gelukkig redelijk. Hij doet thuis schoolwerk en morgen gesprek op school. Soms gaat het een tijdje heel goed met hem en van het een op het andere moment kan dat omslaan. Nu ook pubergedrag erbij. Het moeilijkste vind ik dat ik er totaal geen invloed op heb lijkt het wel. Streng zijn, begripvol, structuur,  het maakt allemaal niks uit. Ik vind het zo jammer dat hij alles zo moeilijk maakt voor zichzelf, zo onnodig. Wat jij schrijft over instanties die door school kunnen worden ingeschakeld vind ik doodeng, ik moet er niet aan denken... maar goed ik hoop er allemaal maar het beste van...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...