nancy Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Goedemorgen allemaal op deze regenachtige dag. Tja, ik zal er toch doorheen moeten. Eerst maar eens richting badkamer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 @nancy .... daar is het ook nat dan kan je er vast aan wennen voor als je naar buiten moet droge afmelding voor gisteren en zal de spits afbijten met het dagpact Dagpact : MarQ nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 GD 65,= en met bon 50% korting dus de helft + 1-,= bezorgkosten. Het loont echt eens een paar keer te kringlopen. Je bent èn milieu èn je portemonnaie een dienst aan het bewijzen en er staan echt puntjegave meubels te koop. De miskoop van de een is het koopje van de dag van de ander. Ik loop zo 1 x per maand de kringloopwinkels a hier en vind de leukste dingen, soms nog met het prijskaartje vd winkel er nog aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 goeiemorgen trouwens nog frummers. de poncho's liggen klaar, want een paar keer door de regen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Goedemorgen frummers. Heel natte boel buiten, hoort er ook bij natuurlijk. En ook nog hartstikke donker. Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 woow .... een hele kan Jus d'Orange Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Wat een verzameling inmiddels @Yvonne maar ik houd het bij koffie. DAGPACT : MarQ Moosje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Nu met de fiets door de regen naar werk...... DAGPACT : MarQ Moosje Quinn Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Goedemorgen allemaal. DAGPACT : MarQ Moosje Quinn Tatum Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Weet iemand hier wat het verschil is tussen Cola Light en Cola Zero? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 In de cola light zit geen cafeïne, in de cola zero wel Ik weet overigens niet of dat bij alle cola's light zo is Koh. Uiteraard staan beide cola's hier op speciaal verzoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 19 minuten geleden zei Kohtje: Weet iemand hier wat het verschil is tussen Cola Light en Cola Zero? Schijnt allebei troep te zijn. Ach ja ik vind het nog steeds heel lekker. Misschien dat er in de een meer suiker zit en de andere minder cafeïne. Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Tja, had het kunnen weten.. zoveel mensen, zoveel ideeën. Ik heb meestal de cola light van de Jumbo, zonder suiker. En soms, in een gekke bui, neem ik de cola light cafeïne-vrij. Dat zijn dus twee verschillende soorten cola light. Ik meen me te herinneren dat de Coca-cola Zero destijds geïntroduceerd werd als Cola voor mannen (??). Maar wat er dan zo mannelijk aan is of was? Geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Het schijnt dat light hetzelfde doet met je lichaam als suiker..behalve dan de calorieën. Heel af en toe vind ik een glas ijskoude cola lekker. Maar nu ik erover nadenk is dat alweer lang geleden. Vind thee prima, kan genieten van een goede cappuccino, af en toe een glas tonic. Kan zeggen dat mijn relatie met eten en drinken wat 'normaler' is geworden...niet meer dat onmatige...is best wel fijn eigenlijk En sporten zal bij mij nooit onmatig worden haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Als het maar dorst lest en je iets in handen geeft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Sporten is bij mij wel ón matig... zonder maat... niets dus. kruidenthee67 en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Sinds een paar maanden hebben wij een 'soda stream'... zo'n apparaat waar je bubbeltjeswater mee kunt maken. Echt ideaal, je kunt het drinken zonder er iets van smaak in te doen, maar je kunt er natuurlijk ook allerlei smaakjes door gooien. Wij doen er meestal citroensap door. Het scheelt mij een echt heel wat gesleep met flessen frisdrank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Tja Bor, we zitten zo langzamerhand weer in de donkere dagen voor kerstmis, hè? En dan krijgen we straks ook nog weer de donkere dagen ná kerstmis... tis wat. Maar ja, tiswattuttis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Als je nou met de kerst naar Australië gaat... daar is het nu wel lekker weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 O, hier gisteren de keukengootsteen weer eens verstopt. Zelf met een veer aan de gang gegaan maar die was te kort. Zeven meter... Toen maar een ontstopper erbij. Op twaalf meter zat de verstopping. Was een fluitje van veel centen. 157 euro... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Gaat de arrenslee dit jaar naar Australië, @Bob? Dat ding kan vliegen, toch? Of is dat alleen die van de kerstman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Moet je aan Lars vragen, @Kohtje. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2018 Rapport Share Geplaatst 7 december 2018 Die is er nog niet.. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden